6+ groep probeert zwanger te worden met en zonder mm

08-07-2017 13:22 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is een vervolg op de groep Langer dan 6 maanden zonder MMM

naamleeftijdprobeert zwanger te worden sindsNODbijzonderheden
Emceetje
SusieFlower
Mollebol135-36april 2016 Man retrograde ejaculaties. Bezig met IUI 2.
AV199226-28september 2016 onbegrepen subfertiliteit. 6 IUI pogingen, 1 vroege miskraam. IVF 1 gecancelled. Wacht op IVF 1.1
Puk3235-39oktober 2015Verminderde zaadkwaliteit man. 3 vroege miskramen - 7 IUI pogingen - IVF 1 gecancelled - ICSI 1 abnormale bevruchtingen - ICSI 2 - 5 x tp mislukt - Nu ICSI 3 in DD
Rosalie8731-31januari 2016 feb 2019 diagnose endometriose. Miskraam na iui 4 met 6.2 week in juni 2018. Vanaf maart 2019 cyclus voor 3 maanden stilleggen en daarna ivf,
Celenne34-39december 2017 Zeer slechte zaadkwaliteit. ICSI 1: tp1 miskraam, tp2 biochemisch, tp4 biochemisch. ICSI 2: tp1 mislukt.
anoniem_348700 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 12:38
42.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijd voor een testje? Ik duim voor je! Ik dacht de laatste keer ook dat het klaar was omdat ik bloed zag en die was dus raak dus je weet maar nooit. Wil natuurlijk niet je verwachting al te groot maken maar ik hoop het!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kom nog even langs om dankjewel te zeggen voor alle lieve berichtjes. :heart:
Lieve Mol, wat naar om te lezen dat het bij jou ook zo hoog zit. Het is zo verdrietig waar we doorheen moeten gaan. Jij moest ook wachten tot september 2018 voor hulp toch? Ik ook namelijk... Wat je zegt, het gevoel dat je er maar bij bungelt herken ik heel erg. Gelukkig komen er ook weer dagen aan dat we ons beter zullen voelen en waarin we er wat positiever tegen aan kunnen kijken. Ik moet zelf proberen om de hoop vooral niet op te geven. Ik heb momenteel ook heel veel stress op mijn werk en twijfel of ik wel in het onderwijs wil blijven. Maar wat moet ik dan... Moeder worden is het allerliefste wat ik wil, maar daar kan ik niet meer vanuit gaan.... Mijn leven staat een beetje stil, ik kom niet echt verder geloof ik.

@Twilight, je houdt het weer spannend! ik duim mee :heart:

Hier ook nog geen bloed te bekennen. Pfff die laatste dagen op het wachtbankje zijn zo zwaar. Ik kan bijna nergens anders meer aan denken. En hoe langer het duurt, hoe meer hoop ik ga krijgen terwijl ik gewoon met beide benen op de grond wil blijven staan. Ik voel ook al dagen dat het er aankomt. Altijd 4/5 dagen van te voren jeuk daar beneden en mijn borsten doen hartstikke zeer. Had vanochtend vroeg al in een potje geplast, maar heb er niets mee gedaan. Ik geloof dat ik dan liever blijf hopen :frusty:

Sorry beetje egopost dit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoo herkenbaar saar! Dat had ik vanochtend ook. En ik ga morgen toch maar testen. Misschien dat ik dan het letterlijk weer ff los kan laten :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had mezelf alweer bijna zwanger gerekend maar helaas net ongesteld geworden. Het voelt allemaal zo zinloos.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat stom Saar! Heel stom, dikke knuffel. X
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel stom Saar, dikke knuffel. Ben maar ff lief voor jezelf vandaag.

@ June, hoe gaat het met jou nu?

@ Hier, gister ging ik naar het ziekenhuis voor een follikelmeting en er was al een mooie follikel te zien. Vrijdag staat mijn eerste IUI gepland, spannend....
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog niks.geen pos test, geen menstruatie. Wachten is het advies van het zkh.
Dus terug op t wachtbankje? Wel een beetje beschaamd na alle slechte uitslagen van jullie en myn hysterische posts. Maar mag ik de hormonen de schuld geven?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ahhhh saar dat is kut!!

Oh susie spannend! !! Heb jij alleen iui of ook met spuiten zetten?

June waar zit je nu in je cyclus dan?

Hier nu 13 dagen na iui.
De vorige 3 keer werd ik telkens op deze dag ongesteld. Nog niets te voelen. ...
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu dag 28, 9 dagen na eisprong volgens temp curve.

@susie. Fijn dat je follikel goed groeit.

@twillight ik duim zo erg voor je dat het helemaal niet komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Balen zeg Saar. Bah.

JuneM ook gek joh. Wat is zelf je idee?
Je hebt arts gebeld?

Twilight, dat klinkt als mogelijk goed.. wauw ws probeer je niet teveel te hopen, maar ik duim! Vanaf Hoelang na iui mag je testen?
Alle reacties Link kopieren Quote
@yinthe ik probeer niet te denken 😉maar hoop. En de vp van het vragenuurtje zij dat ik moet wachten en geduld hebben. Testen kan op zn vroegst volgend haar pas volgende week.
Alle reacties Link kopieren Quote
De gyn zei 14 dagen wachten. De folder zegt 16 dagen. Aangezien ik elke dag spuiten moest zetten kan die ook positief aangeven als je te vroeg test. Dus ik wacht sowieso 14 dagen. Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan misschien vrijdag testen.
Maar eerst maar afwachten.... Ik durf na 4x mislukt niet zo veel meer te hopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aha ik snap t June. Sterkte met wachten dan.

Helder, Twilight! Men, even daagjes omkijken dan soort!
Alle reacties Link kopieren Quote
Snap ik twillight! Sterkte met uitstellen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend Susieflower.

En ook voor jou Twilight, duim voor je.
En ook voor jou nog spannend Junem. Wanneer is je NOD?

Wat jammer Saar :hug:

Hier waarschijnlijk weer blaasontsteking, staat nu op kweek. De enige positieve testen die ik krijg zijn testen voor blaasontsteking. Vraag me af of het komt door alle inwendige echo's van de laatste maand en de iui, maar dat gebeurd natuurlijk wel steriel dus zal wel met verminderde weerstand te maken hebben of de spanning van die eerste iui. Of seks hoewel dat niet zo vaak meer voorkomt. Dat moet echt weer eens een boost krijgen. Iemand tips? Seks voelt echt nutteloos nu ik weet dat ik daar toch niet zwanger van raak ivm mijn slijm. Maarja het was ooit ook leuk natuurlijk.........
Alle reacties Link kopieren Quote
Saar en Mol extra dikke knuffel voor jullie!

Twilight spannend joh, hopelijk vrijdag goed nieuws! Ik duim voor je!

June, wat vreemd dat bloedverlies dan zo vroeg. Hopen dat het idd de innesteling was.

Susie spannend de eerste IUI, dat het je maar snel wat op mag leveren!


Na al dit nieuws durf ik het bijna niet te zeggen, maar ik had zondag een positieve test in mijn handen! Het voelt ontzettend onwerkelijk, en de angst dat het opnieuw mis gaat is heel groot. Fingers crossed, 5 feb kijken of het hartje klopt.
Alle reacties Link kopieren Quote
:yes: :hello: :blob: :cheer2:

Super! Gefeliciteerd voorzichtig!
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer2:Gefeliciteerd :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
En jawel gisteravond toch weer ongesteld geworden.
Dus wij gaan de laatste ronde IUI in. :mad: :'( :'( :steam:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank jullie wel lieve dames!

Twilight wat ontzettend k*t! :hug: Houd moed! :there:
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Twilight, balen dat je weer ongesteld geworden bent. Knuff.

Ik zet alleen Pregnyl om de eisprong te timen. Deed hiervoor ovulatie-inductie.

@ Rosalie, wat vervelend dat je weer een blaasontsteking hebt. Ik heb ze helaas ook regelmatig gehad. Heb je anti-biotica nu?
En wat je schrijft over geen / weinig zin meer in seks herken ik ook, zit je ook al een tijd in de medische molen?

@ Liesbeth, gefeliciteerd met je positieve test.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren Quote
Liesbeth gefeliciteerd!

En wat een wirwar van emoties dan op dit forum.
Twilight ik had het voor jou ook zo gehoopt. Wat ontzettend verdrietig dat het weer niet gelukt is.

@ susieflower. Nee valt wel mee net de eerste iui gehad en dat die niet meteen raak was (ook al probeerde ik niet alle hoop daarop te vestigen en realistisch te blijven) sloeg toch wel in als een bom. Krabbel nu langzaam op en volgende week al iui 2. Hopelijk lukt het ons tussendoor om plezier te beleven met elkaar. We hebben nu de tactiek meer tijd voor elkaar dus morgen uit eten en zaterdag samen een dagje weg. Wie weet komen de seksuele gevoelens van beide kanten dan terug. Manlief was alle echo's en de iui mee omdat we toevallig vakantie hadden, en denk dat het zien van een eendenbek en inwendig echomateriaal hem ook wel geshockeerd heeft. Hij is geen held qua ziekenhuizen, stond met bloedprikken naar me te kijken alsof mijn arm geamputeerd werd :facepalm: Die mag in elk geval niet mee als we ooit kindjes mogen krijgen en ze hun eerste prikjes krijgen, en misschien maar een extra bed regelen voor als ik ooit mag bevallen :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb helaas toch blaasontsteking. Zo de kuur halen. Hopelijk genezen voor iui 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosalie mag je anders niet starten met de 2de IUI, als je nog aan de anti-biotica bent?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh nee, twillight, het is je zo gegund. Ik vind het klote voor je! :hug:

En voor jou, Liesbeth, ben ik super blij! 5 feb spannend!! :yes:

Rosalie, hopelijk gaat het gauw over die UWI. Mijn vriend mocht ook niet mee naar de echo's. hoe naar ik het ook vond alleen. Ik denk dat hij 1 van de mannen is die flauw valt als ik ooit ga bevallen.

Yinthe ben je al toe aan ronde 2?
junem wijzigde dit bericht op 18-01-2018 18:47
Reden: verkeerde smiley
1.06% gewijzigd

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven