Mode & Beauty alle pijlers

Beugelbh met wijde beugel

22-05-2017 11:09 19 berichten
Ik zoek een bh met beugel waarbij de beugel zelf wat wijd is en de cups niet zo dicht bij elkaar staan. Beugelbh's van Esprit passen bijvoorbeeld goed, maar Calvin Klein cups vallen me te klein. Esprit heeft echter geen goede t-shirt bh die echt niet doordrukt in de collectie.
Een grotere cupmaat betekent dat de cup zelf niet genoeg opgevuld wordt,

Ik bedoel dus niet hoe groot de hele cup is voor de borst, maar hoe wijd de beugel is.

Tips zeer welkom!
Eens echte lingeriemerken proberen?
Alle reacties Link kopieren
De satin fleece van Hunkemuller zit bij mij goed. (Als enige beugelbh van Hunkemuller).
Emma95 schreef:
22-05-2017 11:26
De satin fleece van Hunkemuller zit bij mij goed. (Als enige beugelbh van Hunkemuller).
Bij mij ook, maar ze hebben er iets aan veranderd waardoor deze tegenwoordig niet meer goed zitten.

Ik ben fan van marlies dekkers.
Alle reacties Link kopieren
'Een grotere cupmaat betekent dat de cup zelf niet genoeg opgevuld wordt'

Klopt niet.
Grotere cupmaat moet je dan compenseren met een kleinere omvang.
Lees dit blog eens, staan veel goede tips in:
http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/
Alle reacties Link kopieren
Ga eens naar een echt goede lingeriezaak, dus niet Livera of Hunkemöller. Zo'n zaak waar je de winkel niet uitloopt zonder je BH te passen. En het kan ook zijn dat je van hetzelfde merk een andere maat nodig bent. Ik heb laatst 2 BH's gekocht, in dezelfde winkel en van hetzelfde merk, maar het zijn 2 verschillende maten. Bij de 1 was de cup echt te klein van dezelfde maat. Andere maat genomen en die zat wel goed.
Alle reacties Link kopieren
dat is de reden dat ik geen beugelbh's draag maar beugelloze van Anita. Mijn borsten staan ook wijd uit elkaar, en de beugelloze ondersteunen ze prima, en ik heb geen last van prikkende beugels
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Neem eens een goede maat. Hoe groter de omvang hoe wijder de beugels. Heb je niet genoeg vulling dan is de cupmaat te groot. Met een heel raar figuur zou je dus bv 100 AA moeten hebben.
Maar ja als je zo plat bent heb je geen bh nodig.

Te brede beugels prikken in de oksel trouwens en dan gaat je bh sneller stuk buiten dat het zit niet lekker.
Dank jullie wel, ik vind het zo vervelend een winkel in te gaan, ik wil graag webshoppen en thuis op gemak passen. In een winkel mis ik de rust om eens goed te kijken en goed te voelen. maar ik moet dat wellicht nu toch maar doen he, een kwaliteitszaak bezoeken.

Ik heb borsten die in de loop van de jaren wat breder zijn geworden. Ik had altijd 75 B maar draag sinds een paar jaar altijd 80 maar 80A was echt te klein, ik had altijd 80 B, dat zat aan de onderkant helemaal goed maar de cup was niet supergoed gevuld aan de bovenkant. Ik zoek alleen goede t-shirtbh's, want ik heb nu alleen goed zittende bh's zonder vulling en ik wil geen doordrukkende tepels in mijn zomershirtjes.

Alleen zijn bij veel merken bij 80B de beugels nog te strak, ze snijden in mijn borsten. En ik kan echt niet naar 80 C want daar zijn mijn borsten echt veeel te klein voor.

Maar: ik begtrijp dat dit per merk kan verschillen dus ik zal toch naar een winkel moeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens ook wel heel goed bij Hunkemöller geholpen; de mevrouw daar heeft BH's aangedragen tot er eentje paste, ik heb er uiteindelijk één in een maat en omvang die ik nooit zelf uitgekozen zou hebben, maar wel uitstekend past. Ook een t shirt model. Als 80B niet goed zit, is dan 75C geen optie? Of 85A?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik ben geslaagd! Marie Jo. Zat helemaal goed in een 80 B, balconette model.
groenebroek schreef:
22-05-2017 11:36
'Een grotere cupmaat betekent dat de cup zelf niet genoeg opgevuld wordt'

Klopt niet.
Grotere cupmaat moet je dan compenseren met een kleinere omvang.
Lees dit blog eens, staan veel goede tips in:
http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/
Ik reageer mog even op jouw post: ik bedoelde dat een grotere cup wel beter zat qua beugelbreedte, maar dat de cup zelf gewoon te leeg zat.

bij de 80B van Calvin Klein die ik ook vandaag weer heb gepast, zijn de beugels echt kleiner (snijden in de borst) dan de 80 B cups van Marie Jo. Die 80 omvang was bij mij geen garantie op een wijdere beugel. En 80 omvang is nu echt het enige wat bij mij echt zeker goed is.
Alle reacties Link kopieren
Marie jo geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Sorry mosterd..
Alle reacties Link kopieren
Triumph magic wire. Hebben heerlijke comfortabele gel beugels
Alle reacties Link kopieren
Psych1 schreef:
23-05-2017 20:19
Ik reageer mog even op jouw post: ik bedoelde dat een grotere cup wel beter zat qua beugelbreedte, maar dat de cup zelf gewoon te leeg zat.

bij de 80B van Calvin Klein die ik ook vandaag weer heb gepast, zijn de beugels echt kleiner (snijden in de borst) dan de 80 B cups van Marie Jo. Die 80 omvang was bij mij geen garantie op een wijdere beugel. En 80 omvang is nu echt het enige wat bij mij echt zeker goed is.
Dan moet je van dat merk dus 90 a hebben oid. Hoe groter de omvang hoe breder de beugel en hoe leger de cup hoe te groot de maat. Dus grotere omvang kleinere cup.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde marie Jo noemen, en ook prima Donna, de grote zus van dat merk. Passen goed, ik heb ook een brede borstaanzet en ze staan wat verder uit elkaar. En ik zweer ook bij balconet. Je bent dus goed geadviseerd!
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
02-06-2017 23:01
Dan moet je van dat merk dus 90 a hebben oid. Hoe groter de omvang hoe breder de beugel en hoe leger de cup hoe te groot de maat. Dus grotere omvang kleinere cup.
Nee is niet zo, omvang zegt iets over je romp, en heeft niks te maken met de vorm van je borsten. Ik heb maar omvang 70, maar heb toch een grote cup nodig vanwege de vorm van mijn borsten. Het is een kwestie van passen en de juiste pasvorm vinden.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
02-06-2017 23:01
Dan moet je van dat merk dus 90 a hebben oid. Hoe groter de omvang hoe breder de beugel en hoe leger de cup hoe te groot de maat. Dus grotere omvang kleinere cup.
Wat ben jij toch eigenwijs. Ik zeg altijd; je hebt meloenentieten en bananentieten en alles daartussen. Snap je het nu?
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven