Wel of geen Date

07-12-2018 16:50 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik (man) ben een paar week geleden een oud dorpsgenoot tegen gekomen. We raakten met elkaar aan de praat. Diezelfde dag kreeg ik van haar vriendschap verzoek gestuurd op Facebook. We hadden elkaar al 20 jaar niet gezien. Dus ging gesprek verder op Messenger wat erg gezellig was en leuk om over oude herinneringen te praten.

Nu dacht ik, we kunnen wel keer afspreken om bij de praten. Dus ik stelde het voor maar we hadden niet echt wat gepland. Ondertussen kwamen er meer gesprekken met elkaar op de chat.
Totdat ze een tijdje later vroeg wanneer gaan we keer wat drinken. Ik dacht prima en stelde voor om haar te tracteren op een etentje. Dat is dus binnenkort.

We zijn allebei vrijgezel maar ik zie het meer als even bij kletsen onder een etentje. Maar ziet een vrouw dit als date want ik wil haar niet kwetsen of teleur stellen.

Mijn vraag aan jullie. Ziet ze dit als date of gewoon even bijkletsen.

Ps. Ik vind haar wel leuk maar ik ben nog niet toe aan een relatie
anoniem_355642 wijzigde dit bericht op 07-12-2018 16:57
Reden: Foutje
0.25% gewijzigd
hereneringen?
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je anders doen als het een date was in plaats van even bijkletsen?
Ik denk dat die vrouw een eventuele afwijzing van jou wel overleeft, mocht ze dit als een date zien.
Als jij gewoon niet flirt of andere signalen afgeeft waardoor zij denkt dat je wel interesse hebt, is er niets aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
07-12-2018 16:51
hereneringen?
We zaten bijelkaar op de basisschool vandaar.

Zolang ik maar niet flirt komt alles wel goed gok ik.

Bedankt voor de hulp. Ik weet genoeg
anoniem_355642 wijzigde dit bericht op 07-12-2018 17:01
Reden: Bedankt
9.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hangt er vanaf hoe het verloopt of het wel of geen date is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat zij dit als een date ziet, ik ga echt niet 'zomaar' uit eten met mijn mannelijke oud klasgenoten
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
07-12-2018 17:03
ik denk dat zij dit als een date ziet, ik ga echt niet 'zomaar' uit eten met mijn mannelijke oud klasgenoten
en dan te meer omdat zij enkel voorstelde om eens een drankje te gaan doen waarna TS een etentje voorstelde, ik zou dat ook als date zien inderdaad.
Redelijk naïef, je heet niet voor niks 'grotesteen' gok ik.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
07-12-2018 17:21
Redelijk naïef, je heet niet voor niks 'grotesteen' gok ik.
GroteSteen heeft meer te maken met mijn lengte en sterrenbeeld😁

Ik vind haar oprecht leuk. Maar ik wil haar niet kwetsen omdat ik nog niet weet of ik aan relatie toe ben. Misschien vind ik haar straks nog leuker na het etentje. Ik zie wel wat er gebeurd. Ik maak er gewoon een leuke avond van. Ik blijf gewoon eerlijk en dat lijkt mij het beste
GroteSteen schreef:
07-12-2018 17:41
GroteSteen heeft meer te maken met mijn lengte en sterrenbeeld😁

Ik vind haar oprecht leuk. Maar ik wil haar niet kwetsen omdat ik nog niet weet of ik aan relatie toe ben. Misschien vind ik haar straks nog leuker na het etentje. Ik zie wel wat er gebeurd. Ik maak er gewoon een leuke avond van. Ik blijf gewoon eerlijk en dat lijkt mij het beste
Ik maakte een cynisch grapje ;)
Denk dat je zelf ook wel kan snappen dat je een date setting hebt neergezet.
Eerlijkheid is het beste ja. Zo te lezen ben je dus wel geïnteresseerd, alleen weet je niet in hoeverre.
Daar lijkt me nou juist daten voor. Geniet gewoon en zie wat er gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Pff ik wou dat ik dit soort problemen had.... man wat doe je moeilijk. Heb het leuk, en jij bent niet verantwoordlijk voor haar gedachtes.
Alle reacties Link kopieren
We zijn uit eten geweest en het was erg gezellig en zijn daarna hebben we nog een tijdje in de pub gezeten.....nou ja vrij laat geworden.
Ik heb eigenlijk wel een date setting neergezet en begon toch te flirten.
En de communicatie naam weer toe. Zodra ik app. Heb ik binnen 5 min antwoord. Ik ben voor haar gevallen en we hebben al een tweede date. Yuppie!
Ze verteld nu al best persoonlijke verhalen en dat ben ik niet gewend.... Of ligt dat gewoon aan mij dat ik dit niet eerder heb meegemaakt. We hebben een goede klik en dat is wederzijds. Ze was vandaag ziek en ik had voorgesteld om te helpen met haar huishouden en voor haar te zorgen en koken en heb dit gedaan. Of loop ik iets te hard van stapel. Ik ben nog niet verliefd maar ik heb erg veel intresse in haar.
Van niet toe aan een relatie naar dit?
Wat denk jezelf Grotesteen :facepalm:

Als je ergens nog niet aan toe denkt te zijn, lijkt het mij handig om even pas op de plaats te nemen ja. En je gevoelens op een rijtje te zetten.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
ok dan, nou... we zien je wel weer binnenkort over 'twijfel over gevoelens/te snel gegaan?' of iets dergelijks.

al hoop ik natuurlijk van niet
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind het alleen maar leuk om te lezen dat jullie het samen zo leuk hebben. Zelf geloof ik niet in 'te snel gaan', hoe kun je het 'rustiger aan doen'? Dan zou je tegen je wil in dus minder contact hebben met iemand of iemand minder vaak zien. Volg gewoon je gevoel, dat is vaak het beste.
Oh wat heerlijk.
Zolang jullie het allebei kunnen bijbenen loop je niet te hard van stapel.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm, dat jij hier überhaupt al vantevoren over na gaat denken, hier 'n topic over plaatst en voor haar gaat denken als 'n soort van bescherming of zo?

Man, spreek gewoon af, ga lekker kletsen en maak het gezellig. Als zij meer wilt, dan laat je toch weten dat jij dat niet wilt. Simpel!
.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijke verhalen vertellen doe ik ook (en niet alleen aan dates), ik ben een open boek. Dus daar zou ik niet teveel achter zoeken.
Fijn dat het leuk is, geniet ervan.

Voor iemand zorgen en koken enzo geeft wel het signaal af dat je iemand heel erg leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Zo die gaat snel... :)

Maar goed als je er beiden happy mee bent veel plezier. Bewaak wel je eigen grenzen want als je nu echt teveel geeft en verwachtingen schept kan je bedrogen uitkomen met je eigen gevoelens. En dan zit je ineens in een situatie waar je nog niet aan toe bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven