Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haa!! daar ben ik ook weereens!

Riz Super! wat een fantastisch nieuws! gefeliciteerd! met jouw verhaal snap ik dat je eerst de eerste 10 weken maar eens door wil komen...maar drie keer is scheepsrecht! dat moet gewoon!!

Traveler, dat is stressy...ajb begin februari he...mmm dan zou het nog kunnen dat je te vroeg bent geweest??

Merder, wat een trut, die opoe van jou! onverwacht bezoek daar heb ik altijd een hekel aan... evenals te laat komers... lekker is dat, zo'n cyclus waar geen pijl op valt te trekken...

Nala, fantastisch zeg! wellicht ben je over twee weken dus al zo zwanger als een tiet!

ik ga heel hard voor je duimen!

dedijk, wat heerlijk dat je het nu echt al begint te zien! dan wordt het wel gelijk een stuk echter he... je woont dus in het zuiden des lands?? jullie hebben wel vlot alweer vakantie zeg...pas 3 weken na de kerst!

Puck...jij klinkt echt goed zwanger al! goedzo meis! dat van die (.)(.) herken ik...heb ook een halve maand cup a, de andere helft van de maand cup b

wel leuk dat ze nu zo prominent aanwezig zijn!

Nut, en dedijk, succes met het vinden van een goed kdv... is niet makkelijk denk ik...zelf heb ik 1,5 jaar op een Nso gewerkt...was hartstikke leuk maar ik kwam er wel achter dat wij 1 van de weinigen waren die echt kwalitatief goede opvang boden...(hoorden we van ouders o.a) dus ondanks de krapte wel kritisch blijven hoor!

Caro, are you back allready??? hoe heb je het gehad meis?

wie vergeet ik nu nog? Hannes, Lucia, Kusje, Veertje, Liselot...en alle anderen hoe gaat het met jullie?

Je merkt, ik heb de laatste tijd wat moeite dit topic bij te houden...vergeef me... het wordt wel weer eens meer... ik ga zo in elk geval ook nog even op de groep kijken, want ben wel echt met jullie begaan...

Mijn ajb is vandaag...nog geen tekenen van niks niet...afwachten dus...

misschien dat ik morgenochtend test.

een dikke kus

liefs

L
Lekker weekend gehad. Verjaardag was gezellig en gister zwarte markt was erg leuk. Niet zoveel gekocht.

Daarna lekker ergens nog wat gegeten en natuurlijk 's avonds Peter R. de Vries gekeken. Wat een domme lul is die Joran zeg!

Vanmorgen weer in het zh geweest. Heb nu opeens 3 !!!! goede eiblaasjes. Rechts zat de kleinste (13 mm) en links zaten er nu zelfs 2, terwijl ze er daar geen een verwachtte. Die zijn 13,2 mm en 15 mm. Hoop wel dat het nu bij 3 eiblaasjes blijft...

Morgen weer trug, om te kijken hoe ze het doen. Ws donderdag of vrijdag inseminatie.

Mijn paps is nu in het zh, krijgt een hartcatheterisatie. Spannende dag dus...

Verder hoef ik alleen maar donderdagmiddag te werken. (en vanaaf een nagelklantje) Dus rustig weekje.

Vanmiddag naar de basisschool, om over de reunie te kletsen. Heb er echt zin in, denk al 14 jaar niet meer geweest!!!

Oh, en nu vergeet ik bijna het grootste nieuws! Wij hebben een ander huis gekocht! Misschien al wel eens over verteld. Mannetje heeft een stuk land gekocht, waar hij een nieuw bedrijf kan starten. (oude bedrijf wordt eerst gesloopt) Het huis wat erbij staat blijft staan en daar gaan wij in wonen!!! Echt groot is dat huis. Hihi. Maar krijgen pas over ongeveer een jaar de sleutel. Kan ik gelukkig nog ff hier blijven wonen. Want vind het niet leuk om mijn straatje en het dorp te verlaten. Maar gaan gelukkig niet heel ver weg verhuizen.

Dus heel goed nieuws is een keertje! Gaan het deze week een beetje tegen bekenden vertellen.

Sjit Merder, al zo vroeg je opoe.

Riz, als van de week de dag van de inseminatie is, dan moet mijn man tussen 10 en 11 uur in het zh een potje vullen. Die gaan ze bewerken totdat ze iets over hebben wat ze voor de IUI kunnen gebruiken. En dan een paar uur later moeten we weer trug naar het zh en wordt het ingebracht... En dan 2 weken wachten...

Het slagingspercentage ligt tussen de 12 en 16 % (als ik het goed zeg), dat klinkt niet zoveel. Maar het is ook 1 op de 3 en dat klinkt beter.

Caro, leuk weekend gehad?

Spannend Lagune, vandaag je AJB, ga duimen voor je!
Jeej! Het schema doet het hier ook weer!!!!
Hoi,

Nala, wat een goed nieuws!

Merder, balen dat opoe is gekomen!

Ons weekend was toppie! Wel koud! En winderig! Maar toch hebben ze ontzettend veel geluk gehad met het weer. Het was wel erg vermoeiend dus ik ga zo maar een uitgebreid in bad. en daarna verder relaxen.

Ik kom nog wel een keer om meer te vertellen (lijkt me trouwens beter om dat op de groep te doen) Vanmiddag afspraak bij het gastouderbureau. Ben benieuwd!

Knuffel voor allemaal!

XXX
Foto's van ons nieuwe huis staan op de groep!
wowie nala

wat een kasteel

daar verbleekt mij riante etage toch wel een beetje bij hoor!
Zo Nala, super! Echt heel gaaf.

De andere foto's zijn ook leuk! Had al een tijdje niet gekeken.
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

IK BEN ZWANGER!!!

Wowww...toch stiekem gestest en 2 STREEPJES!!!

men...echt niet verwacht...

wat heerlijk!

maar wat kut ook voor iedereen die (wat ik zo goed herken) nog steeds zit te wachten...

men men men...

voel me wel erg onzeker want heb super erge menstruatie krampen...ik hoop niet dat het alsnog doorbreekt...

zucht...

wat ellendig!

is het eigenlijk gek als je niets voelt? ik ben niet eens emotioneler dan normaal...

als dit maar goed gaat...

xx

L
Oehhhhhhhhhhhhhhh Lagune! Gefeliciteerd! Wat zijn jullie toch allemaal sneaky aan het testen haha. Zomaar ineens een aankondiging, geweldig!

Voor de rest, ik hoop dat jullie me binnenkort ook zo verrassen!
PS Lagune, volgens mij is het niet gek hoor als je niks voelt. Komt vast nog wel.
Gefeliciteerd Lagune! Lijkt wel als of dat het besmettelijk is. Hihi.

Geef mij ook maar een portie...
Lieve allemaal,

Zo te lezen hebben de meesten van ons een gezellig weekend gehad (carnaval of niet, met of zonder alcohol, cola of wat dan ook).

Merder en Hannes, jammer dat opoe het weer niet kon laten bij jullie langs te gaan. Ouwe heks!

De Dijk, spannend dat je het na de vakantie gaat vertellen op je werk. Ook wel fijn lijkt me, want als je het al begint te zien hebben mensen het toch sneller door dan je denkt. Bij mijn dochtertje is de juf ook zwanger en op een gegeven moment kon je het echt heel goed zien, maar niemand durfde het haar te vragen. Uiteindelijk was het niet echt een verrassing meer toen ze het vertelde.

Riz, grappig dat we zo'n beetje dezelfde kwaaltjes hebben. Heb het ook de hele dag steenkoud en mijn tepels daar kun je glas mee snijden. Echt niet normaal meer.

Ik snap wel dat je pas laat een echo wilt. Ik zit zelf ook een beetje te twijfelen. Toen ik mijn MK kreeg zei de VK dat ik een eventuele volgende keer al bij 6 weken ofzo een echo kon krijgen, maar daar zie ik denk ik vanaf. Ik zou zo rond de 8 weken wel ok vinden en dat zal ik dan ook maar voorstellen.

Nala, goed zeg 3 blaasjes! En nu je grootgrondbezitter bent kun je een drieling best kwijt Mooi huis hoor.

En leuke foto's ook van jullie carnavalsoutfit. Zag er erg gezellig uit.

Spannend hoor de aankomende inseminatie. Je moet gewoon die ene van de drie worden. Afgesproken?

Sterkte voor je vader vandaag. Hoop dat alles heel goed zal verlopen.

Lagune, even tussen neus en lippen vertel je ons dat je waarschijnlijk morgen gaat testen. Alsof het niet heel spannend wordt vandaag bij elk wc bezoek. Sterkte met wachten.

Hier gaat het vrij aardig, al begin ik me wel steeds minder goed te voelen. Met vlagen misselijk en weinig eetlust. Eigenlijk niets bijzonders dus. Voel me in ieder geval gelukkig heel anders dan de keer toen ik een MK had, dus dat geeft me wel een goed gevoel.

Ga vanmiddag de VK bellen om even door te spreken wat nu de gang van zaken wordt. Lijkt me niet bepaald nodig om weer een intake te hebben. Heb vorige keer net alles alweer verteld. Wil wel graag over de 1e echo overleggen. Ben benieuwd.

Fijne dag en misschien tot later.

Liefs,

Puck
Bedankt! voor het meeleven...

ja ik vind het nog zo spannend allemaal...

Nala, voor jou komt het ook echt... het is inderdaad een super maand qua zwanger worden...maar voor ieder zijn tijd...

men ik kan er nog niet echt over uit
Lagune, zit ik net te typen dat je even tussen neus en lippen door vertelt dat je morgen gaat testen en volg je mij gewoon op door al eerder te gaan testen. Helemaal goed hoor.

En natuurlijk GEFELICITEERD! Wat leuk zeg. Kan me nog herinneren dat we samen op zouden gaan en nu is het ook echt zover. Goed zeg. Dit is echt een vruchtbare periode hier zeg.

Ben helemaal blij dat er hier zoveel goed nieuws is.

En dat je niets voelt is heus niet gek hoor. Het is ook nog zo pril. Komt vast allemaal goed. Straks heb je zo een spijt als je boven de wc pot hangt

Liefs,

Puck
Hahaha Puck,

ja leuk he...heb ik speciaal voor jou gedaan

nou je hebt wel gelijk maar vandaag is toch mijn ajb dus het blijft een spannende dag...heb geen zin in taferelen zoals bij jou in december!

wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? ook in oktober?

gaaf man, ik hoop dat we heel lang samen op kunnen gaan! (samen met riz uiteraard)

x
Lagune, ik weet het niet exact, maar ga uit van 8 oktober gezien mijn laatste ongie. Zie het wel op de echo wat er precies uitkomt, maar erg veel zullen we niet van elkaar (en Riz) schelen. Wordt straks nog druk op het oktober topic.

Had trouwens in december van tevoren al wel steeds bruinige afscheiding, dus wel wat voortekenen dat het mis zou kunnen gaan, dus echt onverwachts kwam de ongie toen niet. Gewoon positief blijven meid.

Liefs,

Puck
Mijn paps aan de lijn gehad en hij heeft het achter de rug...

Het viel hem heel erg mee.

De ene kant van zijn hart was een beetje rommelig, maar daar doen ze niets aan. Aan de andere kant zit een lange vernauwing, die ze met dotteren niet weg kunnen krijgen.

Wat er nu verder gaat gebeuren weet mijn vader nog niet. Zelf denkt hij dat hij misschien wel een omleiding gaat krijgen...

Het schema ff aangepast. En alles ff netjes op alfabet gezet. Hoe bedoel je, structuurkip. Hihi.
Hallo!

Lagune, gefeliciteerd! Wat heerlijk joh!

Nala, spannende week voor jou! fijn dat je vader t achter de rug heeft. Hopelijk herstelt hij goed en kunnen ze alles goed 'repareren' . En hopelijk de inseminatie aan het eind van de week. Ik duim voor je!

Riz, ik snap je helemaal hoor met die echo. Ik had met 9 weken een prachtige echo, met 10 weken weer prachtig (door bloedverlies een extra echo gemaakt) en uiteindelijk ging t met 12 weken mis. Dus een volgende keer hoef ik ook echt niet met 6 weken al een echo.

Hier nog geen opoe gesignaleerd, ook nog geen signaal dat ze er aan komt. Hopelijk blijft ze gezellig beppen met de andere opoes die ook niet zijn komen opdagen en komt ze over een maand of 10 pas weer langs!

We will see..

doei!!!
Ah Nala, wat een goed nieuws...

wat een spannende tijd toch voor jou meis...constant bezig met leven en dood...heftig !

mijn uitgerekende datum is 13 oktober.

is er al een oktober topic Puck? en schrijven jullie daar mee? ik weet het niet hoor..daar ga ik echt nog eventjes mee wachten

x

L
haha Lucia... inderdaad onze opoes schijnen het goed met elkaar te kunnen vinden, daar op dat bankje bij Caro in de tuin! Prima toch? hopen dat jouw opoe niet buiten de groep valt
Lagune gefeliciteerd!!!!!!!

ha ha het lijkt idd wel besmettelijk! super voor jullie allemaal.

Riz, begrijp je verhaal heel goed. ik heb het nu nog steeds, met 10 weken een kloppend hartje gezien en beweegelijke beeb maar echt helemaal geloven doe ik pas als ik de beeb in mn armen heb. Zeker als ik het verhaal van Lucia lees. Dat vind ik nog wel lastig om me niet te projecteren op alle negatieve verhalen.

Nala; je moet nu echt op alles wachten he, de inseminiatie, hoe nu verder met je vader, je eiblaasjes, heel veel sterkte ermee!

En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, ga zo even kijken naar de foto's.

Hier alles goed, ondanks de zorgen of het nog wel oke allemaal is. Begin al aardig onder de pukkels te komen en mn buien zijn ook niet altijd even leuk te noemen voor vriendlief En dan nog de drang naar zoetigheid en eten, ik eet echt alles wat los en vast zit.
jeetje, wat een goede berichten hier! geeft de burger moed...:-) Gefeliciteerd allemaal!

even nog een vraagje (sorry, kort bericht, heb lunchpauze en zit op mijn werk). Ik ben nu (eindelijk) gestopt met bloeden. Aangegeven wordt dat ik normaal gesproken gewoon over 4 weken ongesteld zou (kunnen) worden. Moet ik dan, net als met een gewone menstruatie, rekenen met 4 weken na de operatie, of moet ik dan 4 weken vanaf nu rekenen.... is toch wel handig om even rekening mee te houden..

tnx!
ik had 4 weken na de dag van de curretage.

Fijn dat het bloeden eindelijk is gestopt, gaat het weer een beetje met je?
Marianne, bij mij was het 4 weken na de miskraam (dus toen het vruchtje weg was) Dus je kunt het beste rekenen vanaf de curretage maar hou er maar rekening mee dat het langer duurt, dan valt het misschien alleen maar mee.

Fijn dat het bloeden gestopt is!
Marianne, bij mij was het ook 4 weken na de curettage. Maar dat kan bij jou tuurlijk ook iets langer zijn. Is voor iedereen weer verschillend...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven