webcamseks - lelijke vrouwen

27-08-2011 21:26 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam onlangs op een site voor webcamseks. Ik zal de naam niet noemen omdat ik niet het risico wil lopen de moderators achter me aan te krijgen wegens 18+ links.

Op die site zijn bepaalde 'rooms', waar je je op kan aanmelden. Standaard rooms zijn Lobby, Naaktvrije_Zone, Gay_Lesbo_BiSex.

Je kent het wel, veel rkkende mannen, maar toch ook vrouwen die die mannen proberen te verleiden. Of uit zijn op aandacht. Dat zal ook wel. Het gros van die vrouwen is echter zo onzettend lelijk. En dan hebben ze de meest exotische nikenames. Maar als je dan kijkt weet je niet wat je ziet. Vooral in de room Volslank zitten dikke uitgezakte vrouwen die in de veronderstelling verkeren dat al die rukkende mannen hun graag zien.

Ik verbaas me werkelijk over zoveel leegheid.
NOu , toch lijkt willem een beetje op begint met een C en eindigt op een O.

Opent allerlei topics en komt er niet meer terug.

Ook kan ik al zien wie het topic geopend heeft door de titel net als C.

Maar het is vermakelijk hoor....
Willem rulezz, altijd lachen om zijn onderwerpen !!
Waarom ga je dan op dat soort sites, Willem? Hou je van vol? Of van uitgezakt? Of misschien wel van allebe?
Als het zo was dat ze niet aantrekkelijk worden gevonden hadden ze nooit stand gehouden op een site, dus jij kan er niets mee hebben, tal van andere mannen blijkbaar wel want ze verdienen er dus blijikbaar een boterham mee.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Problemen met je toetsenbord Doddie?
quote:miloo schreef op 28 augustus 2011 @ 03:59:

Problemen met je toetsenbord Doddie?

Kijk naar het tijdstip! ik denk vermoeidheid,

on topic, ik denk dat ook veel bellen uit nieuwsgierigheid of uit sensatie ""moet je die zien! ;"
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Let wel, het is geen betaal site, maar een gratis chat/sexsite die leeft van reclameinkomsten.
quote:willem1959 schreef op 28 augustus 2011 @ 13:05:

Let wel, het is geen betaal site, maar een gratis chat/sexsite die leeft van reclameinkomsten.Pfffff, ik dacht al, Willem die betaalt om volle vrouwen te zien. Het moet niet gekker worden !
Ik weet precies welke site je bedoeld Willem

Heb je wel eens gekeken naar de nicknames die je sexegenoten aan nemen?

En naar de dingen die ze allemaal typen?

Makkelijk om af te geven op de vrouwen die daar komen maar er zitten meer "normale" vrouwen als mannen hoor.
Ik weet dat er heel wat mannen gewoon sex willen en dan maakt het niks uit hoe die vrouw of man eruit ziet.

lees maar eens die stukken van die homo plekken daar gaat het ook gewoon om de sex.

En als er op die manier 2 mensen gelukkig zijn waarom niet.
Het mag dan een niet zo normale baan zijn, maar tot nu toe verdien ik hier nog steeds me centen mee, volslank, en zéker geen model.

En bellers zoals jou kunnen we best wel missen hoor, zat andere die bellen.

Wat maakt het uit?
Heeeeeel gek idd dat als je de room Volslank aanklikt, je wat dikkere dames te zien krijgt !!!

Ik persoonlijk zou niet op de gay-room klikken, lijkt mij dat als je alleen slanke vrouwen wilt zien, je dan ook niet op de Volslank gaat klikken toch ? Eigen schuld, dikke bult !
Jamaar in 'volslank' zit toch het woordje slank? Zit die room niet vol slank dan?
Volslank, onknap...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven