Cruisen

28-08-2011 10:47 20 berichten
Heeft iemand nog een tip om in met de kerst te cruisen in de middellandse zee?
Alle reacties Link kopieren
In, of op?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Vivagirl zit in die business, zij kan je ongetwijfeld aan goede tips helpen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ok ik typte wellicht wat snel:

Ik wil met mijn eega eind december minimaal 8 dagen weg, liefst incluis kerst en oud en nieuw maar minimaal incluis kerst. Cruise lijkt ons een leuk idee en gezien budget 1000 euro ligt middellandse zee gebied meest voor de hand. Heb al enige malen google ingezet maar dacht misschien heeft er iemand nog een tip...?

Ik hoop nu dat vivagirl ook reageert:-)
Op de website van Cruise Critic kun je veel informatie vinden. En via Cruisewinkel ook wel.

Het kan in die periode wel wat spoken in het Middellandse Zeegebied (niet zonzeker qua weer).
1000 euro pp, of met zijn 2?

Als het met zijn 2 is, lijkt het me wat weinig voor welke vakantie dan ook met kerst (en liefst nog oud en nieuw).
Rond de 1000 per persoon inderdaad Himalaya
Volgens mij is Vivagirl zelf op vakantie nu, maar laat even een berichtje achter in een topic waar ze regelmatig op reageert, deze bijvoorbeeld Macedonie dan wil ze je bij terugkomst vast wel helpen.
Gedaan, dank je!
vivagirl is op vakantie tot 8 september....groetjes!
Verwacht iig geen heel mooi weer dan daar...
Spectral ik dacht dat t wel tegen de 20 graden zou zijn dan...?
Op bijv Mallorca is het in december over het algemeen niet warmer dan een graad of 8/10. Dus reken maar uit....
Mede dankzij spectral wordt t geen cruise meer maar een vakantie naar Cancun in Mexico!:-)
Mmm, ik ben een dag in Cancun geweest en ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest zijn. Vreselijke stad.

Echt, Mexico kent leukere plekken.
Ja ik kan nu wel weer mijn vakantie gaan aanpassen omdat een poster iets opmerkt:-) (goed bedoeld roos)

Vriendin en ik hadden een zeer actieve vakantie van de zomer zonder zon en kozen nu voor zon in de winter en lekker inactief:-)
Nou die reis gaat voorlopig niet door want net voor het boeken zag ik pas dat het een reis betrof zonder vlucht

*slim*

Dus we zoeken even verder
Nog steeds geinteresseerd in cruises?

Canarische eilanden hebben wel lekker weer.

Ship: Norwegian Jade

Departs: Barcelona to Barcelona

Duration: Thu Dec 8 2011 for 9 nights

Ports of Call: Barcelona; Arrecife; Arrecife; Santa Cruz De Tenerife; Santa Cruz De Tenerife; Funchal; Funchal; Malaga (Granada); Malaga (Granada); Barcelona

NCL is een hele leuke cruise line, ze hebben het Freestyle cruisen aan boord, dus dan kun je eten wanneer jij wilt, ipv op gezette tijden. Ze zijn ook minder strikt met de dress code, nog wel netjes natuurlijk, maar je hoeft je niet elke avond volledig op te doffen.
Bedankt vivagirl!

Ik wilde eigenlijk vorige week een reis naar mexico boeken voor 1050 euro, maar dat was ik vergeten en nu zijn de prijzen 1400 euro en nu is mijn vriendin teleurgesteld (nee niet boos maar teleurgesteld das nog veel erger).

We wilden eigenlijk met EN kerst EN oud en nieuw weg zijn
Teleurgesteld? Ai, das pijnlijk.

Met Kerst en OUD&NIEUW weg, dan betaal je wel de hoofdprijs.

Zit hier iets voor je tussen?

Cruises

Is wel in ponden, maar dan heb je een idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven