Welke kleur muur woonkamer

29-01-2020 14:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn muren allemaal gebroken wit in de woonkamer. Nu wil ik 1 muur in een andere kleur. Mijn laminaat is licht eiken. Meubels zijn bruin wit vooral. Gordijnen taupekleur. Ik ben nog niet so lang verhuisd en moet het nog afmaken.

Welke kleur muur zou leuk staan. Ik heb een lange smalle woonkamer. Niet heel smal maar iig de lengte is langer dan de breedte.
Ik ben net een muur lichtblauw aan het maken, heb verder de kleuren die jij ook hebt. Is heel fris en vrolijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik een frisse kleur tegenover het taupe zou doen. Taupe is namelijk een erg voorzichtige en vale kleur.
Misschien dat groen heel mooi erbij zou passen. Olijf groen, mosgroen of misschien zelfs het frisse appeltjesgroen (van een granny smit).
teuneke schreef:
29-01-2020 14:24
Ik ben net een muur lichtblauw aan het maken, heb verder de kleuren die jij ook hebt. Is heel fris en vrolijk.
Ik heb oudblauw. En dan een witte piano er tegen. Dat spettert zo fris. Maar achter bruine meubels zoals eiken en mahonie staat het niet heel mooi, wel met blond mahonie.
ik heb tranquil dawn op de muren. niet heel erg opvallend maar ik denk bij taupe wel mooi
Alle reacties Link kopieren
Ik vind pastel kleuren leuk bij taupe en een lichte vloer. Mint of lichtroze bijvoorbeeld. En dan afmaken met pastellige accessoires.
Lavendel:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Mintgroen :cheer2:
Here am I in my little bubble
Ik heb oudroze! Soortgelijke kleuren.
Alle reacties Link kopieren
sjampa schreef:
29-01-2020 14:41
Ik heb oudroze! Soortgelijke kleuren.
Oh ja of deze!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met zo’n soortgelijke indeling aquagrijs gedaan, erg mooi en fris.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven