Digi
alle pijlers
Ervaringen met NLEx voor TV en internet?
zaterdag 1 april 2017 10:01
Ik maak nu gebruik van ziggo voor TV en internet maar heb een aanbieding van NLEx waarmee ik een stuk goedkoper uit ben. Het scheelt minstens 35 euro per maand.
Nu is er niets zo vervelend als internet of wifi dat niet goed werkt dus wil ik graag weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met NLEx. Zijn er vaak storingen en als er storingen zijn worden die dan goed opgelost?
Nu is er niets zo vervelend als internet of wifi dat niet goed werkt dus wil ik graag weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met NLEx. Zijn er vaak storingen en als er storingen zijn worden die dan goed opgelost?
zaterdag 1 april 2017 16:49
Ik ben onlangs overgestapt naar Nle. Wat ik vervelend vind: ze hebben geen telefonische helpdesk, je moet appen of via hun forum. Ik had wat aanloopproblemen die telefonisch zo opgelost hadden kunnen zijn, nu moest ik steeds een dag op antwoord wachten en als ik een aanvullende vraag op hun antwoord had weer een dag.
Uiteindelijk ik het goedgekomen. Het scheelde mij minder dan ik had berekend omdat ik eerst de vaste telefoon gratis had (alleen een vast bedrag per maand, geen gesprekskosten). Ik bel heel weinig vast, dus dacht dat dat niet veel zou uitmaken, maar was de eerste maand gelijk tien euro extra voor een paar gesprekjes. Maar ja, dat had ik kunnen weten....
Tip: lees eens op hun eigen forum. Daar zie je dat er toch wel wat ontevreden klanten zijn. Maar ja, ik zat bij telfort en daar was ik ook niet supertevreden over.
Uiteindelijk ik het goedgekomen. Het scheelde mij minder dan ik had berekend omdat ik eerst de vaste telefoon gratis had (alleen een vast bedrag per maand, geen gesprekskosten). Ik bel heel weinig vast, dus dacht dat dat niet veel zou uitmaken, maar was de eerste maand gelijk tien euro extra voor een paar gesprekjes. Maar ja, dat had ik kunnen weten....
Tip: lees eens op hun eigen forum. Daar zie je dat er toch wel wat ontevreden klanten zijn. Maar ja, ik zat bij telfort en daar was ik ook niet supertevreden over.
zondag 22 april 2018 19:24
maandag 23 april 2018 10:37
Ja ik, sinds een paar maanden. Ik ben er erg tevreden over. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden van de voorbereidingen. En eigenlijk altijd goed internet. Ik zat hiervoor bij een bedrijf, altijd storingen, slecht en langzaam internet. Ze zitten op het netwerk van KPN las ik
It's 5 o'clock somewhere