Lijf & Lijn alle pijlers

neuscorrectie ervaringen delen

18-07-2018 16:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik krijg eind augustus een neuscorrectie. ik zou graag ervaringen willen uitwisselen met mensen die ook binnenkort worden geopereerd of al geopereerd zijn. ik wordt geopereerd bij Bergman clinics.
Alle reacties Link kopieren
Hey Anne,

Wat laat je doen bij je neuscorrectie? hou in het achterhoofd, kraakbeen heeft een geheugen en kan dus teruggroeien. Vaak zie je dit bij het weghalen van een hump op de neus. Ook moet je rekening mee houden dat je neus, bijv je neustip als daaraan geopereerd wordt, een tijdje gevoelloos kan zijn. Ook veranderd je neus, reken maar op een jaar tot anderhalf jaar voor het uiteindelijke resultaat. Zwellingen kunnen behoorlijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik laat idd de hump weghalen en mn neus wordt recht gezet. ik hoop eigenlijk dat het niet opvalt dat ik iets aan mn neus heb laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ah, het zal wel wat opvallen, zeker van de zijkant veranderd het toch iets. Hou er wel rekening mee dat de hump terug kan groeien en je nog een keer onder het mes moet. Heb je geen foto gehad met hoe het eruit kan komen te zien?

Nog 1 ding, neuscorrectie is wel de ingreep waar de meeste mensen het meest ontevreden over zijn. Je neus veranderd toch en vaak hebben mensen een ander beeld voor ogen. Dus overleg goed wat mogelijk is en hoe het eruit komt te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven