Uitgerekend april 2019
donderdag 9 augustus 2018 om 08:23
Hallo dames,
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Pavo07
Nioma
nooit1blijvenzitten
mamavaneenboefje
XLau
Saqua
Lacer
Shonan
Stippeltjesbehang
Biekkie
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|
| Eris83 | 34+34 | 2e | 6 april | |
30 aug 1e echo |
| Lau_Ngi | 27+27 | 1e | 10 april | |
|
| Laura10april | 32+35 | 1e | 10 april | 14 sept echo | |
| endomiel | 31+33 | 2e | 3 april | |
27-08 intake |
| lilly5263 | 31+38 | 2e | 14 april | |
5 sept intake,18 sept 1e echo |
| Flowerlove10 | 31+31 | 2e | 14 april | |
2xMA |
| dutchgirlgermanworld | 30+32 | 1e | 15 april | |
3-9 2e echo |
| Jetje34 | 34+36 | 1e | 16 april | |
6 sept 1e |
| Zebrastrepen | 34+37 | 1e | 21 april | |
2 okt termijnecho, nierziekte |
| Roover | 31+32 | 1e | 22 april | |
7 sept |
| appelflap007 | 3e | ||||
| Flowerpower93 | 25+27 | 1e | 25 april | |
14-09 echo + 02-10 intake |
| Fairytale1 | 31+34 | 2e | 27 april | |
6 sept echo |
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
maandag 27 augustus 2018 om 11:31
Wat een spannende dag vandaag voor 2 dames.
Ik vind het ook wel fijn als we de tabel nu sluiten, ben heel slecht in namen en kan dan niet echt gericht terug reageren!! Behalve door dan terug te scrollen (en dat kost mij teveel gedoe). Opzich is het aantal wat hier nu zit prima, mijn ervaring van 3 jaar geleden is dat uiteindelijk nog een aantal mensen afvallen door verschillende omstandigheden (geen behoefte meer aan, te druk etc.).
Jeetje xlau wat spannend al die bloedingen, en het is ook nog zo lastig omdat er echt nog niks te zien is op een echo natuurlijk. Dan is het helemaal afwachten, sterkte in deze onzekere periode.
Ik hoop dat de overige 2 dames vandaag een goede echo hebben.
Zelf mag ik morgen, en ik ben vandaag zo belabberd
....
Heb gisteren 5 uur op de baan gestaan met tennis, waarvan 3 uur in de single en ben kapot. Gelukkig wel beide wedstrijden gewonnen, ik ben vandaag al heel de dag misselijk en een soort zwaar gevoel in mijn buik. En die buik is echt niet meer te verbergen, komt vast door 1 volledige zwangerschap van 41 weken, en een 2de zwagnerschap van 8 weken en de 3de van 9 weken. Alles is als zo opgerekt
.. .Morgen na de positieve echo dan ook maar gaan vertellen aan ouders, schoonouders en mijn beste vriendinnetjes.
Omtrent werken trouwens: dat doe ik gewoon hoor (nou ben ik ZZP-er), maar je kan gewoon tussendoor toch naar de wc, en wat rustiger aan doen? En wellicht als je je echt zo beroerd voelt kan je je wel 1 dagje ziek melden, maar echt voor langere tijd? (alleen als je echt elke dag veel overgeeft lijkt mij)
Maar goed ik kan nit beslissen voor anderen, ik kan tenslotte eigenlijk niet thuis blijven, niet werken is bij mij geen inkomen.
Ik vind het ook wel fijn als we de tabel nu sluiten, ben heel slecht in namen en kan dan niet echt gericht terug reageren!! Behalve door dan terug te scrollen (en dat kost mij teveel gedoe). Opzich is het aantal wat hier nu zit prima, mijn ervaring van 3 jaar geleden is dat uiteindelijk nog een aantal mensen afvallen door verschillende omstandigheden (geen behoefte meer aan, te druk etc.).
Jeetje xlau wat spannend al die bloedingen, en het is ook nog zo lastig omdat er echt nog niks te zien is op een echo natuurlijk. Dan is het helemaal afwachten, sterkte in deze onzekere periode.
Ik hoop dat de overige 2 dames vandaag een goede echo hebben.
Zelf mag ik morgen, en ik ben vandaag zo belabberd
Heb gisteren 5 uur op de baan gestaan met tennis, waarvan 3 uur in de single en ben kapot. Gelukkig wel beide wedstrijden gewonnen, ik ben vandaag al heel de dag misselijk en een soort zwaar gevoel in mijn buik. En die buik is echt niet meer te verbergen, komt vast door 1 volledige zwangerschap van 41 weken, en een 2de zwagnerschap van 8 weken en de 3de van 9 weken. Alles is als zo opgerekt
Omtrent werken trouwens: dat doe ik gewoon hoor (nou ben ik ZZP-er), maar je kan gewoon tussendoor toch naar de wc, en wat rustiger aan doen? En wellicht als je je echt zo beroerd voelt kan je je wel 1 dagje ziek melden, maar echt voor langere tijd? (alleen als je echt elke dag veel overgeeft lijkt mij)
Maar goed ik kan nit beslissen voor anderen, ik kan tenslotte eigenlijk niet thuis blijven, niet werken is bij mij geen inkomen.
maandag 27 augustus 2018 om 11:38
Ach mama, wat ontzettend klote!!! Het is ook wel echt oneerlijk.... Wordt er nu nog onderzoek gedaan waarom het telkens misgaat? Ik wens jou en je partner veel sterkte.Mamavaneenboefje schreef: ↑27-08-2018 11:28Dames, willen jullie mij uit de tabel halen?
Ik heb geen goede echo gehad en wacht nu op mijn 7e miskraam.
Wil alle zwangeren veel succes wensen met hun zwangerschap
maandag 27 augustus 2018 om 12:04
Ahh nee mamavaneenboefje! wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte!
flowerlove: heel veel succes morgen!
Vanmorgen was ik zo ontzettend misselijk. Werd ook een beetje licht in me hoofd tijdens het douche, dus dat ga ik voortaan anders doen. Normaal douche ik eerst en ga ik daarna ontbijten, maar ik denk dat ik voortaan dat maar andersom ga doen.
flowerlove: heel veel succes morgen!
Vanmorgen was ik zo ontzettend misselijk. Werd ook een beetje licht in me hoofd tijdens het douche, dus dat ga ik voortaan anders doen. Normaal douche ik eerst en ga ik daarna ontbijten, maar ik denk dat ik voortaan dat maar andersom ga doen.
maandag 27 augustus 2018 om 12:50
Oh mama van een boefje wat naar!!
Ik hoop dat jullie snel antwoorden krijgen waarom dit jullie steeds moet overkomen!
Heel veel sterkte Meis.
Tabel sluiten lijkt me een goed idee.
Flowerlove, ik werk ook gewoon hoor, maar bij de eerste weet ik wel dat ik soms zo beroerd was dat ik dacht, hoe ga ik dit verbergen... nu gelukkig nog geen last van.
Als ik volgende week een goede echo heb ga ik het mijn leidinggevende wel vertellen, ik werk met geneesmiddelen dus mag niet met alles meer werken. Kom er tot nu toe nog goed mee weg.
Ik hoop dat jullie snel antwoorden krijgen waarom dit jullie steeds moet overkomen!
Heel veel sterkte Meis.
Tabel sluiten lijkt me een goed idee.
Flowerlove, ik werk ook gewoon hoor, maar bij de eerste weet ik wel dat ik soms zo beroerd was dat ik dacht, hoe ga ik dit verbergen... nu gelukkig nog geen last van.
Als ik volgende week een goede echo heb ga ik het mijn leidinggevende wel vertellen, ik werk met geneesmiddelen dus mag niet met alles meer werken. Kom er tot nu toe nog goed mee weg.
maandag 27 augustus 2018 om 12:57
Mamavaneenboefje, knuffel. Wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn.
Jullie mogen mij ook wel uit de tabel halen als het te veel is hoor, dan lees ik wel gewoon mee. Ik schrijf mee in het zwanger middels IVF topic, en vind het juist zo fijn dat iedereen daar altijd welkom is om aan te sluiten. Daar weten we gewoon dat het bijna ondoenlijk is op iedereen te reageren, dus geen gevoel van druk.
Jullie mogen mij ook wel uit de tabel halen als het te veel is hoor, dan lees ik wel gewoon mee. Ik schrijf mee in het zwanger middels IVF topic, en vind het juist zo fijn dat iedereen daar altijd welkom is om aan te sluiten. Daar weten we gewoon dat het bijna ondoenlijk is op iedereen te reageren, dus geen gevoel van druk.
maandag 27 augustus 2018 om 13:08
maandag 27 augustus 2018 om 13:11
Je bent niet teveel hoor! Alle dames die zich nog bij ons hebben aangesloten zijn van harte welkomBiekkie schreef: ↑27-08-2018 12:57
maandag 27 augustus 2018 om 13:20
@biekkie, inderdaad komt er gezellig bij, alleen ik vind rond de 13-14 personen wel prettig getal. Om ook op iedereen te kunnen reageren en het bij te houden, maar als we hem open laten vind ik het ook niet erg hoor, maar meer om het wat kleiner en completer qua overzicht te houden.
Ik hoop zo dat de volgende echo van vandaag wel goed nieuws brengt!!!
liefs,
Ik hoop zo dat de volgende echo van vandaag wel goed nieuws brengt!!!
liefs,
maandag 27 augustus 2018 om 13:44
mamavan ooneee! Wat naar! Heel veel sterkte!
lily toevallig dat je het vraagt. normaal trek ik wel de dag door maar vandaag moest ik toch echt ziek naar huis. Kreeg amper een hap door mijn keel vanmorgen en op het werk aangekomen voelde ik me steeds ellendiger. Baas is wel op de hoogte en zij was diegene die me uiteindelijk naar huis gestuurd heeft. Ik probeer morgen weer gewoon te gaan werken. Maargoed we zullen zien hoe ik me vanavond ga voelen.
Van mij mag het tabel ook gesloten worden.
lily toevallig dat je het vraagt. normaal trek ik wel de dag door maar vandaag moest ik toch echt ziek naar huis. Kreeg amper een hap door mijn keel vanmorgen en op het werk aangekomen voelde ik me steeds ellendiger. Baas is wel op de hoogte en zij was diegene die me uiteindelijk naar huis gestuurd heeft. Ik probeer morgen weer gewoon te gaan werken. Maargoed we zullen zien hoe ik me vanavond ga voelen.
Van mij mag het tabel ook gesloten worden.
maandag 27 augustus 2018 om 13:50
@mamavaneenboefje, verschrikkelijk dat je alweer een miskraam hebt!! Sterkte!
@ Lilly, het is gelukkig geen genetische afwijking maar er is wel een kans dat ook dit kindje dezelfde afwijking heeft. Gelukkig hebben we ondertussen een heerlijk kind door huis scharrelen dus durven we een tweede toch aan. Durf er verder ivm herkenbaarheid niet teveel over te zeggen.
@ Lilly, het is gelukkig geen genetische afwijking maar er is wel een kans dat ook dit kindje dezelfde afwijking heeft. Gelukkig hebben we ondertussen een heerlijk kind door huis scharrelen dus durven we een tweede toch aan. Durf er verder ivm herkenbaarheid niet teveel over te zeggen.
maandag 27 augustus 2018 om 15:37
maandag 27 augustus 2018 om 18:15
@mamavaneenboefje jeetje wat een verdrietig nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte samen. Hopelijk bieden onderzoeken wat uitkomst..
Ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk gegaan. Jeetje wat werd ik van alle kanten bekeken.. Nou ja ik heb besloten om mij hier niet druk om te maken, laat ze maar mooi denken. Maar jemig wat ben ik nu moe zeg.
Gisteren hebben wij onze families ingelicht. Het was echt fantastisch!! Haha wat een verbaasde gezichten. We hebben de reacties stiekem op beeld en ik kijk ze de hele tijd terug.
Ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk gegaan. Jeetje wat werd ik van alle kanten bekeken.. Nou ja ik heb besloten om mij hier niet druk om te maken, laat ze maar mooi denken. Maar jemig wat ben ik nu moe zeg.
Gisteren hebben wij onze families ingelicht. Het was echt fantastisch!! Haha wat een verbaasde gezichten. We hebben de reacties stiekem op beeld en ik kijk ze de hele tijd terug.
maandag 27 augustus 2018 om 21:20
Ontzettend spannend... Op de echo was een mooi vruchtzakje te zien. Alleen van 5 weken in plaats van 6 en nog geen hartactie. We mogen volgende week terug komen. De verloskundige zegt het is 50/50 of we volgende week goed nieuws krijgen.
Ik voel me zo onzeker en verdrietig. En als klap op de vuurpijl ook nog eens knallende ruzie met mijn vriend omdat hij het mij kwalijk neemt dat ik negatief denk
Ik voel me zo onzeker en verdrietig. En als klap op de vuurpijl ook nog eens knallende ruzie met mijn vriend omdat hij het mij kwalijk neemt dat ik negatief denk
stippeltjesbehang wijzigde dit bericht op 27-08-2018 21:40
0.37% gewijzigd
maandag 27 augustus 2018 om 21:40
maandag 27 augustus 2018 om 21:43
Dankjewel voor je lieve wijze woorden. Dat had ik even nodig.
maandag 27 augustus 2018 om 21:55
maandag 27 augustus 2018 om 21:57
Owno wat vervelend dat je geen zekerheid hebt. Nog een weekje in spanning. Ach mannen kunnen die spanning ook niet aan. Wel vervelend want jij kan nu alle steun gebruiken.
Sterkte .. zorg dat je leuke dingen doet deze week, Dan gaat die zo snel mogelijk voorbij.
Owww nu ben ik helemaal zenuwachtig voor morgen
Sterkte .. zorg dat je leuke dingen doet deze week, Dan gaat die zo snel mogelijk voorbij.
Owww nu ben ik helemaal zenuwachtig voor morgen
maandag 27 augustus 2018 om 22:13
Sh*t stippel wat rot die onzekerheid!!
Kan me voorstellen dat dan het enige dat je wil een hele dikke knuffel van je vriend is en ruzie het laatste is waar je op zit te wachten...maar wat Shonan al zei: hij is ook onzeker en hoe machteloos wij ons als vrouwen soms in/met ons lichaam kunnen voelen: dat hebben zij denk ik nog veel meer. En het zal een aantal mannen ook frustreren dat ze ergens zo weinig invloed op hebben...vul het niet in voor jouw vriend specifiek hoor, maar kan het me voorstellen!
Hoop dat jullie elkaar de komende spannende dagen weer kunnen vinden! Wanneer is de volgende echo?
@flowerlove: succes en hopelijk veel plezier morgen!
Kan me voorstellen dat dan het enige dat je wil een hele dikke knuffel van je vriend is en ruzie het laatste is waar je op zit te wachten...maar wat Shonan al zei: hij is ook onzeker en hoe machteloos wij ons als vrouwen soms in/met ons lichaam kunnen voelen: dat hebben zij denk ik nog veel meer. En het zal een aantal mannen ook frustreren dat ze ergens zo weinig invloed op hebben...vul het niet in voor jouw vriend specifiek hoor, maar kan het me voorstellen!
Hoop dat jullie elkaar de komende spannende dagen weer kunnen vinden! Wanneer is de volgende echo?
@flowerlove: succes en hopelijk veel plezier morgen!