Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Uitgerekend augustus 2019

24-11-2018 16:27 82 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een fijn topic voor de zwangere onder ons uitgerekend augustus 2019.
Naam Leeftijd Uitgerekende datum leeftijd partner Hoeveelste zwangerschap Bijzonderheden
00suus00 30 2-8-19 35 2 PCOS/ clomid geslikt/geplande keizersnede
Haosi 31 5-8-19 1
val89 29 1-8–19 3 2 sterrenkindjes
ahij 33 1-8-19 38 2 PCOS/ 1 miskraam
zot83 35 7-8-19 40 6de zwangerschap,3de kindje Icsi+ECD/geplande keizersnede
00suus00 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 09:49
Reden: Tabel
87.07% gewijzigd
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
@koekoek gefeliciteerd, ik duim met je mee dat het dit keer goed gaat.
Je hebt al best wat symptomen dan. Ik nog amper, ik heb vorige week alleen een kilo gehakt weggegooid omdat het stonk, mijn neus werkt 10x sterker. En mijn hormonen ook, vriend was gister een half uur te laat thuis, direct janken he? Zo erg!
Alle nieuwe schrijfsters: gefeliciteerd!

Leentje: idd gebeurd er meer in ons lichaam! Zo bijzonder dat alles direct in gang gezet wordt.

Toet: hier een dochter van 4, ik kijk ook een beetje op tegen de nieuwe luiertijd op maar ben ook blij dat dochter zal een stukje zelfstandiger is dan dat ze 2 zou zijn.

Pinda: hier vallen de kwaaltjes ook mee. Zere borsten alleen als ik er op druk, darmen rommelen idd iets en zetten s avonds wat op.
Bandenpijn af en toe.
Ben nu 5,5 week en zou ook graag bevestiging willen!
Zat al te denken, als ik nu over een week digitale test van CB doe en die geeft 3+ aan (=5+ weken zwanger) dan is dat toch een bevestiging? Maar als de hormonen stoppen met denken, denk ik nog 2,5 week wachten en je hebt de echo.

Tabel: we kunnen ook een nieuw topic starten (algemeen account) waar we een tabel in zetten en iedereen zelf kan bijwerken.
@toet1984 ja dat herken ik inderdaad ook.weer de luiers in en ook de nachtvoedingen weer etc. maar aan de andere kant ik mis het ook wel weer dat mijn kinderen niet meer zo klein zijn. maar het houdt toch wel een keer op kan niet iedere keer als ze groot zijn weer opnieuw zwanger raken hahaha. het is gewoon dubbel allemaal.

@koekkoek gefeliciteerd!! hoop voor je dat het dit keer helemaal goed gaat!!

@lautje8236 jij ook gefeliciteerd! spannend he? geniet ervan!
Goedemorgen dames,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik mag mij denk ik aansluiten bij dit forum.
Ik heb aankomende dinsdag mijn nod alleen mijn lichaam gaf toch allerlei tekenen die ik nog herken van bijna elf jaar geleden.
Gisteren een test gedaan en ja hoor,duidelijk positief.
Ik ben dus nu volgens mijn berekening 3 weken en 6 dagen.
Ik moet je wel zeggen dat ik het allemaal heel spannend vind.
Dit had ik bij mijn eerste natuurlijk ook maar niet zo erg als dat ik het nu heb.

Groetjes linniej
@WakeUpje; ik denk inderdaad wel dat een 3+ test een beetje bevestiging geeft maar of het 100% betrouwbaar is weet ik ook niet helemaal. Heb jij je eerste echo al gepland staan? We lopen echt gelijk op zo denk ik hihi.... Mijn eerste afspraak staat gepland op 27 december, nog 17 dagen!
@WakeUpje - vind het geen slecht idee om een topic te starten waar wij ook de tabel kunnen aanpassen.

@Linniej1984 gefeliciteerd!

Precies over een week zit ik nu bij de vk, spannend!:)
Hallo allemaal,

@linniej welkom hier en gefeliciteerd.

Haoshi spannend zeg de eerste echo.over een week dat is al snel.

@Leentje. De luier tijd went vast geel snel weer.

Onze dochter zit nog in de luiers word einde van het jaar 2.

En slapen loze nachten dat heb ik.nu ook al door het hele plassen...
Hebben jullie daar ook last van?

Zelf dat ik 2 broeken al straks vind zitten. Dat ze net dicht passen zeg maar. Ik moet nog 15 dagen wachten. Spannend.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven