Les Rhodos

31-08-2011 21:10 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Laatst heb ik een weekendje weg geboekt naar Les Rhodos, maar lees (de laatste 2 weken) alleen maar vervelende berichten over het hotel/motel ( zo noemen andere gasten het...)

Maar het schijnt 3 sterren te hebben....

Ik had hier geboekt omdat de omgeving ( de ardenne) rustig en ontspannend schijnt te zijn...want wil mijn vriend even ermee tussen uit nemen omdat het momenteel bij hem thuis niet zo lekker loopt....

Nu ik berichten las, o.a dat je niet eens normale dichte gordijnen had in je kamer, als je had gereserveerd in het restaurant was het gewoon dicht omdat hun vonden dat er te weinig mensen hadden gereserveerd, dit was bij 15(!!!) mensen gebeurd!

Bij het arragement zit een romantische picknick, maar volgens andere gasten was dit een kaasplankje met 2 biertjes......

En nog veel meer van dit soort dingen...

Weet even niet meer of het slim is om daar wel heen te gaan, want wil vriend wel echt een goed ontspannend weekendje weg geven....

Wat zouden jullie doen?
Ik zou de volgende keer eerst op zoek gaan naar recencies over een hotel, voordat je gaat boeken.

Ik zou er in jou geval gewoon heen gaan, naar huis gaan kan altijd nog. Ik neem aan dat je niet meer kunt annuleren??

Anders is dat ook nog een optie natuurlijk......

Succes ermee
Reen, ja daar heb je helemaal gelijk in, het was meer in een opwelling dat ik daar gelijk geboekt had.

Annuleren is idd helaas niet meer mogelijk...

Denk dat we het maar gewoon gaan proberen en hopen op het beste...
Maak je niet druk over een weekeindje, Als je maar goed kunt slapen en een fatsoenlijk toilet en badkamer hebt is de rest niet zo belangrijk. Als het eten tegenvalt ga je ergens anders naartoe, je blijft toch niet de hele dag op je hotelkamer hangen? Ga er niet met een vooroordeel naartoe, dan is je weekend al bij voorbaat verpest.
verba volant, scripta manent.
Vakantieveiling?

De recensies van de laatste maand zijn toch wel aardig (op zoover)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven