Ben&Jerry's

15-09-2011 20:43 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist een Chewy Chocolate Chunk Cookies with Vanilla & Chocolatey Chip Ice Cream op. Het is een mond vol. Zowel de naam als het koekje.

Ik ga normaal niet naar de AH maar omdat het op de route van mij werk ligt en ik alleen moest eten vanavond dacht ik, ik haal even een maaltijdsalade. En als toetje... hemel in een zakje. Hahaha. Het is dus ijs tussen 2 zachte koekjes. Smaakt erg deegachtig met chocolade.

Kennen andere mensen dit? En wat vind je hiervan?

Zijn er ook mensen die B&J niet lekker vinden, of het bewust niet kopen?

Of vind je het wel lekker?

Deel het hier
chocolol wijzigde dit bericht op 15-09-2011 20:51
Reden: misschien teveel reclame?
% gewijzigd
Reclame?
Mijn vragen gaan dus over het koekje, maar ook gewoon wat je van het ijs vindt, of het merk. Eigenlijk alles.

Zelf ben ik wel fan. Om eerlijk te zijn eet ik het bijna nooit, want ik vind het best duur. En het is ook niet super gezond Maar soms vind ik het wel leuk om mezelf te verwennen met B&J.

Mijn favorite smaakt is de chocolade met brownies erin

Ook het merk spreekt me wel aan omdat ze wel meer milieu bewust bezig zijn. En natuurlijk Fairtrade ijs hebben
Ik vind B&J highly highly highly overrated.
quote:ladytruckster schreef op 15 september 2011 @ 20:45:

Reclame?Ik vroeg me al af of het zo gezien zou worden. Maar ik ben wel gewoon ijs fan. Dus ik dacht ik plaats het gewoon. Het is niet bedoeld als reclame. Ik ga er ook vanuit dat het merk B&J wel bekend is hier
Ik vind Ben en Jerry's niet lekker, is gewoon niet mijn soort ijs. Dan liever koffie-ijs van Hertog.

I B&J

het liefst eet ik de Chunky Monkey
Hertog vind ik dan weer helemaal niks...beetje laffig en er zit gelatine in.
De Aldi heeft een stuk of 4 soorten ijs die exact hetzelfde zijn als B&J alleen dan een heel stuk goedkoper!

Ze heten ook ongeveer hetzelfde, je hebt er een met cookie dough, een met caramel, een met aardbeien en nog een met donkere chocola geloof ik, maar die weet ik niet zeker....

Nomnomnom!
Ben&Jerry's, niet te vreten. Dat kreeg ik een keer na een duur etentje in een restaurant, ik heb het laten terughalen, kreeg toen ook keurig iets anders. Het enige lekkere fabrieksijs is Carte d'Or.
verba volant, scripta manent.
Chunky Monkey! Absoluut ook mijn favoriet mmmm...

Blijft favoriet! maar koop het inderdaad ook bijna nooit omdat ik het zo duur vind..

deze lijkt me ook erg lekker..

Chocolate fudge brownie(en dan niet de low fat,juk)en phish food.

Die met koek nog niet geprobeerd.
Het is gewoon ijs, niks bijzonders, normaal ijs, ze flikkeren er wat ondefinieerbare stukjes in, geven het een hippe verpakking en nog hippere naam en hoppa: je hebt mensen als TO die met liefde 6 euro voor een klein bakje ijs neerleggen.

Briljante marketing, moet ik ze nageven.
Ik heb alleen nog maar de cookie dough op en was helaas te laat voor een andere beker qua aanbieding anders vind ik het veel te duur. Maar die was wel erg lekker.

Had laatst ook een beker brownie, vanille en caramel van de Liddl, helft goedkoper en was ook erg lekker. Helaas kom ik haast nooit bij de Liddl omdat die niet echt in de buurt zit maar wil nog wel een keer bij de Aldi kijken of ze daar ook van die bekers hebben.
quote:Saartje84 schreef op 15 september 2011 @ 20:53:

De Aldi heeft een stuk of 4 soorten ijs die exact hetzelfde zijn als B&J alleen dan een heel stuk goedkoper!

Ze heten ook ongeveer hetzelfde, je hebt er een met cookie dough, een met caramel, een met aardbeien en nog een met donkere chocola geloof ik, maar die weet ik niet zeker....

Nomnomnom!Ja? Ik rijdt morgen dan even langs de aldi hier!!
quote:Saartje84 schreef op 15 september 2011 @ 20:53:

Nomnomnom!Ik zag dat inderdaad in het krantje staan. Heeft iemand deze weleens op? Ik kan me niet voorstellen dat deze net zo lekker smaken als de orginele.

Ik denk dat het een beetje is als magnums en nep magnums. Ze lijken bijna hetzelfde, maar zelf vind ik de binnenkant van de echte magnum toch zeker wel veel lekkerder. (Hoewel de nep magnum met chocolade ijs van binnen echt wel te eten is )
Ik eet nooit ijs, sorry, ik kan je niet helpen.
Ik ben niet zo dol op deeg/koek in m'n ijs en bovendien vond ik Haagen Dazs altijd lekkerder. Ik baal er nog steeds van dat de smaak Banofee van HD niet meer verkrijgbaar is. Zelfs niet in Canada/USA! Heb mezelf daar wel getrakteerd op 'n HD mexican chocolat en dat was ook lekker.
Ik lees net dat ze bij de Aldi dus ook van die bekers hebben. Ga ik volgende week dus even langs.
Ik koop de B&J variant bij de aldi. Kost maar 2,50 en vind het net zo lekker!

Deze ken ik denk ik niet. Ik ben dol op de koekdeeg en caramel chewchew.
Ik heb van de HaagenDazs ooit eens de smaak Baileys gehad.

lekkerrrrr!!!!

maar nooit meer ergens gezien
Die van de Aldi zijn prima te doen!
Je hebt de smaak Half Baked...

Dat is dus Cookie Dough én Chocolate Fudge Brownie in één!

Dat is toch wel mij favoriet.... Die haal in in de avondwinkel, waar ze alle smaken B&J en HD verkopen, maar dat mag ik maar 2-3x per jaar, veel te duur en zo blijft het speciaal

Die van de Aldi zijn inderdaad ook heerlijk!
Ik heb een paar keer Ben en Jerry's gehad omdat we het hadden 'gewonnen' bij de postcodeloterij.

Maar ik vind het veel te zoet en veel te vet. Lekker om drie happen van te nemen maar daarna vind ik het echt te machtig.

Dus ik geef er niet om. Gelukkig maar want zowel voor de lijn als voor mijn portemonnee zou het niet zo goed zijn als ik het wel lekker vond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven