Onbelangrijke vraag.

16-09-2011 08:03 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af, hoe het komt als ik iemand quote, dat het de ene keer in een kader staat en de andere keer niet.

Snappen jullie wat ik bedoel?

Zoals de titel al zegt, een onbelangrijke vraag, maar ik wil het toch graag weten omdat ik een quote in een kader veel netter vind
quote:maylea schreef op 16 september 2011 @ 08:03:

Ik vraag me af, hoe het komt als ik iemand quote, dat het de ene keer in een kader staat en de andere keer niet.

Zoals de titel al zegt, een onbelangrijke vraag, maar ik wil het toch graag weten omdat ik een quote in een kader veel netter vind quote]maylea schreef op 16 september 2011 @ 08:03:

Zoals de titel al zegt, een onbelangrijke vraag, maar ik wil het toch graag weten omdat ik een quote in een kader veel netter vind ;-)[/quote & quote]

Omdat je waarschijnlijk een haakje bent vergeten van de [/quote] > [/quote
dat dus!
Ook als iemand mobiel forumt is er geen quotekader
quote:chrissiy schreef op 16 september 2011 @ 08:14:

[...]

quote]maylea schreef op 16 september 2011 @ 08:03:

Zoals de titel al zegt, een onbelangrijke vraag, maar ik wil het toch graag weten omdat ik een quote in een kader veel netter vind ;-)[/quote & quote]

Omdat je waarschijnlijk een haakje bent vergeten van de [/quote] > [/quoteHoe bedoel je?
je bent de laatste ] vergeten.
quote:Nikkie79 schreef op 16 september 2011 @ 08:42:

je bent de laatste ] vergeten.Maar ik gebruik nooit haakjes. Het enige wat ik doe is op " citeer dit bericht " drukken. En dan krijg ik de ene keer wel een kader en de andere keer niet.
quote:maylea schreef op 16 september 2011 @ 09:06:

[...]

Maar ik gebruik nooit haakjes. Het enige wat ik doe is op " citeer dit bericht " drukken. En dan krijg ik de ene keer wel een kader en de andere keer niet.Als je quote krijg je de tekst van de quote. Als je de cursor daarna vóór dat laatste ] zet en begint te typen, dan staat het laatste haakje er dus niet, en dus ook geen kader. Je moet dus echt even opletten waar je begint met typen.
quote]exces schreef op 16 september 2011 @ 09:23:

[...]

Als je quote krijg je de tekst van de quote. Als je de cursor daarna vóór dat laatste ] zet en begint te typen, dan staat het laatste haakje er dus niet, en dus ook geen kader. Je moet dus echt even opletten waar je begint met typen.[/quote]
quote:exces schreef op 16 september 2011 @ 09:23:

[...]

Als je quote krijg je de tekst van de quote. Als je de cursor daarna vóór dat laatste ] zet en begint te typen, dan staat het laatste haakje er dus niet, en dus ook geen kader. Je moet dus echt even opletten waar je begint met typen.Oke, bijna duidelijk want ik schrijf eigenlijk nooit in een quote. Maar de cursor staat er wel een in en dan verwijder ik misschien het haakje, dat zou kunnen.
Als je naar mijn quote kijkt zie je dat ik het eerste haakje heb weggehaald (dus ook geen kader). Het laatste haakje is rood omdat ik de nadruk wilde leggen op dat haakje.

Gewoon even testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven