In dubio; tent kopen of niet???

26-10-2021 14:49 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al even zitten kijken voor de zomervakantie 2022 en mij vervolgens rot geschrokken! Wat een prijzen!!! Ze vragen rustig 795 euro voor een week in een stacaravan🤪. En de goedkopere locaties zijn nu al wel vol. Iedereen lijkt massaal te boeken, veels te bang om niet op vakantie te kunnen ivm misschien niet mogen reizen naar het buitenland ivm met Corona.

Ik zit er nu over te denken om een tent aan te schaffen. Is wel even een uitgave maar kampeerplekken zijn toch net ff goedkoper. Ik heb alleen niet hele grote auto (Toyota yaris), dus hoe krijg ik alles mee? Ik reis dan vooral met mijn dochter van 6. Mijn jongens zijn al groot dus die gaan niet meer mee.

Wat is een goede tent? Wat moet ik allemaal aanschaffen? En hij moet niet al teveel gedoe geven bij het opzetten. Is zo,n pop up tent wat? Vroeger heb ik wel gecampeerd met mijn ouders maar ja dat was vroeger. Geen idee welke bijkomende kosten erbij komen (op de camping)?
Alle reacties Link kopieren
Fijn hoor! Ik heb toch gekozen voor een tent maar ramen (na een aantal verregende vakanties).
Alle reacties Link kopieren
Nou dat past makkelijk hoor.

Ik heb ook een kleine auto en heb een vrij grote tent (een tent voor 3 personen met apart slaapgedeelte (dat in twee delen kan worden opgesplitst) en leefcompartiment, je kunt er rechtop in staan).

De tent gaat in de achterbak en de rest van de spullen op de achterbank. Jouw dochter zal waarschijnlijk achterin zitten dus dan een deel van de spullen op de achterbank en nog een deel op de voorstoel.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven