Parenclub, swingen: vragen, ervaringen etc. Deel 12

04-12-2010 19:49 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 11 al ver boven de 3000 posts zit én ik niet het risico wil lopen dat we geen ervaringen meer kunnen neerzetten, heb ik de vrijheid genomen deeltje 12 te openen.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Mijn advies aan de huidige bezoekers is om vooral in het begin jullie ervaringen met diverse clubs te vertellen, maar ook de vragen te beantwoorden die veel gesteld worden.

Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden. Toevoeging: vanaf pag 9 tot en met 12 zijn een aantal posts uit deel 11 geplaatst.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen, vragen, ervaringen e.d. deel 11
Maar hoe gaan we elkaar herkennen zaterdag?

Ik ben te herkennen aan mijn zwarte mouwloze 'catsuit/jumpsuit' en een halsketting met witte parels en zwarte ronde stenen

En jullie?

PS: Ik heb ook wel vaak dat ik denk: die is veel mooier dan ik....
De namen van SDC bekend maken gaat zeker te ver?
Jeetje, Willow, weet nog niet ineens zeker of ik ga, laat staan dat ik al weet wat ik aan ga doen dan...

Maar, als we gaan, zal ik kijken of ik je ga herkennen
whahaha! Ik heb dat zwarte 'pakje' voor dit soort uitgaansgelegenheden ;) Vandaar dat ik al weet wat ik aan heb ;) En we gaan sowieso, tenzij een van ons ziekt wordt ofzo... ;)
Ik snap het! Ik heb meerdere dingen voor dit soort gelegenheden, de twijfel is er, omdat er net een verhuizing is geweest waar nog het nodige werk aan vast zit. Enerzijds is even eruit zijn energiegevend, maar als we te moe zijn, dan slaan we over.
thanx voor de reacties, heb net een dikke vette mars naar binnen zitten werken en die smaakte prima!!!

betreft zaterdag wij gaan als ik oppas heb dat is nog even een dingetje!

geen idee of je hier je sdc naam neer mag zetten?! ik zal als ik ga in ieder geval de zwarte catsuit in de gaten houden, wat ik aandoe dat is nog een groot raadsel, ik neig eigenlijk naar een jeans met een strapless topje, of zou dat weer te saai zijn!!

gatver ik ben echt een replica van bridget jones twijfel de twijfel, nu wordt het wel iets handiger om elkaar te vinden op sdc hoeven we alleen op de gastenlijst van stout te zoeken, alhoewel daar staan er ook wel heeeel veeel op zie ik net.

misschien via de mail van viva?
lastig he ;) Daarom heb ik dus die zwarte catsuit ;) Hoef ik niet te twijfelen elke keer. Haha!

Euhm, nou ik heb gekeken of ik je kan mailen, maar dat lukt niet. De lijst is idd te groot om te gaan doorzoeken ;)
@ vicky33

Waarom zou je je sdc nick hier niet mogen neerzetten ?

(Of het ivm privacy slim is, weet ik niet). Enneh: sommige mensen hebben gewoon overal dezelfde nick, is helemaal handig

Verder zou je bij sdc een speeddate aan kunnen zetten met een codewoord erin. Iets met viva la vida ofzo Dan ziet men daar ook dat je op viva zit :-)
Lees dat veel van jullie op sdc staan ,wij zitten hier ook aan te denken.

We hebben heel kort op adult match gestaan en dat is niet goed bevallen,voor ons gevoel veel fakers en er werden weinig concrete afspraken gemaakt,dan opeens konden ze heel lang niet enz.

Weet dat je een proefabbonement kan nemen op sdc en dat je daarna moet betalen dat is prima.

Mijn vraag is of jullie wat meer kunnen vertellen over sdc en hoe het precies werkt.

En als we een proefabbonement nemen krijgen we dan een goede indruk? Neem aan dat je niet alles kunt zien dan.
quote:2vlinders schreef op 26 augustus 2011 @ 11:48:

Mijn vraag is of jullie wat meer kunnen vertellen over sdc en hoe het precies werkt. Wat wil je precies weten dan?

En als we een proefabbonement nemen krijgen we dan een goede indruk? Neem aan dat je niet alles kunt zien dan.Als je zo proef wordt niet. Je kan wel een drie maanden lidmaatschap kopen met álle mogelijkheden die erbij horen; blogs, chat, je reisplannen laten zien en van anderen bekijken, speeddates, mail, profielen bekijken, zoekopdrachten, validaties lezen, inschrijven voor meets en feesten....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja wat wil ik precies weten,lastig zie dat ik een 3 maanden lidmaatschap kan kopen dat lijkt me handiger om een indruk te krijgen.

Wij hebben op adult match gestaan en daar kon je niet veel.

Zie in jou antwoord dat dit veel uitgebreider is.

het klinkt een stuk leuker dus vanavond even overleggen en evt een proef abbonement nemen.

We gaan nu vooral naar clubs maar willen onze horizon verbreden en zo kwamen we op sdc.

bandankt voor je antwoord
@mayaelf

geen dank, ik begin lichtelijk in paniek te raken... heb nog steeds geen oppas,

ook zijn we uitgenodigd voor een thuisparty met meerdere stellen ook morgen,

dus en een keuze probleem en een oppasprobleem.

@2vlinders

sdc is echt wel heel leuk, zoveel mogelijk, een 1 1/2 jaar geleden zijn we een half jaar lid geweest toen zijn we even weggeweest maar dat had niets met sdc te maken, nu sinds een paar weken weer een lidmaatschap, veel te doen en te beleven leuke reacties ook erg spannend, alleen die foto's op je profiel het blijft een ramp, ik had een spannende avond in gedachten om sexy foto's te maken samen met manlief nou nou gelachen hebben we dat wel maarrrr pfffff zo''n flits en ik was weer te wit, o nu is mijn been te dik. o nu zie je wie ik ben dat was ook niet de bedoeling, al met al een hoop gelach en frustratie, er staat nu wat op dat wel maar het viel niet mee.

@willow85

het schiet niet op he, ik zeg jamo....

@miyagi

ik zeg check
Heb net op internet wat zitten surfen en het lijkt me inderdaad leuk.

Het kan aan mij liggen maar kon niks vinden over de prijzen,zag wel dat ik me kon aanmelden evt met promocode.

maar verder niks.

Als ik dat invul krijg ik dan meer informatie?

Nu nog even overleggen met vlinderman want die heeft er na adult match een beetje genoeg van.

Maar toen ik er vanmiddag over begon was hij wel nieuwschierig ha ha.
Ik vind de site van SwingersNederland ook erg leuk. Je kan daar zien wie er bij jou heeft gekeken EN het valt me op dat men daar vaker een berichtje terugstuurt, ook al heeft men geen interesse.... Dus nu even terug in de proefstand bij sdc....

@Vicky; ken het wel, jouw gevoel. Heb ik ook. Dat ik denk, die vrouw / man / stel, is "out of my league"... Kon me ook niet voorstellen dat iemand mij lekker vond / vind.

Maar ooit eens gesext met een heerlijke (nog) volle(re) vrouw (dan ik) en die voelde heerlijk aan. Het zicht op de extra rolletjes in bepaalde standjes deed helemaal niets af aan de geilheid van de avond....
o ja wat een ellende he foto s maken vind mezelf ook niet snel leuik op de foto staan.

maken er tegen die tijd maar een lange foto avond van.
@Vlinder; als je google't op promocode sdc, vind je er mss nog wel ééntje die werkt. Normailter betaal je ¤ 19,95 voor 1 maand, ¤ 39,95 voor 3 maanden en minder/per/maand als je langer wilt. Er zijn wel eens acties voor onbeperkt lid voor ¤ 200. Iemand hier heeft ooit eens gemaild of dat mogelijk was (buiten de actieperiode) en toen was dat ook nog mogelijk.
zijenhij ik vond op google inderdaad een promcode maar onbepert lid voor 200 euro is ook de moeite waard,dat heb je zo terug verdiend.

Heb net even gekeken bij swingersNederland dat ziet er ook goed uit, wat ik wel raar vind is dat er staat meld je gratis aan en verder op lees ik dat je moet betalen.

Nou vind ik het betalen geen probleem maar vond het raar eerst gratis neer zetten en dan betalen.
Geen idee vlinder hoe dat zit bij SN, m'n Hij heeft dat geregeld..... Weet iig dat we ervoor hebben betaald.
volgens mij bied swingersnederland een maand gratis lidmaatschap en moest je daarna betalen, maar we hebben ons lidmaatschap opgezegd omdat voor ons sdc voldoet en we daar al lid van waren. sdc vind ik een beter opgezette site. van swingersnederland waren we alleen maar lid omdat ze 6 x per jaar feesten gaven die waar je dan mede swingers kon ontmoeten.

toen die feesten minder werden gehouden en ook minder werden bezocht hebben we het lidmaatschap opgezegd.

Ik denk dat de 1 zich prettiger zal voelen bij swingersnederland en de ander bij sdc.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik denk dat wij voor sdc gaan als het niet bevalt kunnen we altijd nog naar een andere.

Net wat doddie zegt het is maar waar je,je prettig voelt.

En om nou gelijk op 2 site s te gaan lijkt me wat veel van het goede.

Vanavond eerst maar eens vragen wat vlinderman er van vind.

bedankt in elk geval voor al jullie reactie s.
sdc is wel de site die over de hele wereld bekend is, ik zie het als een soort algemene lidmaatschap voor swingers. Een beetje swinger is lid van sdc,

in prijs verschillen ze niet zo gek veel. In de tijd dat ik lid was van swingernederland was het ook zo vaak dat ze de site veranderde en je weer moest wennen aan een nw opzet. Vaak kon je ook niet inloggen maar dat is momenteel met sdc in het weekeind ook zo.

swingersnederland trekt een ander publiek dan sdc (al zijn er veel ook van beide site;s lid) en ik denk dat dat vooral maakt of je thuis bij de ene of bij de andere site voelt.

Ik vind het lastig te omschrijven wat het verschil is in stellen, sn vaker wat kinkie swingers (foto's van hun kinkie leren outfits) en ook wel veel wappers in de tijd dat wij er lid van waren. Wat minder strakke en jonge stellen dan bv op sdc.

Sdc weer wat meer de ondernemers en stellen die wat meer te besteden hebben, maar nogmaals het is een indruk het is niet zo dat de gewone man niet op beide site;s te vinden is, de swinger waar je je in herkend, die er dus een beetje tussen in valt. het is meer dat die middenmoot zich soms meer bij swningersnederland thuis voelt en de ander liever sdc kiest.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Gisteren met vlinderman besproken of we ons aanmelden en waar.

Mede door jullie antwoorden hebben we gekozen voor sdc

nu nog even een proefabbonement en als het goed bevalt gaan we die omzetten.
snotver nog steeds geen oppas kunnen regelen, dat gaat echt niet goed komen vanavond.....
Mijn lief en ik zijn er wel vanaaf! Ik zou er hier voor kunnen zorgen dat alle Viev-lezers mij kunnen herkennen, maar kies er voor om dat toch maar niet te gaan vermelden; is niet heel sexy namelijk

Vicky: hoop voor jullie dat het nog gaat lukken!! En als het lukt, wordt het dan de meet of de thuisparty?
quote:mrs__timid schreef op 22 augustus 2011 @ 21:55:

Die sauna dates doen we smiddags alleen met vrienden met een beetje meer. Onze kids hebben echt geen idee dat er dingen gebeuren die anders zijn dan anders. We vragen van tevoren wel of het andere stel het erg vindtdat er kinderen thuis zijn. Meestal vinden die het ok want de meeste mensen van onze leeftijd hebben nou eenmaal van die ukkies rondlopen.

Ik zou het dus niet zo snel doen met een onbekend stel, er moet wel een mate van vertrouwen zijn. Opgemaakt naar de sauna is dan dus niet aan de orde. Gewoon normaal kloffie aan (in de sauna gaat toch alles uit ).

Mag ik vragen naar welke sauna julie toe gaan?

Wij gaan ook regelmatig naar sauna`s (de bekendere grote sauna`s in nl)

Graag willen we ook eens naar sauna`s waar iets meer is toegestaan betreft xxx. Gewoon om eens te ervaren met of zonder vooraf een afspraak gemaakt te hebben met eenander stel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven