Welke steelstofzuiger?

08-09-2018 18:22 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ik zoek een steelstofzuiger met een kruimeldieffunctie. Nu was mijn eerste idee dat ik een dyson wil, maar bedacht me misschien is er wel een stofzuiger die qua prestaties enigszins vergelijkbaar is maar een kleiner prijskaartje heeft.

Welke hebben jullie en hoe bevalt deze?

Of moet ik toch voor de duurdere dyson gaan? En zo ja welke dan?
tvp
Ik heb geen ervaring met goedekopere varianten maar de Dyson die wij hebben is het werkelijk elke cent waard!!!
Alle reacties Link kopieren
Dyson, zonder twijfel! je hoeft niet de duurste, de v10 is geloof ik net uit, maar de v8 die ik heb is ook prima! die is dan wat goedkoper nu geloof ik. ik heb de mijne gekocht tijdens de btw-vrije dagen van de grote rood-witte keten voor iets meer dan 400,-
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een Dyson. Een V8. Echt zijn geld waard. Ideaal ding.

Goedkopere merken eigenlijk niet eens naar gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg, maar denk dat het ook de dyson wordt.
De gewone Dyson ben ik meer dan tevreden over, maar zo’n steelstofzuiger lijkt me ideaal.
Zeker omdat ik met de combinatie hond en tijgerende baby vaak stofzuig.
Alle reacties Link kopieren
Nog een Dyson fan hier. We hebben de animal versie. En dat werkt echt, ook voor de bank! Ik vind hem wel veel lawaai maken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb de dyson v10 en zo spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht! Ik pak hem super makkelijk en de kruimeldief functie werkt ook ideaal om de bank kattenhaar vrij te maken. Laatst ook de hele auto kunnen zuigen op 1 accu, ideaal :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de dyson v10, gaat een uur mee op de accu en ik pak hem veel sneller dan een normale stofzuiger. Iedere cent waard
Tulpje25 schreef:
08-09-2018 19:57
Ik heb de dyson v10, gaat een uur mee op de accu en ik pak hem veel sneller dan een normale stofzuiger. Iedere cent waard
Dat is inderdaad het grootste voordeel, je pakt hem zo makkelijk! Niks geen geklooi met snoeren of stopcontacten, gewoon de hele woonkamer (of het hele huis) in een keer doen. En je kunt ook makkelijk je plinten doen met dat opzetstukje enzo. En je auto!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Dyson en ben er erg tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie een snoerloze Dyson? Zo ja, hoe lang al? Want accu's werken na een aantal jaren beduidend minder. Denk aan laptops, telefoons etc. Dus dat vind ik wel een groot minpunt. Wil niet na 5 jaar weer een nieuwe kopen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Dyson, een V6 nog wel, maar met katten en kinderen een erg fijn apparaat.
Hier ook een Dyson!
Ik vind hem elke euro waard, elke keer als ik hem pak (soms meerdere keren per dag) bedenk ik me toch steeds hoe blij ik er mee ben.

De Dyson met snoer staat boven, nooit meer gebruikt beneden.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een snoerloze Samsung Powerstick steelstofzuiger met ingebouwde kruimelzuiger (met extra opzetborsteltje) en die bevalt erg goed. Was in de aanbieding en was iets van 130 euro.
Ik gebruik hem vooral voor de bovenverdieping en kan die met gemak doen met 1 keer opladen.

Ben wel benieuwd wat de duurdere Dyson beter kan dan deze eigenlijk?
Sterkere zuigkracht misschien?
Hier een Bosch Ready of zo. Werkt heel goed. Nog nooit een Dyson gehad dus misschien is die wel beter maar geen idee ;-)
Ik ben over dat snoerloze ook zeer te spreken. Je stofzuigt gewoon "even". Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Heb toch maar naar het gadget lievende stemmetje in mn hoofd geluisterd en net een dyson besteld.

Krijg bijna zin om lekker ge gaan schoonmaken :-)
Alle reacties Link kopieren
Waar bewaren jullie hem? Ik heb beneden niet echt plek in een kast voor zo'n stofzuiger, maar hij lijkt me zo handig.
Tegen mij is wel gezegd hem alleen aan de lader te doen als hij leeg is en hem dan eraf te halen wanneer hij vol is, dus een uurtje of 4 om zo de kwaliteit van de accu te behouden.
Hoe doen jullie het?
Iemand ervaring met een dirtdevil steelstofzuiger? Die lijkt overal ook goede reviews te krijgen en qua prijs ligt hij tussen de €100 en €200.
Niemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven