woensdag 7 september 2011 om 18:40
donderdag 8 september 2011 om 08:45
@workit Nee ik geloof niet dat we hetzelfde bedoelen. @Watchamacallit Nee, in het begin bij facebook gaf hij dat altijd aan maar ineens was dat weg. Ben alle instellingen afgegaan maar heb niet kunnen vinden hoe ik het terugkrijg.
Heb hier een voorbeeldplaatje van wat ik bedoel:
http://www.allfacebook.com/images/hide- ... tivity.gif
Heb hier een voorbeeldplaatje van wat ik bedoel:
http://www.allfacebook.com/images/hide- ... tivity.gif
zondag 11 september 2011 om 16:08
donderdag 27 oktober 2011 om 22:15
Ik heb ook een Facebookvraagje.
Ik heb nu verschillende vrienden. Die hebben natuurlijk ook weer vrienden, en die krijg ik dan als suggestie op mijn pagina.
Begrijp ik.
Maar er staat ook steeds iemand tussen die ik wel ken, maar waarmee ik geen gemeenschappelijke vrienden heb. Ik heb hem niet opgezocht, en vraag me af hoe hij dan in dat rijtje komt.
Heeft hij mij dan opgezocht? (En ja, als dat zo is, ben ik stiekem best een beetje gevleid )
Ik heb nu verschillende vrienden. Die hebben natuurlijk ook weer vrienden, en die krijg ik dan als suggestie op mijn pagina.
Begrijp ik.
Maar er staat ook steeds iemand tussen die ik wel ken, maar waarmee ik geen gemeenschappelijke vrienden heb. Ik heb hem niet opgezocht, en vraag me af hoe hij dan in dat rijtje komt.
Heeft hij mij dan opgezocht? (En ja, als dat zo is, ben ik stiekem best een beetje gevleid )
zaterdag 29 oktober 2011 om 13:17
quote:Lotte35 schreef op 27 oktober 2011 @ 22:15:
Begrijp ik.
Heeft hij mij dan opgezocht? (En ja, als dat zo is, ben ik stiekem best een beetje gevleid )Facebook zoekt zelf vrienden uit jouw e-mailaccount.
Begrijp ik.
Heeft hij mij dan opgezocht? (En ja, als dat zo is, ben ik stiekem best een beetje gevleid )Facebook zoekt zelf vrienden uit jouw e-mailaccount.