Uitgerekend juni 2026

04-10-2025 15:02 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha lieve vrouwen,

Ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Niet geheel gepland, maar ook niets gedaan om het te voorkomen :) Het zal ons 4e kindje worden. Volgens de berekening ben ik, als alle goed mag gaan, half juni uitgerekend.

Ik merk dat ik het ergens kwijt wil, maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Zijn er meer vrouwen die net een positieve test in handen hebben gehad en hier mee willen schrijven? Of uiteindelijk een app groepje willen aanmaken?

Liefs
Hi Eef! Ik sluit me heel graag bij je aan! Van het weekend had ik een positieve test in handen en zit echt op een zwevende bubbel. Wij zijn uitgerekend op 18 juni en het is ons tweede kleintje..

Zo onwerkelijk nog dit...

En gefeliciteerd voor jou ook, wat een mooie verrassing!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Na 6 jaar (en 1 jaar ivf) voor het eerst een positieve test! Ik hou nog een slag om de arm omdat het nog zo vroeg is. Maar als het de goede kant op gaat, ben ik 17 juni uitgerekend.
Frost schreef:
07-10-2025 20:17
Na 6 jaar (en 1 jaar ivf) voor het eerst een positieve test! Ik hou nog een slag om de arm omdat het nog zo vroeg is. Maar als het de goede kant op gaat, ben ik 17 juni uitgerekend.
Oh wauw!! Een voorzichtige gefeliciteerd maar een streep is een streep! Wat onwijs fijn voor jullie dat het is gelukt zeg!!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Nolanollie schreef:
07-10-2025 20:15
Hi Eef! Ik sluit me heel graag bij je aan! Van het weekend had ik een positieve test in handen en zit echt op een zwevende bubbel. Wij zijn uitgerekend op 18 juni en het is ons tweede kleintje..

Zo onwerkelijk nog dit...

En gefeliciteerd voor jou ook, wat een mooie verrassing!
Gefeliciteerd! Hoe oud is jullie eerste kindje? Spannend weer he! Heb je al een echo gepland?
Frost schreef:
07-10-2025 20:17
Jee wat moet dat een emotioneel moment zijn om dan een positieve test in handen te hebben! Ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven