Streepje te licht bij 3 dagen

29-06-2020 22:15 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Momenteel ben ik 3 dagen na NOD en heel zenuwachtig want heb een positieve test maar hij is nog erg licht. Vanwege een eerdere BBZ ben ik bang dat het weer een BBZ is en ik misschien mn tweede eileider ook kwijt raak. Het is een Kruidvat test, die zou toch erg gevoelig moeten zijn?

Wat denken jullie?
anoniem_203399 wijzigde dit bericht op 29-06-2020 22:19
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het belangrijk is of de streep donkerder wordt. Als je om de dag er een zelfde Kruidvat test tegenaan gooit en hij loopt op dan is dat een goed teken.

Ik ben vaak even zwanger geweest en dan liep het streepje een paar dagen naar mijn nod alweer terug en wist ik dat het niet goed innestelde.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
30-06-2020 09:02

Ik ben vaak even zwanger geweest en dan liep het streepje een paar dagen naar mijn nod alweer terug en wist ik dat het niet goed innestelde.
Op NOD was het streepje nog lichter dus zit wel wat progressie in (maar bij BBZ kan dat volgens mij ook). Op NOD is de innesteling in principe toch al gereed?

Morgenochtend test ik nog een keertje
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
30-06-2020 00:21
Oh en streepjes vergelijken is alleen enigszins betrouwbaar als je iedere ochtend om ongeveer dezelfde tijd met ochtendurine test, en dan nog is het geen wetenschap, streepjes vergelijken.
Nee precies, dat lijkt mij dus ook. Het lijkt mij dat er meer factoren meespelen, zelfs al test je elke dag op dezelfde tijd met ochtendurine. Hoe laat je de avond ervoor voor het laatst gedronken hebt, misschien ook wel hoeveel je sowieso op de avond gedronken hebt, of je er 's nachts uit bent geweest om te plassen, enzovoort. Volgens mij maak je jezelf echt alleen maar gek, zeker als je op een forum dan ook nog leest 'bij mij was het mis toen het streepje zo en zo licht was na X dagen'.

Ik zou ook vragen of de echo vervroegd kan worden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Heb een Clearblue Digital gedaan, die is ook positief maar geeft ook aan 1-2 weken, maar de bevruchting is 2,5 week geleden dus dan zou ik denken dat hij 2-3 weken zou moeten aangeven zou ik denken (en de betrouwbaarheid moet geloven die Clearblue aangeeft)
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
30-06-2020 10:06
Nee precies, dat lijkt mij dus ook. Het lijkt mij dat er meer factoren meespelen, zelfs al test je elke dag op dezelfde tijd met ochtendurine. Hoe laat je de avond ervoor voor het laatst gedronken hebt, misschien ook wel hoeveel je sowieso op de avond gedronken hebt, of je er 's nachts uit bent geweest om te plassen, enzovoort. Volgens mij maak je jezelf echt alleen maar gek, zeker als je op een forum dan ook nog leest 'bij mij was het mis toen het streepje zo en zo licht was na X dagen'.

Ik zou ook vragen of de echo vervroegd kan worden.
Bij mij waren ze heel duidelijk hoor, zowel bij mijn gezonde zwangerschappen als mijn miskramen zag ik dat aan de testen. Die liepen prachtig op volgens het boekje... of niet.

Alleen het is geen heel betrouwbare methode, dus je hebt gewoon geen zekerheid zonder echo.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
lauwtje1986 schreef:
30-06-2020 19:32
Heb een Clearblue Digital gedaan, die is ook positief maar geeft ook aan 1-2 weken, maar de bevruchting is 2,5 week geleden dus dan zou ik denken dat hij 2-3 weken zou moeten aangeven zou ik denken (en de betrouwbaarheid moet geloven die Clearblue aangeeft)
Hm ja lastig. Ik had bij mijn zoontje op 15dpo (days past ovulation) een 1-2 en op 16dpo een 2-3 en bij beide zwangerschappen op 21dpo een 2-3 en bij zoon pas op 25dpo en bij deze tweede (nu 23 weken) op 22dpo een 3+. Dus bij mij was die wekenindicator niet heel accuraat. Maar ken ook mensen bij wie het wel foute boel betekende, dus ik zou proberen een vroegere echo te scoren als ik jou was.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven