Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Leeuw :(

Malle nummer 2 alweer, wat ga je snel! Waren ze dan bij de eerste echo al meteen van de juiste grootte? Of had je een late echo? Ik weet niet hoe dat bij Clomid gaat.

Vanessa ik duim voor je.

Hier gaat het goed, inmiddels 34 weken en met verlof! Zwangerschap verliep probleemloos maar merk wel dat het nu zwaarder wordt qua bukken en zitten (kan niet te lang rechtop zitten). Buik staat enorm strak. Maar baby beweegt volop! Maar mennnn wat is de tijd snel gegaan zeg. Ik weet nog goed dat ik hier elke maand weer met steeds minder hoop meeschreef en nu is de komst van ons meisje al zo dichtbij.
Alle reacties Link kopieren
Maya wat heerlijk om te lezen, zo cliché maar die laatste loodjes wegen echt het zwaarst... geniet van je verlof!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Maya, 34 weken alweer! Ik kan me ook nog goed herinneren dat het voor jou elke maand een teleurstelling was en dat je alsnog zo ontzettend enthousiast voor de rest was. Het is je zo gegund.

Ik had de eerste echo op cyclusdag 5, daarna 5 dagen clomid en op dag 10 waren de eitjes al groot genoeg. Vorige keer was dat pas op dag 14 dus dat was wel een verrassing.
Ik hou het hier bijna niet meer van de spanning en ik moet nog een week! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden! Ooh Malle ik hoop het zo dat het lukt. Ik weet nog zo goed dat ik er niets van verwachtte en geen symptomen had en toen toch op de testdag (14 dagen na IUI) een roze streep. Ook jou is het natuurlijk gegund. Iedereen hier. En het klinkt heel stom, maar de lange en hobbelige weg er naartoe is echt naar de achtergrond verdwenen nu. Al zal dat natuurlijk niet voor iedereen gelden. Keep your hopes up!

Hoe is het verder met jou Okkie? Ik ga er zeker van genieten. Vandaag is officieel mijn eerste dag en ben echt NIKS aan het doen. Behalve online shoppen haha! Maar even wat ritme bedenken voor de komende weken ;-)
Alle reacties Link kopieren
Maya geniet er lekker van! De laatste loodjes.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk bericht Maya!!!
Geniet van je verlof en straks van jullie kleintje:)

Malle, goed op weg jij!

Leeuw voor jou wel enorm klote zeg..
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Malle, is de week voorbij? En?
Leeuw en Vanes hoe gaat met jullie?
En Maya ik zou vooral lekker doorgaan met niksen, daar is verlof voor :-)

Gaat goed met kleine, ze groeit als kool en ik geniet echt zo ontzettend van haar. Aardig ritme met elkaar gevonden met haar, grote kleine broer*, man en ik samen: en werk, opleiding om het nog verder op te vullen . Druk , maar fantastisch :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve dames. Ik lees nog mee hoor. Hopend op goed nieuws!! Ik duim zo hard voor jullie!

Mus: Ik neem aan dat IUI6 niet gelukt is? Anders had je hier wel van daken komen schreeuwen toch? Hoe gaat met je?

Nijn: Ik gebruik app 'Mijn kalender'. Vind m erg fijn. Je kan ovulatie aangeven. Aantekeningen maken. Medicijnen bijhouden. En op zwangerschapsmodus zetten. Ook doet de app een inschatting van je cyclus op basis van eerdere invoer.

Vanessa: Ms al in zicht voor nieuwe ronde? Wat een lange adem moet jij hebben.

Malle: Morgen testen voor IUI2? Oh ik hoop zo op 2 dikke vette strepen!

Leeuw: :hug:
Okkie: Fijn om van je te horen!
Troela hoe gaat het met je?
Maya: Geniet van je verlof! Ik heb deze week mn laatste dag. Zo aan toe!

Ik denk aan jullie dames!
..
Alle reacties Link kopieren
ms deze week verwacht ik denk morgen of donderdag. En dan maar 2 wk duimen voor n plekje.
Alle reacties Link kopieren
Okkie: wat fijn dat het zo goed gaat! En zo mooi dat jullie zoon er ook helemaal bij hoort.

Windgong: Voor jou ook laatste loodjes zeker? Hoe gaat het?

Vanessa: spannend! ik ga voor je duimen.

Ik zit op 13 DPO. Ik ga morgen testen. Ik verwacht er niks van. Wel wat zere borsten en steken in mijn buik, maar dat heb ik altijd rond deze periode. Ik heb altijd het idee gehad dat ik het wel zou weten als het raak zou zijn. Dat was de vorige keer namelijk ook zo.
Alle reacties Link kopieren
Mallelein, ik ga voor jouw duimen!

Okkie, fijn dat alles zo goed gaat....klinkt echt geweldig.

Vanes, ik duim ook voor jou dat er een plekjes.

Ik mag weer op eieren speurtocht en duim dat er plek is deze rond, maar heb er niet veel hoop op. Genoeg afleiding: eindelijk weer sporten, man is ziek (geen corona) dus huishouden en leeuwtje komen volledig voor mijn rekening.
Alle reacties Link kopieren
Succes Leeuw. Hopelijk vind je ze :)

Op naar morgen Malle.
Alle reacties Link kopieren
Zoals verwacht ben ik gisteren weer ongesteld geworden. Morgen weer naar het ziekenhuis voor de 3e ronde. 3x is scheeprecht toch?
Alle reacties Link kopieren
Malle kzooi! 3 maal is scheepsrecht!
Vanes heel hard aan duime!
Leeuw hopelijk snel!
Windgong och wat fijn! Nog beetje kunnen genieten van zwangerschap of middel tot doel?
En ja gaat hier echt goed, af en toe flink huilen omdat zoon er ook bij had moeten maar we hebben wel een draai gevonden. We durven zelfs al beetje te dromen over evt. 3e kindje, maar dan zouden we echt volgend jaar ergens proberen als we het aandurven...dan is voor ieder hier hopelijk ook een kind in hun armen :)
Alle reacties Link kopieren
Malle ik hoop het voor jullie!

Okkie, jullie zoon gaan jullie nooit vergeten en hij hoort er ook echt bij.
Alle reacties Link kopieren
okkie, wat lief omschreven....ik hoop het ook voor iedereen!

Mallelein nee dat meen je niet, nou 3x is scheepsrecht.

Vanessa, ik las in het 24-maanden topic dat je zo lang moet wachten. In 1 woord: bizar :hug: .

Ik heb alweer mijn ei gevonden, morgenavond waarschijnlijk ovulatie. Wel vroeg weer na de IVF.
Alle reacties Link kopieren
Leeuw dat is inderdaad snel gegaan bij jou dan.
Ja bizar he. ECht niet te geloven gewoon onze zorg.. en nu zijn we al 3,5 jaar verder.
En de tijd gaat als een malle. Verschrikkelijk en dan zijn we er nog heel lang niet.
Alle reacties Link kopieren
Fijn. Leeuw!
Zeker waar vanes! Jeetje zeg! Is andere ziekenhuis geen optie?
Alle reacties Link kopieren
ja t buitenland. Alleen maakt dat het er nu ook niet makkelijker op door Corona.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Vanessa. Ik heb zoveel respect voor jou dat je maar door blijft gaan. Ik vind na 2 mislukte IUI en 1 ronde verplicht pauze de ups en downs emotioneel al zo ontzettend zwaar. Ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou is.
Dikke knuffel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben er nog niet hoor. Nu lijkt t erop dat er maar 1 zkh in het buitenland vergoed wordt door mijn verzekeraar maar ik wilde graag naar Duitsland en niet naar Belgie. Dus moet t nog even afwcahten en anders hang ik, want we gaan t (nog) niet zelf betalen dus dan moet ik engelen geduld gaan kweken. Maar wel top dat de mensen hier zo lief zijn en mee kijken / uitzoeken anders was ik er weer vol in gegaan zonder de consequenties te weten.
Hi Lieve meiden,

Ik breek even in om jullie een knuffel te geven. Was benieuwd hoe het met jullie ging.

Wat een spanning bij vele nog, hoop snel op goed nieuws voor jullie! :heart:

Maya spannend! Geniet van je verlof nog

Liefs!
Jeetje Vanessa wat een gedoe zo! Ik hoop voor je dat er wat te regelen valt..

Maya; verlof, wat mooi! Lekker relaxen 👌🏻

Dames ik ga mijn best doen wat beter alles bij te houden! Niet echt mijn sterkste kant de laatste maanden. Sorry.

Mijn cyclus is net begonnen dus wij starten met een eerste poging voor een volgend kindje!
Alle reacties Link kopieren
Veel succes Koekoekk. Hopelijk is het snel raak.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, even een update van mij.
Morgen staat IUI 3 (hihi dat rijmt) gepland. Gisteren pregnyl gespoten waarbij ik met de ophaalnaald knap vervelend in mijn vinger heb geprikt. Overal bloed, zo handig.
Als deze ronde niet lukt krijg ik andere medicatie. Ik merk dat ik deze keer niet zo lekker ga op de clomid en pregnyl. Afgelopen 2x viel het wel mee. Iemand die dat herkent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven