Mode & Beauty alle pijlers

Paars vest gezocht

15-12-2018 18:46 17 berichten
Ik ben vanmiddag op een kerstmarkt geweest en zag een mooi paars vest, maar niet gekocht.. en nu heb ik spijt :"-(
Nu weet ik prima hoe ik moet googlen maar kan niets vergelijkbaars vinden. Heb de winkel/het merk niet onthouden. Wie weet waar zo'n vest te koop is?

Het lukt me niet om een afbeelding te plaatsen en links mogen niet geloof ik. Het gaat om een wat netter model, niet zo'n wijde flodder, liefst aansluitend. En dan in een heldere donkere paarse kleur, geen lila of aubergine. 'Kobalt' paars om het zo maar te noemen.
Ga je morgen gewoon ff terug.
redbulletje schreef:
15-12-2018 18:47
Ga je morgen gewoon ff terug.

Had ik zeker gedaan, maar markt was alleen vandaag ;-). Het is geen wereldprobleem maar soms heb je spijt dat je iets niet hebt gekocht ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je zoiets?

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... -in-purple
Alle reacties Link kopieren
Zoek uit wie de organisator van de kerstmarkt was. Mail ze en vraag naar de namen van bedrijven die er met een kledingkraam waren. Ik denk dat ze het vest alsnog wel aan je willen verkopen ;-)
De kleur is perfect! Ik zoek alleen een langer model, zoiets als deze:

https://www.twinkeltje.nl/cardigan-reck ... ZJEALw_wcB
Familiemens schreef:
15-12-2018 19:03
Zoek uit wie de organisator van de kerstmarkt was. Mail ze en vraag naar de namen van bedrijven die er met een kledingkraam waren. Ik denk dat ze het vest alsnog wel aan je willen verkopen ;-)
Haha dat kan ook nog!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Mooie vesten Nouschi, maar net niet de kleur die ik zoek. Tickel, dat vest is ook leuk, waar heb je die gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Zalando, van Tom Tailor
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
https://www.zalando.nl/tom-tailor-cosy- ... z-i11.html
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
King Louie heeft paarse vesten, ook lange.
Maar was het bij de marktkraam zelf of bij een winkel? En was die kraam niet van de winkel dan? Anders kan je toch terug naar die winkel waar de kraam voor stond? Ik vind winkelramen overigens ook wel eens terug via Google streetview. Dan weet ik wel waar hij ongeveer zat, dus zoek ik die plek op en dan zie ik hoe de winkel heet :)
Tickel schreef:
15-12-2018 21:07
Zalando, van Tom Tailor
Dankje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven