Wij proberen zwanger te worden 2016

30-06-2016 21:06 1390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vervolg op een ander topic die helaas gestopt moest worden! Leuk om de tabel bij te houden en ook mee te schrijven en ervaringen te delen!



NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeN.O.D.ZwangerUDBijzonderhedenFloraaa30/36114/10 jongen9/6/179/4 gestopt met pil/ 20 jan 20 wk echoknusengezellig24/25278/3xxdec'15 gestopt met pil/ 35 dgn cyclusNemo2628/322317/5 24/1/1725/2 gestopt met pil/ 28 dgn cyclusJyla25/251x10/12 20/8/17xBb8729/281101/11 4/9/1728/3 gestopt met pil/ 23/1 1e echoVizslalover28/3211517/5 meisje 25/1/1728 dgn cyclusMandy199126/251318/10 22/6/179/6 gestopt met spiraal/ 7/2 20 wk echoMiertjee25/261630/9 half septjan gestopt met spiraal/onregelm. cyclus

is zwanger!

is bevallen!

UD is uitgerekende datum.



Graag in dikgedrukte letters(!) aangeven als er iets in of uit de tabel moet!

JYeti & Fay88 ik heb jullie tijdelijk uit de tabel gehaald. Als je er weer in wilt horen wij het graag!
Alle reacties Link kopieren
Haha bb! Ik snap wat je bedoelt. Nee de oude ben ik nog steeds niet, het gaat wel echt goed met me hoor, maar ik ben nou eenmaal sneller moe en je moet wennen aan alles, maar dat wennen gaat wel enorm snel!

Uhm.. nee sowieso de eerste dag was heel raar omdat ik bevallen was maar geen kind bij me had omdat ze een verdieping lager was. Eenmaal thuis moesten we ook wel echt wennen hoor, maar dat wennen gaat wel heel snel. :) Ik kan me alleen nu niet meer bedenken dat ze er niet is zeg maar.

Wat ik me trouwens afvraag. Wij willen haar over 2 weken uit logeren doen. kreeg commentaar dat het veel te snel is. Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd vind ik het niet te snel, ze is dan ongeveer een maandje? Vooral doen wat goed voelt! Mijn schoonzus had een heel lastig kindje (een echte huilbaby) en had gewoon echt tijd nodig om een keertje normaal te slapen en snel erna ook om even een keertje tijd te hebben met haar man, ik geloof dat haar kindje na 2-2,5 weken al 1x per week bij oma sliep, zij werden er beter van en kindje werdt goed verzorgd. Gewoon lekker genieten van dat momentje, hoewel je dat misschien ook lastig vind, voor het eerst zonder haar.
Alle reacties Link kopieren
Ja al een flinke buik Jyla. Maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Gisteren even een baalmomentje voor de kledingkast... echt niks stond leuk, en dat terwijl ik niet erg ijdel ben. Dus uiteindelijk maar iets aangetrokken en niet meer in de spiegel gekeken :proud:
Ik zou de bruiloft eerst uit mn hoofd zetten en lekker genieten van het vrijgezellenfeest. En dan gewoon afwachten hoe je je dan voelt als je bevallen bent! ;-)

Wat k*t Bb! Je baan kwijt net voor het einde van je zwangerschap. Hopelijk komt er snel iets nieuws op je pad. Veel financiële stress hierdoor, of redden jullie het ook wel even op één inkomen als het moet?

Hoe ging de echo donderdag Jolien?

Fijn dat alles goed gaat met jullie meisje Mandy! En dat je zelf ook al weer lekker aan de wandel kunt! Het is ook een heerlijke tijd nu!

Hoe gaat het bij jullie vizslalover en nemo?

Hier aanstaande dinsdag alweer 19 weken en dan ook gelijk de twintigweken echo. Man heeft vrij genomen, dan kunnen we even met zn drieën ernaartoe. Verder voel ik de kleine steeds iets meer bewegen. Nog geen duidelijke schopjes maar toch echt de baby die ik voel. Maar geen idee waar ze dan mee bezig is :-P
Inmiddels al verschillende leuke kleertjes gekocht, een grotere auto. En de rest hebben we allemaal nog van onze dochter. Dus alles is al compleet haha :biggrin: Dus geen stress, alleen lekker genieten. De moeheid is nu eindelijk zo goed als over, dus ik ben weer blij! :worship:
Alle reacties Link kopieren
Hai dames,
Ik heb dinsdagmiddag weer een terugplaatsing, wordt maandag gebeld of het ontdooien goed is gegaan. Heb 9 cryo's, dus ik verwacht dat er wel eentje goed is. En dan begint het duimen weer! Ik heb er wel een goed gevoel over :) Ik hou jullie op de hoogte. Fijne zondagmiddag iedereen😘
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes Jolien! Dat het deze maand mag slagen, ik duim mee!!
Alle reacties Link kopieren
Bb, ja ze is dan bijna 6 weken. Ik dacht ook al wel dat t niet erg is maar ging wel twijfelen. Ik breng ze dan naar m'n moeder en weet zeker dat ze het daar goed zal hebben :) maar inderdaad het lijkt me ook wel moeilijk hihi.

Spannend knus! En leuk dat jullie dat met z'n drieën gaan doen :)
Fijn dat de moeheid een eind over is, kun je weer lekker wat dingen ondernemen.

Jolien: heel erg spannend. Ik duim voor jullie! Wat fijn om te lezen dat je zo positief bent. :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Jolien, fijn te lezen dat je er positief tegenaan kijkt! Hoop dat dat precies is wat jullie nodig hebben! Iig heel veel succes :smooch: !

Knus, lastig moment is dat he, ik herken het nog, heb je goed aan gedaan, niet te lang in de spiegel kijken, je ergert je er alleen zelf veel meer aan dan dat een ander het ziet.
Wat leuk dat jullie (morgen?) de 20 weken echo hebben! Spannend maar ook erg leuk! Fijn dat je je ook beter voelt, kun je extra genieten van wat je al gekocht hebt etc. Hoor graag hoe de echo was! :shame:

Mandy, Oh, 6 weekjes. Ik denk mooie tijd! Spannend! We horen wel hoe het was ;).

Hier afgelopen weekend heerlijk in de watten gelegd :$. We hadden van mijn vader een weekendje weg gekregen in een kasteel. De bubbels stonden klaar (had m'n vader niet bij stil gestaan, hihi) en bij het avond eten waren er alcohol vrije bubbels geregeld. We hebben op elektrische fietsen wat rond gefietst. (Was stiekem nog wel zwaar) maar heerlijk genoten. Gisteren rond de middag even 5 minuten behoorlijke steken rond mijn lies gehad. Gelukkig snel wegebt, erg benieuwd wat dat was. Voelde alsof ik kramp in m'n kuit had maar dan rechts onder in m'n buik/lies. Vast niks ergs omdat ik nergens last meer van heb gehad :)! Woe weer naar de verloskundige. Hopelijk is ons kleine meisje gedraaid en ligt ze met dr hoofdje naar beneden.
Knus, Wat betreft de financiën moet het wel eventjes goed zitten, tot en met half nov. zwangerschaps verlof en erna WW, heb nog in nood een tijdje tegoed. WW is hoger dan wanneer ik 24u zou gaan werken. Dus we kunnen even rekken. Hoewel ik zeker niet te lang thuis wil zitten. Hoop in jan/feb aan de slag te kunnen, liefste voor 24u.

Jayla, weet jij al hoe jij het wilt doen met werk zoeken na of tijdens je verlof? Heb je een naam waarin je snel weer werk vind? Kun jij het van je afzetten en lekker genieten nu, bij mij blijft er wel wat in de weg zitten, weet reeel gezien echt wel dat het goed komt maak me ook echt geen zorgen, maar sta er nu nog wel net teveel bij stil. Jammer dat je in de kraamperiode daar het een en ander voor moet regelen.

Vinden jullie het leuk om een besloten FB te openen? Om zo wat foto's van onze kamertjes/kleintjes etc te kunnen delen of vinden jullie dat niets? Ben namelijk wel echt benieuwd na zo'n lange tijd op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Bb, ja leuk ik ben er voor in!! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik kan pas een groep maken als ik iemand kan uitnodigen. Wanneer jullie mij een privé berichtje willen sturen met je e-mail, (voor diegene die dat willen). Dan kan ik een geheime, besloten FBgroep maken. Deze is niet zichtbaar voor anderen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk bb ik stuur je een bericht. Ben inmiddels wel benieuwd naar jullie. Ik vind t forum niet meer zo fijn mobiel.
En Facebook reageert wat makkelijker.

Jolien succes!! Al wat gehoord?

Mandy als jij dat ziet zitten lekker doen het logeren! Is jullie beslissing toch niet van iemand anders. En slecht zal ze het vast niet hebben bij oma.

Knus succes en veel plezier met de echo 😊 waardeloos he zo gauw een dikke buik en niks zit lekker...

Jyla balen van je werk zeg!! Hopelijk vind je gauw wat anders. En nu lekker genieten van je verlof.

Hier gaat alles goed. Kleine man groeit als kool. Is alweer een half jaar oud. Inmiddels 1.5 week gestopt met de bv. En er zit gelijk een soort van ritme in de dag. Werken gaat goed. Hij drinkt nu redelijk goed uit de fles ook bij anderen gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Leuk nemo, zie het berichtje tegemoet, Mandy ik heb de groep aangemaakt, jij zit er al in :).. even koken en ik kom spieken, hihi..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gelijk een berichtje gestuurd. Nog niet gehad?
Alle reacties Link kopieren
Bb, ik heb een berichtje gestuurd. Hoop dat ik mee mag doen, heb nog geen buik of baby om te laten zien.. Wel heel nieuwsgierig!
Alle reacties Link kopieren
Ik werd vanmorgen gebeld dat er een cryo was ontdooit en alles zag er goed uit! Morgen 15:25 terugplaatsing.
Alle reacties Link kopieren
Alleen van Mandy een privé berichtje gehad? Je mag zeker mee doen Jolien, graag zelfs leukste als we allen daar verder kunnen contacten :).

En heel fijn dat je morgen je terugplaatsing hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mn bericht verstuurd ook steeds niet... ik probeer het later nog wel weer. De site loopt steeds vast ofzo :S
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws Jolien! Heel fijn, alvast heel veel succes morgen.
En natuurlijk ben je welkom, gezellig juist :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een privé berichtje gestuurd, alleen geen idee of het zo werkt?
Alle reacties Link kopieren
Ik he erop gereageerd, heb je die wel ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gereageerd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het nu gelukt :)
Alle reacties Link kopieren
Heb je me uitgenodigd voor die groep? Ik kan em niet vinden... Of ligt dat aan mij :-P
Alle reacties Link kopieren
Ik had je uitgenodigd Jolien, zal het nogmaals proberen, volgens mij krijg je of in je mail of op je FB zelf een berichtje. Knus heb ik ondertussen ook een uitnodiging gestuurd. Nemo en Mandy zitten al in de FB groep. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geaccepteerd maar ben vervolgens nog niet in de groep beland en kan hem ook nergens vinden...

Hoe is je terugplaatsing gegaan Jolien??

Wij hadden de vandaag de 20 weken echo. Alles was goed met de kleine meid. Ze lag iets voor qua groei. Weer heel anders dan onze dochter, die altijd aan de kleine kant was. Grappig dat verschil! Ze bewoog flink, weer heerlijk om te zien en weer een hele geruststelling dat alles goed leek. Het was in het ziekenhuis aangezien mijn zus een hartafwijking heeft. Met 30 weken nogmaals een echo ter controle.
Morgen weer naar de verloskundige. Dus dan hebben we eerst alles weer even gehad. Man nog twee weekjes werken, en dan maar genieten van onze drie weekjes samen :-]
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles goed ging, Knus😊 alweer op de helft!

Terugplaatsing ging goed, nu nog beetje krampen, maar had ik de vorige keer ook. Het afwachten is weer begonnen.

Bb, ik ga nog maar weer op zoek naar die uitnodiging 😆 heb mn mail nog niet bekeken, dacht dat dat via Facebook zou gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven