Facebook

07-09-2011 18:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt geen melding op mijn prikbord te staan als ik reageer op bijvoorbeeld iemands prikbordbericht of foto, alleen als ik rechtstreeks een bericht plaats op het prikbord van een vriend. Eerst was dit met alles. Hoe kan ik dit terug krijgen?
Staat hij wel op 'startpagina'? Je hebt rechtsboven de optie startpagina en profiel. Of bedoel je dit niet?
Bij mij staat er: 'Watchamacallit likes playing chess' & 'I hope you get killed by a bear on Jasperine Jaspers' status', en dergelijke. Bij you niet?
@workit Nee ik geloof niet dat we hetzelfde bedoelen. @Watchamacallit Nee, in het begin bij facebook gaf hij dat altijd aan maar ineens was dat weg. Ben alle instellingen afgegaan maar heb niet kunnen vinden hoe ik het terugkrijg.

Heb hier een voorbeeldplaatje van wat ik bedoel:

http://www.allfacebook.com/images/hide- ... tivity.gif
Dat hele facebook is veranderd, zo irritant. normaal kon je altijd op recente berichten klikken en nu blijft er uren hetzelfde staan terwijl als je op vriendenprikborden klikt, er wel door hen berichten geplaatst zijn maar die zie je dan niet op je eigen prikbord.
Ik heb ook een Facebookvraagje.

Ik heb nu verschillende vrienden. Die hebben natuurlijk ook weer vrienden, en die krijg ik dan als suggestie op mijn pagina.

Begrijp ik.

Maar er staat ook steeds iemand tussen die ik wel ken, maar waarmee ik geen gemeenschappelijke vrienden heb. Ik heb hem niet opgezocht, en vraag me af hoe hij dan in dat rijtje komt.

Heeft hij mij dan opgezocht? (En ja, als dat zo is, ben ik stiekem best een beetje gevleid )
Hij pakt ook adressen uit je e-mailadreslijst. Zo stond opeens een ex bij 'mensen die je misschien kent', omdat er nog wat mails van hem in de catacomben van mijn e-mailaccount stonden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 28 oktober 2011 @ 23:28:

in de catacomben van mijn e-mailaccount

Maar dan zal dat het inderdaad zijn, want deze persoon staat in mijn lijst.

Weer een illusie armer....
quote:Lotte35 schreef op 27 oktober 2011 @ 22:15:

Ik heb ook een Facebookvraagje.

Ik heb nu verschillende vrienden. Die hebben natuurlijk ook weer vrienden, en die krijg ik dan als suggestie op mijn pagina.

Begrijp ik.

Maar er staat ook steeds iemand tussen die ik wel ken, maar waarmee ik geen gemeenschappelijke vrienden heb. Ik heb hem niet opgezocht, en vraag me af hoe hij dan in dat rijtje komt.

Heeft hij mij dan opgezocht? (En ja, als dat zo is, ben ik stiekem best een beetje gevleid )Facebook zoekt zelf vrienden uit jouw e-mailaccount.
Oh ik was weer eens mosterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven