Ik heb leuke vrienden

11-09-2011 20:37 37 berichten
Ja! Ze zijn er altijd en ik heb niks te klagen.Ik wist alleen niet dat ik er zoveel had. Ik heb best wel veel lieve lui om me heen. Mijn ogen waren dicht.

Zomaar een topic, ter viering van vrienden.
Ja Sistermoon, ik heb allemaal verschillende soorten. De acteurs/collega vrienden, waar ik lol mee trap, mee ga eten en over theater, film en werk praat.

De meisjes (en één jongen) die ik al het grootste deel van mijn leven ken, die me opzoeken als ik op vakantie ben (ieder jaar, waar ik ook ben, volgend jaar komen ze me opzoeken in Frankrijk).

De 'nieuwe vrienden', veelal internet vriendinnen die ik al járen ken, maar nog niet zo heel lang ook in het echt ontmoet.

En dan nog de 'mooi weer vrienden' de onbezorgde los/vaste contacten die ik zo nu en dan, overal en nergens tegenkom.
Alle reacties Link kopieren
Marsepeintje, je bent vast nog heel jong. Je zult de waarde van goede vrienden nog ontdekken.
Heel herkenbaar dus Eleonora.

En dan vind ik dat ik bij al die vrienden wel steeds mezelf ben of zo, ik gedraag me niet anders in die verschillende 'groepjes'.

En ik vind het ook zo leuk om te zien hoe mijn vrienden omgaan met mijn vrienden, op verjaardagen bijvoorbeeld.

Van verhalen kennen ze elkaar soms wel.

O ja, de internetvriendinnen inderdaad. Ik heb er een paar, waarvan ik er 1 heb ontmoet, maar ook die zijn waardevol. Daar mail ik wel veel mee, en vertel ik soms ook weer dingen die ik IRL niet zo snel vertel.
quote:Marsepeintje schreef op 11 september 2011 @ 21:45:

wat een suf topicIk wist niet dat ik zo rijk was.Niks sufs aan.Zijn jouw contacten suf?
Dat dit topic er nou uitgerekend vandaag staat

Ik ben niet zo lang geleden naar een andere stad verhuisd. Zag mijn oude studievriendinnen vandaag weer voor het eerst in maanden.

Was zo heerlijk om ze weer een paar uur te spreken, te lachen en herinneringen op te halen. Het is zo fijn dat ik die vrouwen niets hoef uit te leggen, dat ze aan een blik gewoon genoeg hebben.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Suf is ook subjectief...

Dan maar een suf topic, trouwens, ook suffe mensen hebben en zijn vrienden.

Ik gun jou ook vrienden hoor Marsepeintje (al klinkt dit wel EO-erig eigenlijk... )
Het enige 'jammere' vind ik dat je je echte vrienden vaak pas leert kennen als er een of andere situatie in je leven voordoet die (in mijn geval) niet zo leuk was. Dan pas leer je je echte vrienden kennen/ Achja, aan de andere kant, is dat jammer? Nu weet je wel wat je aan mekaar hebt. Soms is het tijd om bepaalde vriendschappen te laten gaan, en dan sta je mss ook wel weer meer open voor nieuwe vriendschappen
Dat lijkt me ook lastig, Maroon.

Tot nu toe heb ik dat niet meegemaakt, maar je hebt wel een punt.

In de loop der jaren zijn sommige contacten wel verwaterd, en dat is wel goed, dan ga je allebei een andere kant op of zo.
Ik ben heel blij met mijn vrienden en vriendinnen.

dank aan elke die me heeft geholpen. Liefs!
Ik heb ook kei lieve vrienden!! Echte toppers en dat afgelopen week weer gebleken, ik kwam onverwachts in het ziekenhuis en en moest ook nog eens dezelfde dag geopereerd worden. En mijn beste vriendin en beste vriend, zijn in het ziekenhuis gebleven tot ze klaar waren zodat ik niet helemaal alleen terug zou komen op mijn kamer. Echt super lief!! En vond het super fijn! Dan denk ik wat mag ik mijn handjes klappen met zulke vrienden :D!
Wat een leuk positief topic. Leuke opsteker op een 'zieke' dag.

Ik mag mij ook rijk rekenen met mijn vrienden. Wat heb ik toch geweldige mensen om mij heen.
I choose happy!
Ik heb ook geweldige vrienden! En daar ben ik super-super blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven