Uitgerekend juni 2026
zaterdag 4 oktober 2025 om 15:02
Ha lieve vrouwen,
Ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Niet geheel gepland, maar ook niets gedaan om het te voorkomen
Het zal ons 4e kindje worden. Volgens de berekening ben ik, als alle goed mag gaan, half juni uitgerekend.
Ik merk dat ik het ergens kwijt wil, maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Zijn er meer vrouwen die net een positieve test in handen hebben gehad en hier mee willen schrijven? Of uiteindelijk een app groepje willen aanmaken?
Liefs
Ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Niet geheel gepland, maar ook niets gedaan om het te voorkomen

Ik merk dat ik het ergens kwijt wil, maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Zijn er meer vrouwen die net een positieve test in handen hebben gehad en hier mee willen schrijven? Of uiteindelijk een app groepje willen aanmaken?
Liefs
dinsdag 7 oktober 2025 om 20:15
Hi Eef! Ik sluit me heel graag bij je aan! Van het weekend had ik een positieve test in handen en zit echt op een zwevende bubbel. Wij zijn uitgerekend op 18 juni en het is ons tweede kleintje..
Zo onwerkelijk nog dit...
En gefeliciteerd voor jou ook, wat een mooie verrassing!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
dinsdag 7 oktober 2025 om 20:19
Oh wauw!! Een voorzichtige gefeliciteerd maar een streep is een streep! Wat onwijs fijn voor jullie dat het is gelukt zeg!!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
dinsdag 7 oktober 2025 om 23:23
Gefeliciteerd! Hoe oud is jullie eerste kindje? Spannend weer he! Heb je al een echo gepland?Nolanollie schreef: ↑07-10-2025 20:15Hi Eef! Ik sluit me heel graag bij je aan! Van het weekend had ik een positieve test in handen en zit echt op een zwevende bubbel. Wij zijn uitgerekend op 18 juni en het is ons tweede kleintje..
dinsdag 7 oktober 2025 om 23:24
Jee wat moet dat een emotioneel moment zijn om dan een positieve test in handen te hebben! Ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in