Hamstertaart van Albert Heijn

26-08-2011 13:51 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand deze toevallig al geprobeerd?

Of iemand die kan vertellen wat voor taart het is (dus de vulling)?

Bedenk opeens dat het misschien wel iets is voor het weekend, maar mijn kids zijn nogal kieskeurig als het op taart aankomt, vandaar mijn vraag. En boodschappen zijn al in huis, dus zou dan speciaal voor de taart me laten nat regenen.

Alvast bedankt!
De naam zegt het al, hamstertaart.
Als je geen hamster lust wil ik mijn kat wel vragen nog een muis voor je te vangen hoor....
Hahaha, dat is nou precies mijn grote angst Cateautje...mijn liefde voor hamsters is niet zo groot om er nu speciaal voor de regen in te gaan
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
ik stond er vanochtend mee in m'n handen, iets met chocolade/praline vulling.

klonk wel lekker maar het leek mij lastig verdelen voor een verjaardag.....
Whaha....leuk plaatje Donkeyshot

Dat klinkt wel lekker siepje1, heb de taart gelukkig niet voor een verjaardag nodig, meer voor het lekkere. Dochterlief had de taartkaarsjes in de kast gevonden en wilde "taartje eten". Vandaar eigenlijk dat ik aan deze taart moest denken. Zoonlief is niet zo'n taartliefhebber, dus ik twijfel nog een beetje. Om nou dat ding zowat alleen op te eten is ook weer zo wat
Als je taart wilt eten met je kinderen, dan zijn zelfmaak tompoezen een leuk idee. Die verkopen ze ook bij Appie en mijn zoon vond het altijd geweldig om ze te maken. Het is heel eenvoudig , er komt geen koken of bakken bij kijken en ze zijn zelfs nog lekker ook.

Aaahw
er zit hamstergehakt in
ik zag hem op de a site maar er staat inderdaad niet bij wat erin zit.

Ik gok op chocoladebavarois.
Die zelfmaak tompoezen is ook wel een leuk idee

Als ik zo zoonlief uit school ga halen ga ik er denk ik maar even langs, dan laat ik hem wel kiezen wat het gaat worden. Eerst maar vragen of hij überhaupt wel iets taartachtigs wil.
Ik zou zeggen: Living on the Edge. Gewoon kopen en proberen. Is het niets, dan in de kliko ermee!
Ik heb m net gegeten en t is echt een kindertaart. Zit heel lichte luchtige bavarois in, niet mier zoet! Hele dunne bodem van cake en een laagje melkchocolade erover.

Wel moeilijk te verdelen idd maar best lekker!
Nou, ik heb hem hoor, zoonlief durfde het wel aan, aangezien het geen slagroomtaart lijkt. Dus we gaan straks (na het eten natuurlijk) uitproberen of het wat is.
Toen ik hem in de folder zag vroeg ik me af wie nou die hamstertaart zou kopen klinkt wel lekker trouwens.
Ik stond er ook al bij te koekeloeren in de winkel, maar het woordje praliné geeft mij (Don't shoot! ) al een melige smaak ik mijn waffel en helaas word ik daar dus misselijk van. Proeft het dus ook echt als Praliné? Zoals in bonbons?
Dat dacht ik ook indigoblue, waarom zou je zo'n taart kopen (misschien als je een kinderverjaardag hebt). Maar ik moet zeggen, hij is best lekker. Niet te zoet (de chocolade buitenlaag is redelijk zoet) maar door de bavarois wordt dat wel weer rechtgetrokken. Ik moest niet direct aan bonbons denken Ienimimi.

Dochter vond hem minder lekker, maar die had misschien wat meer een "echte" taart verwacht (met cake erin).
HIer was de buitenkant niet van chocolade maar een dun marsepein achtig laagje. Ik vond de taart echt heel erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven