Ja!!! Afgelopen week gewoon een kruik in mijn bed gehad, met die kou! En dan is 't begin september.. Jammer he? Hier ziet 't er heerlijk uit buiten, lekker buiten lunchen
Ben jij wel eens flauwgevallen? Hoe kon dat?
Anoniem_110773
zondag 11 september 2011 om 13:01
Nou, volgens mij nooit echt. Maar wel vaak bijna toen ik een jaar of 14 en net ongesteld was. Dat ging echt niet goed...
(Als je Sjors haar nieuwe avatar nog niet ziet moet je even F5 klikken)
Dood op de bank liggen met vriendinn terwijl haar dochter over ons heen buitelt.. Zucht..
Heb jij ooit contact verloren met een vriend/vriendin door tijdgebrek/volwassen worden/etc en het weer opgepakt en het is weer een geweldige vriendschap? (Ik ben blij-hij!!)
@ Janna, nee, op de een of andere manier ziet Lotteke alles op de site verlaat. Zo zien wij heel vaak al de nieuwe voorkant >> Terwijl zij nog het meisje van vorige week ziet. Waar dat aan ligt.. ?
Lunchen in de tuin, wandeling door het bos en daarna zelf een grote pan groentensoep maken. Film kijken en tussendoor 't huis een beetje kuisen. (leuk woord he?)
Is er iets dat jij standaard elke week, op een vaste dag, eet?
Nee,een verbroken vriendschap is bij mij definitief .Meestal is daar een gegronde reden voor ..
Wat eet jij vanavond ?
Anoniem_110773
zondag 11 september 2011 om 15:09
quote:Julia2 schreef op 11 september 2011 @ 13:12:
@ Janna, nee, op de een of andere manier ziet Lotteke alles op de site verlaat. Zo zien wij heel vaak al de nieuwe voorkant >> Terwijl zij nog het meisje van vorige week ziet. Waar dat aan ligt.. ?
Heb nog geen idee wat we gaan eten. Vriend kookt en de koelkast zit vol met verschillende dingen die we gister hebben gehaald. Waarschijnlijk iets vega's, want gisteravond hebben we ge-bbqt met vrij veel vis en vlees.
Van welk nummer krijg je tranen in je ogen?
Anoniem_55368
zondag 11 september 2011 om 18:07
O Sole Mio. Dat zong mijn vader altijd.
Wat zou jij doen met een kennis die heel veel energie van je vraagt? (Zo'n energiezuiger, zeg maar).