Etos digitale zwangerschapstest.

22-01-2019 17:54 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen had ik een zwangerschapstest gedaan de Digitale van de Etos. Positief!
Maar hoe betrouwbaar is deze? Iemand ervaring?
Lang leven de lol!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!
Alles komt goed
Waarom koop je er niet nog een van een ander merk als je het niet vertrouwd?
Die van action zijn niet digitaal, maar heel goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
De kans dat je positief test terwijl het negatief hoort te zijn is wel erg klein. Andersom is het wat anders.
Dus van harte gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Pure onzekerheid, omdat het 3 kwart jaar heeft geduurd.
Lang leven de lol!
Ik snap je gevoel. Het voelt onwerkelijk hé :)
De test reageert enkel als er hcg hormoon gedetecteerd wordt.
Diep adem halen en doe dan een vreugdedansje! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je er wel op kan vertrouwen hoor! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Idd mega onwerkelijk! Omdat ik najaar 2018, 3 maanden niet menstrueerde, dec minimaal menstruatie. Gyna vertelde dat ik moest afgevallen, want het zou voorlopig even duren. Maar ik ben maar een kleine 5 kg afgevallen.
Lang leven de lol!
roomster schreef:
22-01-2019 18:08
Pure onzekerheid, omdat het 3 kwart jaar heeft geduurd.
Driekwart jaar is heel normaal, maar goed, gefeliciteerd natuurlijk! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik denk dat ik sowieso een stuk of 3 testen van verschillende merken zou kopen als er een positieve uitslag zichtbaar is, gewoon, om het zeker te weten omdat het al zoiets ongelooflijks is. Zo duur zijn die dingen niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!
Lang leven de lol!
Alle reacties Link kopieren
Maar nu toch weer onzeker en twijfel... digitale test/ hoe ver je bent van Clear blue. Heb ik vanmiddag gedaan, die zegt weer dat ik niet zwanger ben. Hoe dan?
Lang leven de lol!
Alle reacties Link kopieren
Hoelang denk je al zwanger te zijn?
Doe een zwangerschapstest pas als je minimaal één dag overtijd bent. Wanneer je een zwangerschapstest te vroeg doet, is de hoeveelheid hCG-hormoon in je urine nog te laag om te kunnen meten. Is de uitslag negatief (niet zwanger)? Test dan enkele dagen later nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa tweede test ook positief! Weet nog niet hoelang want mijn menstruatie/cyclus was vreemd en leek ontregeld. Maar ik ben BLIJ!!!
Lang leven de lol!
Alle reacties Link kopieren
roomster schreef:
23-01-2019 17:23
Maar nu toch weer onzeker en twijfel... digitale test/ hoe ver je bent van Clear blue. Heb ik vanmiddag gedaan, die zegt weer dat ik niet zwanger ben. Hoe dan?
Deze test is een stuk minder gevoelig. Gebeurd vaker dat deze pas later positief zijn terwijl je toch echt zwanger bent.
Alle reacties Link kopieren
LUV91 schreef:
25-01-2019 19:04
Deze test is een stuk minder gevoelig. Gebeurd vaker dat deze pas later positief zijn terwijl je toch echt zwanger bent.
Zeker Luv, wat ook erg frustrerend is. Je wordt er ten eerste onzeker van en je blijft de testen kopen. Gelukkig had ik etos eigenmerk die tot 2x positief is.
Lang leven de lol!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven