Originele ideeen gezocht!

15-11-2018 19:45 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,


Sinds een paar weken weten wij dat we inmiddels bijna 8 weken in verwachting zijn! Hoera!!

Nou zoek ik een hele originele manier om het aan alle toekomstige opa’s en oma’s te vertellen!

Iemand een idee?
Ik zoek niet de ‘standaard’ aankondigen war her inernet al vol me staat!

Alvast bedankt!!
Onbekendxx schreef:
15-11-2018 21:52
Eerlijk? Wat loopt iedereen toch te zeiken weer, gadverdamme!
Als je het allemaal ‘gedoe’ vind, wat doe je dan hier? En dan nog, reageer gewoon niet als je het niks vind. Gadverdamme.
Maar er zijn ook leuke reacties, reageer daar dan eens op.

Ik had me 10 jaar lang een voorstelling gemaakt van dat vertellen aan iedereen, maar toen het één keer zo ver was was ik in een soort shock. We hebben dus gewoon gebakjes gehaald en zijn het gaan vertellen aan mijn moeder en zus/zwager. Die zagen het volgens mij al toen we lijkwit binnenkwamen. :proud:

Als ik het over kon doen zou ik denk ik een leuk kleinigheidje kopen wat grootouder-gerelateerd is zoals een mok of voorleesboek. Zeker als het om een eerste kleinkind gaat zal dat kwartje meteen vallen.

En gefeliciteerd met je zwangerschap :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-11-2018 20:19
He mam, pap zou ik een abortus laten uitvoeren of vinden jullie het wel leuk om oma en opa te worden.

Heel origineel.
Ik moest hier wel om lachen.

Sorry TO, geen leuke tips.
Geniet lekker van het 'vertelmoment' én van je zwangerschap!
Of nog even wachten tot ze een kerstboom plaatsen en stiekem deze er in hangen:
Afbeelding
Vervolgens afwachten tot ze het zelf zien. Hopelijk binnen een paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
15-11-2018 23:35
Of nog even wachten tot ze een kerstboom plaatsen en stiekem deze er in hangen:
Afbeelding
Vervolgens afwachten tot ze het zelf zien. Hopelijk binnen een paar maanden.
Leuk! Maar weet niet of TS nog tot kerst wil wachten met vertellen ;-)
Yellow002 schreef:
15-11-2018 23:37
Leuk! Maar weet niet of TS nog tot kerst wil wachten met vertellen ;-)
Ik gokte er op dat ze nog 3-4 weken wachten met vertellen en dan staat er waarschijnlijk wel een boom.
daenerys79 schreef:
15-11-2018 20:49
Wij hebben mokken gekocht, een met de tekst beste opa en een met de tekst de beste oma. die moesten ze tegelijk uitpakken.
Bij de 2de lieten we het door onze toen 3 jarige dochter vertellen. maar opa en oma verstonden toen dat ze een hondje of een visje kreeg ipv een broertje of zusje...

wat ik vandaag op TV zag; koop een nieuw huis, richt een babykamer in. nodig iedereen uit voor een rondleiding en show de babykamer als laatste.
Jij hebt ook tlc zitten kijken, counting on :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
15-11-2018 20:02
Gewoon geen alcohol drinken met de feestdagen, weten ze het meteen.
Ook je lijstje geven wat je wel en niet mag eten met de kerst. :proud:
Of een verlanglijstje inleveren voor Sint/ kerst met alleen maar babyspul erop.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
De O en O chocoletters vind ik ook een leuke!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
wiezel schreef:
16-11-2018 00:40
De O en O chocoletters vind ik ook een leuke!!
..ik zal wel dom zijn maar ik snap ‘m niet?
Taralina schreef:
16-11-2018 02:29
..ik zal wel dom zijn maar ik snap ‘m niet?
Opa en Oma
O en O
Die letters vind ik ook leuk! Of alsnog mokken, maar zwarte die veranderen van kleur als je er heet water in giet.

Zelf ben ik ooit van plan een etentje te geven en van tevoren met porceleinverf aan de slag te gaan en opa, oma, oom, tante op de bodem van de bordjes te schilderen. En dan maar kijken wie als eerste de stamppot op heeft :proud: .
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
15-11-2018 23:46
Jij hebt ook tlc zitten kijken, counting on :mrgreen:
:high5:

maar ik vond het wel origineel. ik had wel de indruk dat haar ouders het niet zo leuk vonden....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik was omstreeks de zelfde tijd zwanger als jij. Wij hadden baby spulletjes ingepakt en een kaart met de echo en gedichtje voor d opa’s en oma’s en in de zak van sinterklaas gestopt bij de familie viering. Mijn schoonzusjes vlogen me al jankend om de nek toen mijn schoonouders nog zaten te kijken van Huh wat is dit Haha
Mijn ouders gewoon uitgenodigd voor t eten en gezegd ik heb een klein sinterklaas kado voor jullie. De ingepakte kaart gegeven. Was leuk.
where ever you go, go with your heart
Anyco schreef:
16-11-2018 02:47
Opa en Oma
O en O
Ok thanks!
Alle reacties Link kopieren
Geef een doosje met 1 roze en 1 blauwe baby sok.
Of een speentje.
Of een voorleesboekje.
Of een pak billendoekjes.
daenerys79 schreef:
16-11-2018 07:01
:high5:

maar ik vond het wel origineel. ik had wel de indruk dat haar ouders het niet zo leuk vonden....
Er werd inderdaad nogal lauw gereageerd. Viel mij ook op ja. Maar goed, bij zwangerschap nr zoveel heb je dat misschien ook wel gewoon :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven