Tinder te slim af zijn? (na ban)

23-05-2019 06:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,
Ik lees meestal gezellig mee hier, maar nu even een eigen vraagstukje:

Ik heb ooit Tinder gehad, maar ben daar plots van verbannen. Daarna nooit meer kunnen inloggen via Facebook of telefoonnummer op die app. En altijd error of melding dat ik verbannen was. Irritant wel.

Hoewel dit natuurlijk niet de belangrijkste zaak van de wereld is, vraag ik me dit af: zou ik als ik een nieuwe telefoon, nummer en eventueel ander Facebookaccount heb dit probleem kunnen verhelpen? (dmv nieuw account). Was tot toe niet mogelijk met m'n huidige gegevens/andere fb-pagina. Ik heb geen idee in hoeverre die app 'doorheeft' wanneer ik het nog ben.

Ik was sowieso van plan een nieuw nummer aan te vragen en mag binnenkort voor een nieuwe telefoon, vandaar de gedachte. 😂 Plus ik vind andere apps toch niet helemaal in de buurt kom, als ik eens rondkijkt.

Ik hoor het wel als iemand tips heeft.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 'zomaar' verbannen?
Alle reacties Link kopieren
Doe maar niet, je hebt geen ban zonder reden.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen idee van die sites maar verbannen zul je niet zomaar zijn
ik denk dat een ip adres veel doet
Was je toen te jong voor Tinder?
Neem anders gewoon eens contact op met Tinder en vraag waarom je een ban hebt gekregen. Misschien was het een foutje, misschien was er toen iets aan de hand wat nu niet meer van toepassing is?
Alle reacties Link kopieren
"PLOTS"
Mocht die ban een foutje zijn, zoek contact met Tinder. Mocht je zelf dondersgoed weten waarom ze je op Tinder niet meer willen hebben, ga dan eens bij jezelf na of je aan jezelf kan werken waardoor zoiets niet opnieuw zal gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst eens navragen waarom je een ban hebt gehad destijds. misschien kun je dat gewoon ophelderen/oplossen en hoef je ook niet zo ingewikkeld te doen.
Ben je een stalker of zo?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties.... Ik ben zomaar verbannen ja. En ik heb op allerlei manieren contact gezocht met Tinder voor uitleg. Maar dit niet gekregen. Trouwens ook een vrij te contacteren iets lijkt het.
Als je op internet zoekt, zul je zien dat er veel mensen zijn met een dergelijke ervaring. Wel gelezen dat een van vaak onomkeerbaar is. Vandaar mijn vraag in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
23-05-2019 08:47
Was je toen te jong voor Tinder?
Nee. Toen 27, nu 28.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb destijds wel m'n toenmalige vriend betrapt op Tinder, toen ik het opnieuw installeerde na verdenkingen. Misschien dat hij mij gerapporteerd heeft ofzoiets. Al was er toen natuurlijk geen reden tot ban.. Blijft mysterieus.
Waarom probeer je het niet gewoon? Dan heb je je antwoord :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven