Werk & Studie alle pijlers

Bewijs geen goede werkgever

24-05-2019 17:16 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik ben een schoonmaak medewerker
Maar zo als jullie mijn vorige posts had gelezen is zij niet de beste. Hoe kan ik bewijzen dat ze. Mij niet goed behandeld zonder een dossier te maken want ik kan niet achter de computer. En ik kan als schoonmaak medewerker niet een dossier opbouwen enige idee hoe dat zonder kan op een legaal manier

Thanks!
Waarom wil je dat?
Alle reacties Link kopieren
Lees mijn vorige posts
Alle reacties Link kopieren
Azreal schreef:
24-05-2019 17:20
Lees mijn vorige posts
Ja, of blijf gewoon in je eerste topic i.p.v. nu 3 topics in een week te openen over hetzelfde onderwerp. Dat is onhandig.
Maar ik heb ze allemaal gelezen en zie geen bewijs dat je baas gemeen is en jou wil pakken. Je schrijft bv zelf dat ze gewoon een reden heeft gegeven voor dat jij je mobiel niet bij je mag houden en de rest wel. Zij hebben kinderen en er kan eventueel een noodgeval zijn, jouw verhaal dat je wellicht verongelukt tijdens werk en dan moet kunnen bellen, is erg vergezocht.
Maar als het je allemaal niet aanstaat, doe dan wat je al 3 topics wordt aangeraden: zoek een andere baan.
Waarom ga je niet op zoek naar ander werk?
Je bericht is best vaag en niet makkelijk te lezen. Wil je het nog eens nalezen en leestekens beter gebruiken? Snap er nu niks van...
Nóg een topic over hetzelfde?
Zoek ander werk en hou op met dat gezemel.
Of je zoekt gewoon een andere werkgever.
Gewoon een andere baan zoeken. Genoeg vraag naar schoonmakers.
Het is heel moeilijk om uit te vogelen wat er nu precies mis is volgens jou met de werkgever.

Je dan proberen uit leggen hoe je een zaak kan opbouwen tegen deze werkgever is in mijn beleving onbegonnen werk. Hoe jij dat daarna duidelijk op papier en aantoonbaar kan maken.. helemaal.

Of je belt jurisch loket of je rechtbijstand of de bond, net waar je lid van bent/recht op hebt en stelt deze vraag daar.

Of zoek een andere werkgever. Echt doe jezelf een plezier en kijk vanavond nog naar wat anders. Hup slinger de zoekmachines maar aan.
Zoek een andere baan, maar bedenk dat waar je ook heen gaat je jezelf meeneemt.
Alle reacties Link kopieren
In al je topics klinkt het niet alsof je baas het probleem is, maar jijzelf.

En stop met nog meer topics openen. Alles gaat over hetzelfde onderwerp, dan kan het ook gewoon in 1 topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je hiermee bereiken? Je baas doet, zo te lezen, niets illegaals, dus je kunt haar daar niet op ‘pakken’.

Ik zou gewoon een andere baan zoeken, want een vervelende sfeer tussen jou en haar is natuurlijk niet fijn werken. Er is nu werk genoeg volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Mij niet goed behandeld zonder een dossier te maken want ik kan niet achter de computer.

Als je hier een bericht kan typen kan je toch ook een dossier aanleggen? Al is het in je telefoon.

En anders ga je naar de bibliotheek. Of een vriendin. De buurman.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je kunt die tijd beter investeren in het zoeken naar een betere werkgever.
Alle reacties Link kopieren
Niet achter een computer kunnen om een dossier op te bouwen, maar wel een topic kunnen openen..........
Alle reacties Link kopieren
Kleppeboxx schreef:
24-05-2019 22:22
Niet achter een computer kunnen om een dossier op te bouwen, maar wel een topic kunnen openen..........
Dit forum werkt bij mij beter met telefoon dan met computer
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
25-05-2019 03:05
Dit forum werkt bij mij beter met telefoon dan met computer
Dat is fijn voor je. ;) Bedoel naar TO, wel weten hoe ze op VIVA forum kan geraken en er binnen een paar dagen 3 topics kan openen over hetzelfde probleem. Maar niet weten dat ze met datzelfde medium een dossier kan aanleggen? Op internet is er genoeg informatie te vinden dus daar ligt het niet aan.
To zal wel niet meer terugkomen en binnenkort topic 4 openen.

Ik begrijp die werkgever steeds beter. je zal er maar zo één in dienst hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven