Dopper en andere waterflesjes

02-09-2016 14:37 121 berichten
Ik zit al heel lang te twijfelen of ik een dopper flesje aan zal schaffen ja of nee. Met dit warme weer heb ik altijd een flesje water of icetea mee wat ik dan weer zelf opnieuw vul en als het vies is gooi ik het weg en koop ik weer een nieuw flesje. Wat is de meerwaarde van een dopper of andere waterflesjes naast dat je ze in de vaatwasser kan doen en dus niet hoeft te vervangen na een tijdje?



Daarnaast vind ik de dopper vrij duur en zie ik bij de action, xenos en kruidvat wel eens goedkopere flesjes maar die van kruidvat lijkt mij erg onhandig en bij die van de action en xenos ben ik bang dat ze gaan lekken. Zou je in die flesjes ook icetea of ranja kunnen doen of is dat geen goed idee?
Alle reacties Link kopieren
Tupperware is alleszins iets goedkoper en lekt niet!
Alle reacties Link kopieren
Wat een hype.



Ik vind het belachelijk (>15 euro voor zo'n fles?!) en daarnaast vind ik het er ook nog eens kinderlijk uitzien. .



Maar goed, als ik zo eens om me heen kijk, ben ik één van de weinigen.
Ik vind de Dopperfles mooi en handig en lekt niet.

Doe er 2 jaar mee en dan is die 12,50 prima prijs vind ik.





Maar er zullen zat andere flessen zijn die ook goed en of mooi zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van de ikea voor 4 euro. Top dingen want 600ml past erin en lekt niet.
Ik ben niet zo kapot van dopper. Als je de dop gebruikt als drinkbeker en je draait hem er weer op heb je natte handen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een doppr gekocht omdat ik een cadeaubon had van een zaak waar ik niet kon slagen. En gebruik hem eigenlijk best veel en hij lekt niet.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
https://www.gezondheidsne ... ervullen-van-waterflesjes
Ow Ikea heeft inderdaad goede flesjes ! En de lunchboxjes zijn ook erg fijn.
quote:violetskies schreef op 02 september 2016 @ 14:42:

Ik heb een doppr gekocht omdat ik een cadeaubon had van een zaak waar ik niet kon slagen. En gebruik hem eigenlijk best veel en hij lekt niet.Ik heb er 2 kado gehad en prima dingen.
quote:bloempje027 schreef op 02 september 2016 @ 14:42:

https://www.gezondheidsne ... ervullen-van-waterflesjesHeb je het goed gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar Doppers. Ze lekken niet en ik vind ze ook handig. Mijn jongste kind kan nog niet uit het kleine gat drinken en gebruikt het bekertje, mijn oudste kind drinkt juist graag uit het kleine gat en neemt de fles met water mee naar school. Ze kunnen in de vaatwasser en worden daarin goed schoon. Ik vind die €12,50 of €10 die ik er voor heb betaald een redelijke prijs.
Alle reacties Link kopieren
De meerwaarde is dat je niet steeds losse flesjes á 2 euro per stuk koopt. Of dat een dopper is of een andere herbruikbare fles maakt dan niet zoveel uit natuurlijk.

Ik heb twee doppers, een gewone en een steel. Erg blij mee.
Ik heb een tupperware flesje van 0,5 L. Bevalt nog steeds goed.
quote:vitamined schreef op 02 september 2016 @ 14:41:

Wat een hype.



Ik vind het belachelijk (>15 euro voor zo'n fles?!) en daarnaast vind ik het er ook nog eens kinderlijk uitzien. .



Maar goed, als ik zo eens om me heen kijk, ben ik één van de weinigen.



Ze zijn minder dan €15 hoor.

Maar ik zou er geen andere dingen dan water in doen (geldt voor alle niet-wegwerp flesjes). Als je hem dan vergeet schoon te maken wordt het gelijk goor. Dat heb je met water toch minder snel.
Alle reacties Link kopieren
In de dopper kan volgens mij alleen water. Andere dingen tasten het plastic aan. Dus als je dat wil zou ik een andere kiezen.
quote:Koettie schreef op 02 september 2016 @ 14:45:

De meerwaarde is dat je niet steeds losse flesjes á 2 euro per stuk koopt. Of dat een dopper is of een andere herbruikbare fles maakt dan niet zoveel uit natuurlijk.

Ik heb twee doppers, een gewone en een steel. Erg blij mee.Waar koop jij je flesjes water??
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft een Dopper die mee naar school gaat, ik heb nu een Drinkpod gekocht bij het Kruidvat, kijken of dat ook bevalt. Hij ziet er wel net zo degelijk uit en je kunt er ook een beker vanaf schroeven. Ze heeft er ook nog twee van Sistema (te koop bij Albert Heijn), die zijn ook wel oké maar dat plastic is wel slapper en dunner.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 02 september 2016 @ 14:47:

[...]





Waar koop jij je flesjes water??Als ik geen dopper meeneem vaak op het station want onderweg. Een flesje spa is 2,20.
Een dopper kopen is meer dan een "duur flesje" kopen



https://dopper.com/nl/
quote:Koettie schreef op 02 september 2016 @ 14:50:

[...]



Als ik geen dopper meeneem vaak op het station want onderweg. Een flesje spa is 2,20.3,40 vd wk op het vliegveld
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de tupperware flessen en daar doen we gewoon ranja in. Mijn man neemt ze mee naar het werk en ze lekken niet. Ik heb een kleintje voor de kinderen en ook die lekt niet. Op termijn wil ik de andere drinkbekers ook vervangen voor tupperware flessen. De tupperware flessen kun je in ieder geval prima schoonmaken in de vaatwasser. Met de dopper zelf heb ik geen ervaring.
quote:Koettie schreef op 02 september 2016 @ 14:50:

[...]



Als ik geen dopper meeneem vaak op het station want onderweg. Een flesje spa is 2,20.Sorry, maar dat is gewoon dom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 02 september 2016 @ 14:44:

[...]





Heb je het goed gelezen?Volgens mij wel, hoezo?
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 02 september 2016 @ 14:51:

[...]





Sorry, maar dat is gewoon dom.Dorst hebben? Ja sorry. Daarom heb ik nu een dopper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven