Entertainment alle pijlers

bonje met de buren deel 3

23-02-2011 20:42 2940 berichten
En hier gaan we weer verder over al het gedonder met de buren.

Alle reacties Link kopieren
Heeft YL vandaag een leven?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Lijken me allemaal ontzettend gesjellige buurtjes.
Ik vind het niet meer leuk. Ik ga House kijken.
Ik vind hier dingen van.
quote:Pippin schreef op 08 september 2011 @ 20:42:

[...]

Jennifer Ewbank in de kast of hij is op de kat gaan zittenDe eerste
quote:Tickel schreef op 08 september 2011 @ 20:42:

Heeft YL vandaag een leven? Dat kan toch niet
quote:Tickel schreef op 08 september 2011 @ 20:42:

Heeft YL vandaag een leven?Of heeft ze weer laat college?
Ik krijg bij het zien van dit programma altijd zin om mijn Buuv een bosje bloemen te brengen. Ik heb al jaaaaren geluk met mijn buurtjes. Loop de deur niet plat maar ben er altijd welkom, houden een oogje in het zeil als de kinderen buiten zijn, zi voert mijn konijnen en we drinken nog wel eens een borrel samen.
quote:Pippin schreef op 08 september 2011 @ 20:40:

volgens mij is dit de wijk Overvecht Noord. Of zoals ik het wel eens noem: Gotham city.Klopt. Toen er net naar het gebouw aan de overkant werd verwezen (ouderencentrum volgens mij haha), wist ik het zeker. Lijkt qua kleinschaligheid in eerste instantie geinig van buitenaf, maar ik had al snel door dat dat niet is waar ik zou willen wonen. Van die oranje slingers inderdaad, harde muziek.. De hele entourage.
Zouden ze gaan slaan? Eindelijk echte ouderwetse ordinaire ruzie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat doe ik nou ook altijd op kantoor: mijn tanden schoonmaken met plakband! Wie bedenkt nou zoiets stoms.
quote:Pippin schreef op 08 september 2011 @ 20:42:

[...]

Jennifer Ewbank in de kast of hij is op de kat gaan zittenHaha ja, ik ben nu al twee keer geconfronteerd met die single van d'r. Is overigens beter te doen dan live, wat voller geluid, maar toch krijg ik nog steeds jeuk aan m'n Ieuwbank-trauma
Vrienden van ons hebben daar eventjes gewoond. Het is een goedkope buurt maar ik zou er niet willen wonen (en ik woon nu ook in een achterstandswijk)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Overvecht Noord.. daar wil je niet dood gevonden worden. Of.. de kans dat je er dood gevonden wordt is vrij groot. Zeg maar. Heb er ooit een paar keer moeten werken maar als ik door die buurt liep voelde ik me zo vreselijk naar. Wat een nare sfeer en wat zag het er toen vreselijk uit. Ik hoop dat ze in de afgelopen jaren wel wat aan wijkvernieuwing hebben gedaan.
quote:coolpack2 schreef op 08 september 2011 @ 20:46:

[...]

Haha ja, ik ben nu al twee keer geconfronteerd met die single van d'r. Is overigens beter te doen dan live, wat voller geluid, maar toch krijg ik nog steeds jeuk aan m'n Ieuwbank-trauma Geconfronteerd...
Zou zij Pools zijn?
zo te horen wel.
Die hebben ook al zo'n wanstaltig interieur.

Is dat iets voor Overvecht ofzo?
Wat een raar verhaal toch weer...
quote:c_estelle schreef op 08 september 2011 @ 20:53:

Die hebben ook al zo'n wanstaltig interieur.

Is dat iets voor Overvecht ofzo?Het is besmettelijk, of misschien staat er in het huurcontract dat het een verplichting is.
Een depressie vanwege zo klein wonen, mens, je maakt toch zelf een kind terwijl je daar woont???
Ik durf wederom geen partij te trekken. Maar al die mensen in die kleine hokkies op elkaar. Kan niet goed gaan.
Nope. Jammer dat de woningnood zo hoog is. Maar dat is niet alleen in Overvecht helaas.
@Nastik, ik kan ook nog niet kiezen wie de boeman is.
Mwoh. Ik vind deze hoek op zich nog wel te doen in Overvecht (Noord). Vriendin van me woont in een flat vlakbij deze toestand en is best tevreden. Maar wel de goeie kant op, als je vanaf de straat van deze lui de ander ekant opgaat wordt het al gauw minder, vind ík dan. Hoge flats waardoor je geen enkel uitzicht hebt.
en dan serveren ze kopjes koffie met een schoteltje. Je weet toch dat ie of aan de muur eindigen of door de kamer vliegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven