Opbouwende Kritiek

09-09-2011 14:06 364 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Allemaal,

Ik lees nu een paar weken mee op het forum en heb zelf 1 bericht geplaatst. De reacties op mijn bericht waren over het algemeen prima, maar bij andere berichten lees ik soms best wel bitsche reacties. Ik vind dat persoonlijk best jammer. Dit forum is voor vele een uitlaatklep, zoals dat ook voor mij was. Mensen zetten hier hun persoonlijke verhalen om advies of om het gewoon even kwijt te zijn. Soms lees je inderdaad ietwat domme acties van mensen, maar is het dan niet fijner dat we daar positieve kritiek op geven, dan iemand totaal de grond in te boren. Ze zetten het hier neer om ' geholpen' te worden, op wat voor manier dan ook...

Ieder mens is anders, de een wat slimmer dan de ander, gevoeliger of juist niet dan de ander, sterker of zwakker dan de ander. Maar ik denk dat we allemaal dat beetje steun kunnen gebruiken in een voor die persoon moeilijke situatie, dat is waar dit forum voor bedoeld is, toch?

Schrijffouten enz lijkt me dan ook niet echt belangrijk. Mensen die zich bepaalde dingen niet realiseren omdat ze er midden in zitten, moeten juist dat beetje meer inzicht krijgen en dmv ervaringen en Postivieve kritiek van anderen kunnen ze dat misschien bereiken/realiseren..

Groeten Dobbelsteen...
quote:Murdoch schreef op 09 september 2011 @ 16:07:

[...]

Nee, ze is niet de enigste.Sommige forummers hebben wel een hele hoge pet op van zichzelf.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 09 september 2011 @ 16:03:

Er bestaat helemaal geen groepje en ik kan het weten want als het wel bestond had ik er zeker in gezeten.

Meervoud.

Lidmaatschapspas is overigens niet nodig hoor, zo werkt dat niet, op internet.
quote:blokjekaas schreef op 09 september 2011 @ 16:09:

[...]

Meervoud.

Lidmaatschapspas is overigens niet nodig hoor, zo werkt dat niet, op internet.Hoe dan wel? Ik wil wel een groepje die het voor me opneemt als ik totale onzin aan het uitkramen ben.
Hoor ik nou al bij een groepje?

Wil iemand me dit even vertellen?

Ik vind dat ieder kan en mag reageren op een forum naar eigen inzicht en kennis. Ik snap nooit zo goed dat er een bepaalde houding genomen moet worden in topics. We zijn hier toch geen 'kumbayaa' groepje? Overigens voel ik veelal niet de behoefte om scherp te reageren. Anderen soms wel of wellicht is het zo dat ik ze lees als 'scherp'. En wat dan nog?

Als het me te gek gaat meld ik het wel aan de forummer waarvan ik vind dat het te ver gaat wat ze schrijft. Ik heb dat geloof ik nog weinig gedaan hier.

Leven en laten leven op een forum is mijn idee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:viennas schreef op 09 september 2011 @ 16:04:

[...]

Dus als je het met elkaar eens bent, dan ben je een groepje?eens
quote:istar_ schreef op 09 september 2011 @ 16:09:

Hoe dan wel? Ik wil wel een groepje die het voor me opneemt als ik totale onzin aan het uitkramen ben.Gewoon dit topic in de gaten houden. Kijk en leer! (of huiver).
quote:blokjekaas schreef op 09 september 2011 @ 16:16:

[...]

Gewoon dit topic in de gaten houden. Kijk en leer! (of huiver).

Oh, okay.

Volgens mij heb ik 1 groepje gespot, maar die maken niet zo'n positieve indruk op mij. Daar wil ik helemaal niet bij horen.
quote:istar_ schreef op 09 september 2011 @ 16:04:

[...]

EnigeO sorry
quote:jubelarij schreef op 09 september 2011 @ 16:22:

[...]

O sorryYW
quote:istar_ schreef op 09 september 2011 @ 16:21:

[...]

Oh, okay.

Volgens mij heb ik 1 groepje gespot, maar die maken niet zo'n positieve indruk op mij. Daar wil ik helemaal niet bij horen.Ach, ook voor jou moeten er vast medestanders te vinden zijn. Dat zeurderige toontje lees ik hier vaker namelijk.
quote:blokjekaas schreef op 09 september 2011 @ 16:16:

[...]

Gewoon dit topic in de gaten houden. Kijk en leer! (of huiver).

Precies, het is gewoonweg grappig hoe dit topic zichzelf bewijst. Zij die het hardst ontkennen wat er gaande is bewijzen ook het hardst het tegendeel .

En normaal gesproken wordt het dan nu zo langzamerhand tijd voor de gebruikelijke grappen en grollen.....
quote:iris1969 schreef op 09 september 2011 @ 16:25:

[...]

Precies, het is gewoonweg grappig hoe dit topic zichzelf bewijst. Zij die het hardst ontkennen wat er gaande is bewijzen ook het hardst het tegendeel .

En normaal gesproken wordt het dan nu zo langzamerhand tijd voor de gebruikelijke grappen en grollen.....

Door mij ook wel "cabaret" genoemd

Meestal voor mij het sein dat de pret over is.
quote:iris1969 schreef op 09 september 2011 @ 16:25:

[...]

"De spiegel"! Lang niet gezien.

Er was een tijd dat die er te pas en te onpas in gegooid werd.
quote:batwom schreef op 09 september 2011 @ 16:34:

Er was een tijd dat die er te pas en te onpas in gegooid werd.

Oh, is dat zo? Heb ik dan gemist.

Nou ja, deze keer is-ie iig gepast!
Ik zie best wel een bepaald groepje mensen dat ik als 'het groepje' zou classificeren.

Maar dan wel als 'het groepje' dat in mijn ogen vaak de wijste dingen zegt en het meest meedenkt. Het meest betrokken is bij dit forum en de forummers. (en als het nodig is wil ik best namen noemen maar het lijkt me nogal onnodig)

De echte sneren worden vaak gegeven door mensen die opeens lid zijn geworden en altijd meelezer waren, die het dan nodig vinden om opeens heel kwetsend uit de hoek te komen. Díe opmerkingen vind ik vaak niet kunnen.
quote:istar_ schreef op 09 september 2011 @ 16:35:

[...]

Oh, is dat zo? Heb ik dan gemist.

Nou ja, deze keer is-ie iig gepast!Daar kunnen de meningen over verschillen.
Kennen jullie deze al?

quote:batwom schreef op 09 september 2011 @ 16:34:

Er was een tijd dat die er te pas en te onpas in gegooid werd.Ooh is het weer spiegeltijd? Ik lees het niet meer, want het gebruik van de negeerknop begint zijn diensten te bewijzen .
quote:istar_ schreef op 09 september 2011 @ 16:29:

[afbeelding]
quote:Tomatensoep schreef op 09 september 2011 @ 16:36:

Maar dan wel als 'het groepje' dat in mijn ogen vaak de wijste dingen zegt en het meest meedenkt. Het meest betrokken is bij dit forum en de forummers. (en als het nodig is wil ik best namen noemen maar het lijkt me nogal onnodig)

Jamaar, jamaar, dat is toch geen groepje? Het zijn gewoon opvallende forummers (in positieve zin). Individuen.
Ik wil best een groepje, gezellig toch?
quote:iris1969 schreef op 09 september 2011 @ 16:38:

[...]

Ooh is het weer spiegeltijd? Ik lees het niet meer, want het gebruik van de negeerknop begint zijn diensten te bewijzen .

Machtig toch, om je eigen forum te creëren!

Zal mij in ieder geval een hoop stafmeldingen schelen...
quote:En normaal gesproken wordt het dan nu zo langzamerhand tijd voor de gebruikelijke grappen en grollen.....He gezellig een vrijmiboto, wat zijn jullie laat zeg of ben ik een beetje verlaat?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:viennas schreef op 09 september 2011 @ 16:38:

[...]

Jamaar, jamaar, dat is toch geen groepje? Het zijn gewoon opvallende forummers (in positieve zin). Individuen.eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven