bonje met de buren deel 3
donderdag 8 september 2011 om 20:44
Ik krijg bij het zien van dit programma altijd zin om mijn Buuv een bosje bloemen te brengen. Ik heb al jaaaaren geluk met mijn buurtjes. Loop de deur niet plat maar ben er altijd welkom, houden een oogje in het zeil als de kinderen buiten zijn, zi voert mijn konijnen en we drinken nog wel eens een borrel samen.
donderdag 8 september 2011 om 20:45
quote:Pippin schreef op 08 september 2011 @ 20:40:
volgens mij is dit de wijk Overvecht Noord. Of zoals ik het wel eens noem: Gotham city.Klopt. Toen er net naar het gebouw aan de overkant werd verwezen (ouderencentrum volgens mij haha), wist ik het zeker. Lijkt qua kleinschaligheid in eerste instantie geinig van buitenaf, maar ik had al snel door dat dat niet is waar ik zou willen wonen. Van die oranje slingers inderdaad, harde muziek.. De hele entourage.
volgens mij is dit de wijk Overvecht Noord. Of zoals ik het wel eens noem: Gotham city.Klopt. Toen er net naar het gebouw aan de overkant werd verwezen (ouderencentrum volgens mij haha), wist ik het zeker. Lijkt qua kleinschaligheid in eerste instantie geinig van buitenaf, maar ik had al snel door dat dat niet is waar ik zou willen wonen. Van die oranje slingers inderdaad, harde muziek.. De hele entourage.
donderdag 8 september 2011 om 20:46
quote:Pippin schreef op 08 september 2011 @ 20:42:
[...]
Jennifer Ewbank in de kast of hij is op de kat gaan zittenHaha ja, ik ben nu al twee keer geconfronteerd met die single van d'r. Is overigens beter te doen dan live, wat voller geluid, maar toch krijg ik nog steeds jeuk aan m'n Ieuwbank-trauma
[...]
Jennifer Ewbank in de kast of hij is op de kat gaan zittenHaha ja, ik ben nu al twee keer geconfronteerd met die single van d'r. Is overigens beter te doen dan live, wat voller geluid, maar toch krijg ik nog steeds jeuk aan m'n Ieuwbank-trauma
donderdag 8 september 2011 om 20:49
Overvecht Noord.. daar wil je niet dood gevonden worden. Of.. de kans dat je er dood gevonden wordt is vrij groot. Zeg maar. Heb er ooit een paar keer moeten werken maar als ik door die buurt liep voelde ik me zo vreselijk naar. Wat een nare sfeer en wat zag het er toen vreselijk uit. Ik hoop dat ze in de afgelopen jaren wel wat aan wijkvernieuwing hebben gedaan.
donderdag 8 september 2011 om 20:54
donderdag 8 september 2011 om 20:56
Mwoh. Ik vind deze hoek op zich nog wel te doen in Overvecht (Noord). Vriendin van me woont in een flat vlakbij deze toestand en is best tevreden. Maar wel de goeie kant op, als je vanaf de straat van deze lui de ander ekant opgaat wordt het al gauw minder, vind ík dan. Hoge flats waardoor je geen enkel uitzicht hebt.