Alleenstaande moeders

22-05-2019 16:10 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,zijn er hier moeders met 3 kinderen die een partner hebben,ondanks dat je zoveel kinderen hebt.en moest je het doen met een minder leuk partner,omdat een leuke man niet zo zitten met een vrouw met 3 kids.
Alle reacties Link kopieren
Wadde?
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat je meeste mannen geen vrouw willen met drie kinderen, heb je genoegen genomen met een man die minder leuk is, maar drie kinderen geen probleem vindt?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
1e bericht word gecontroleerd door de MODS
hoe bestaat het weer!
Alle reacties Link kopieren
vind dit soort topics zo lekker, ik doe best wel eens domme dingen, maar niet zo dramatisch als dit
ouwewijsneus schreef:
22-05-2019 16:37
1e bericht word gecontroleerd door de MODS
hoe bestaat het weer!

Niet zo veeleisend he, dit is geen spam of trol ofzo. Gewoon iemand die niet zo heel goed is met zich uitdrukken. :biggrin:
Als je als vrouw maar onder de pannen bent toch.
Wat?
Alle reacties Link kopieren
Maak je je daar zorgen over to?

Als je de goede persoon tegen het lijf loopt dan houd hij van jou met je kinderen alles incl. En nee dan hoef je absoluut geen genoegen te nemen met voor jou een minder leuke partner. Je moet alleen een relatie aan gaan met iemand die je helemaal super trouper leuk vind anders is het geen toevoeging aan je leven.

Ik kan me wel voorstellen dat je met drie kinderen wat langer blijft latten, tot de kinderen wat groter en zelfstandiger zijn.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
22-05-2019 16:34
Dus omdat je meeste mannen geen vrouw willen met drie kinderen, heb je genoegen genomen met een man die minder leuk is, maar drie kinderen geen probleem vindt?
Zo begreep ik het ook?
Als dat het geval is: Hou op. Doe jezelf en je kinderen dit niet aan.
Je kan beter een gelukkige alleenstaande vrouw zijn met drie kinderen.... Dan in een ongelukkige relatie zitten.
Ja, ik heb er 3 en mijn (nieuwe) man heeft er ook 3.... we zijn als een blok voor elkaar gevallen 😃🥰
Lady*Voldemort schreef:
22-05-2019 16:41
Als je als vrouw maar onder de pannen bent toch.

Precies. Na mijn 5e kind ben ik gaan schrijven met iemand die in de gevangenis zat ivm het beroven van alleenstaande oude vrouwen en daar ben ik mee gaan samenwonen. Hij is dan wel een beetje crimineel en soms komt ie dagenlang niet thuis. Maar hij zorgt wel goed voor ons financieel en ik heb wel een beetje gezelschap. Dat vind ik erg fijn en mijn kinderen zijn altijd heel blij met een nieuwe laptop enzo. Dat compenseert heel goed dat ze soms ook bang voor hem zijn als hij gedronken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Manonnes schreef:
22-05-2019 16:44
Ja, ik heb er 3 en mijn (nieuwe) man heeft er ook 3.... we zijn als een blok voor elkaar gevallen 😃🥰
Maar is hij wel een goede persoon? en jij??
Ben je alleenstaand TO?

Ik weet nu niet of je er aan denkt om bij je huidige partner weg te gaan of dat je alleenstaand bent met een niet zo'n leuke partner in het vizier?

Het lijkt mij vooral belangrijk dat je alleenstaand zijn ook als een goede mogelijkheid moet zien om een fijn leven te kunnen hebben.
anoniem_64e5f396973e1 wijzigde dit bericht op 22-05-2019 16:52
Reden: Typo
0.82% gewijzigd
Kom jij uit een tijdmachine?
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
22-05-2019 16:41
Wat?
Nou, let op.
Er was eens een mevrouw. Die mevrouw had 3 kinderen maar geen meneer (meer). Maar omdat de mevrouw toch wat moest is er nu een helemaal niet zo leuke meneer, want leuke meneren zitten niet te wachten op 3 koters van een mevrouw zonder meneer.....of zoiets. Denk ik.

Betty_Slocombe schreef:
22-05-2019 16:53
Kom jij uit een tijdmachine?
Bestond er maar zoiets als een tijdmachine :whistle:
Alle reacties Link kopieren
En waarom moeten jouw kinderen te maken hebben met een niet zo leuke man?

Je hebt die kinderen zelf gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leventje.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Arme kinderen ...
Daarom heb ik maar 1 kind genomen. Met meer verspil je je marktwaarde.
Alle reacties Link kopieren
Tuptop schreef:
22-05-2019 16:57
En waarom moeten jouw kinderen te maken hebben met een niet zo leuke man?

Je hebt die kinderen zelf gemaakt.
Misschien niet zulke leuke kinderen?
lilalinda schreef:
22-05-2019 17:18
Misschien niet zulke leuke kinderen?
Dan hij die niet zo leuke man laten en er zelf vandoor gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet vertellen. Als je dan toch betrapt wordt, heel verbaasd kijken en ontkennen. Werkt hier prima.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
22-05-2019 17:13
Daarom heb ik maar 1 kind genomen. Met meer verspil je je marktwaarde.
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven