Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner of praytan?

07-12-2018 23:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal ging ik af en toe onder de zonnebank. Alleen ben ik nu zwanger dus ga ik niet meer. Ik ging onder de zonnebank, omdat ik daardoor een gezond kleurtje kreeg en ik vond het gewoon lekker. Zelf ben ik best bleek. Ik ben nu 2 maanden zwanger dus ben ondertussen al best bleek geworden. Opzich niet heel erg, maar vind dat ik er daardoor minder gezond uit zie. Heeft iemand ervaring met spraytan of zelfbruiner? En zo ja wat is beter? Iets wat niet schadelijk is voor de baby in ieder geval. Ik hoor het graag:)
Allebei niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe bleker, hoe beter! Dusss....
Alle reacties Link kopieren
praytan ... bidden voor een kleurtje?
Alle reacties Link kopieren
Het is winter, hoeveel huid toon je nu?

Je hebt ook druppeltjes zelfbruiner die je aan je dagcrème kan toevoegen, misschien is dat een idee voor je? Of gewoon een dagcrème waar zelfbruiner in zit. Een full-body spray-tan lijkt me persoonlijk nogal overdreven, je ziet voornamelijk je gezicht en hals toch?
Alle reacties Link kopieren
Lekker zelfbruiner smeren, doe ik nu ook
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
08-12-2018 01:52
Het is winter, hoeveel huid toon je nu?

Je hebt ook druppeltjes zelfbruiner die je aan je dagcrème kan toevoegen, misschien is dat een idee voor je? Of gewoon een dagcrème waar zelfbruiner in zit. Een full-body spray-tan lijkt me persoonlijk nogal overdreven, je ziet voornamelijk je gezicht en hals toch?
Oh ja misschien is dat wat ja! Nu gebruik ik een gewone dagcreme. Dus dan ga ik maar op zoek naar een dagcreme waar zelfbruiner in zit;) Ja je ziet nu inderdaad eigenlijk alleen echt mijn gezicht en hals. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
07-12-2018 23:31
Allebei niet.
Dat kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
07-12-2018 23:33
Hoe bleker, hoe beter! Dusss....
Bij sommige mensen vind ik het heel mooi staan, maar bij mezelf niet.
Alle reacties Link kopieren
evaq schreef:
07-12-2018 23:39
praytan ... bidden voor een kleurtje?
Oh hahah typfout :hihi: Maar als dat zou kunnen..
Alle reacties Link kopieren
Allebei even lelijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
08-12-2018 09:57
Allebei even lelijk.
Ik heb het nog nooit geprobeerd dus ik weet niet hoe het eruit ziet bij mij. Maar ga denk ik voor een dagcreme met een zelfbruiner erin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven