Zien
alle pijlers
Welke steden zijn leuk voor een wandeling?
zondag 8 juli 2018 23:44
Hallo,
Ik ben op zoek naar dorpen/steden in Nederland die leuk zijn voor een stadswandeling (en om foto´s te maken).
Ik houd van name van historische panden,beelden, steengevels, snijramen, dat soort details..
Grote monumenten/musea dus niet noodzakelijk.
Deze steden/dorpen ken ik al en vallen af:
Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Den Bosch, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Enschede, Eindhoven, Giethoorn, Gouda, Haarlem ,Hoorn, Leiden, Nijmegen, Maastricht, Utrecht,Valkenburg, Zwolle
Friesland en Drente en Zuid-Limburg vind ik te ver weg.
Ik zat te denken aan Ede Wageningen, Apeldoorn, Amersfoort, Tilburg, Ravenstein...of plekken in Zeeland.
Maar misschien vergeet ik nog een leuk stadje??
Ik heb al gekeken bij VVV-wandelingen, maar kom er niet uit.
Alvast bedankt voor de suggesties!
Ik ben op zoek naar dorpen/steden in Nederland die leuk zijn voor een stadswandeling (en om foto´s te maken).
Ik houd van name van historische panden,beelden, steengevels, snijramen, dat soort details..
Grote monumenten/musea dus niet noodzakelijk.
Deze steden/dorpen ken ik al en vallen af:
Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Den Bosch, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Enschede, Eindhoven, Giethoorn, Gouda, Haarlem ,Hoorn, Leiden, Nijmegen, Maastricht, Utrecht,Valkenburg, Zwolle
Friesland en Drente en Zuid-Limburg vind ik te ver weg.
Ik zat te denken aan Ede Wageningen, Apeldoorn, Amersfoort, Tilburg, Ravenstein...of plekken in Zeeland.
Maar misschien vergeet ik nog een leuk stadje??
Ik heb al gekeken bij VVV-wandelingen, maar kom er niet uit.
Alvast bedankt voor de suggesties!
maandag 9 juli 2018 00:34
maandag 9 juli 2018 06:16
maandag 9 juli 2018 10:04
hij vraagt om historische stedenInmessionante schreef: ↑09-07-2018 02:18Almere, Lelystad en Zaandam Poelenburg. Kun je prachtige foto's maken en filmen, vooral filmen.