Zwanger worden 12+ mnd met/zonder MMM

06-03-2020 21:29 1696 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is een vervolg op de groep "Zwanger worden 6+ rondes".

Dit topic is bedoeld voor vrouwen die al langer dan een jaar bezig zijn om hun kinderwens in vervulling te laten komen.

:couple:

NaamLeeftijdProberen vanaf / RondeNodBijzonderheden
Vanessakusje1987 34 Juli'18 ... IVF 1
Krullenbol90 30aug '19?Wachten op uitslag hormoononderzoek
Polly.sebastian ?Ovulatie inductie clomid 100 en IUI

Zwanger! :heart:
Daneli (okt'20), Blonde83 (dec'20), Bankkussen (maart'21), Leeuwtje12345 (maart'21), Girafjes (maart'21), D0ris (april'21), Bailey26 (mei'21), Loozey (mei'21), Elmen (juni'21), Bam (sept'21), Falathiel (sept'21), Koffieleutjuh (januari'22), Vonskie (februari'22), Maneschijn (mei'22), Liv_123 (augustus'22)


Gegevens aanpassen?
[...]


Testdrang?
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

:heart: PS 'You were an amazing human before infertility. Don't lose her! ' :heart:
zw12plus wijzigde dit bericht op 10-01-2022 10:32
68.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vonskie Waaaaaaaauw gefeliciteerd! Zo ontzettend fijn! Voelde je het ook deze keer? Ben zoooooooo blij voor je!! Alle hoop dat dit goed mag blijven gaan! :heart:

Maneschijn goed van je te horen! Hoe gaat het met jou?

Koffie Wat kan je dat mega goed omschrijven, deed me heel erg goed. Dankjewel!! Hoe is het met jou?

Burg Hoe ging je echo?? Duim heel hard voor je! En fijn dat je geen last had van de clomid. Hoeveel slikte je?

Bailey Hoe voel je je? Moet je nu weer ovulatietesten gaan doen na deze dosering Letrozol? Hopelijk reageer je hier goed op!

Blonde Fijn zeg! Geniet maar lekker!

Hier gaat het redelijk. Vind het mentaal wel lastig merk ik maar ben deze week met nieuwe hoop begonnen. Vrijdag nog niets te zien (CD10), maar was ook nog vroeg zei de arts. Ik heb 1x zonder vloeistof gespoten (dit moet je zelf instellen voor je spuit), ik was enorm in paniek maar als het goed is heeft dit geen invloed gehad. Ik ben er dus niet erg bij, want dit is niets voor mij echt.. Mocht nu ophogen naar 75 eenheden, nadat ik hier zelf over heb ''gezeurd''. De arts wilde me door laten gaan met 50 maar ik heb zelf gevraagd om meer en na bloedprikken keurde ze dit goed. Woensdag weer echo... let's see!
Alle reacties Link kopieren
Vonskie yeaahh toppie meid! Gefeliciteerd en hopen op een plakker. Maar wat een mooie test heb je al! :yes:

Liv fijn dat ze zo goed blijven controleren met echo's als je met die medicijnen bezig bent. Hopen dat het lekker aanslaat deze ronde!
Lastig dat die vriendin stopt met de pil.. Ik heb ook een bevriend stel waarvan ik dacht; zij gaan vast binnenkort beginnen en ik wil zóo graag zwanger zijn voordat zij het zijn. En dan voelde ik me echt een heks. Maar ik gun het mezelf zo na die tijd proberen :facepalm:

Blonde fijn dat het zo goed gaat! :heart:

D0ris lekker genoten (of aan het genieten?) van je heerlijke vakantie? :sun:

Vanessa hè wat balen zeg.. :hug:

Bailey wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad van de Provera. Hopelijk is je hoofdpijn inmiddels weer lekker gezakt

Spannend burg! Hopelijk hebben jullie een fijn en gezellig weekend gehad!

Koffie de wens voor een 2e (of 3e) kan echt net zo groot zijn als die wens voor een eerste kindje. Voel je dus vooral niet schuldig! Ik hoop dat het voor jullie gauw raak mag zijn!

Ego hier een eerdere echo gehad ivm lichte bloedingen (vandaag ipv woensdag). Het hartje klopt! Frummeltje is wel aan de kleine kant dus ik blijf onder controle van het ziekenhuis totdat ze wat zekerder zijn. Daarnaast zit er aan de andere kant van mn baarmoeder een bloeding, wat dus voor het bloedverlies zorgde. Denk dat dat ook een reden is dat ze me onder controle willen houden. Ach ben er alleen maar blij om dat ze me serieus nemen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Blonde Wat fijn dat alles ok gaat. Lekker blijven genieten van die goede echo.

Vonskie woehoe gefeliciteerd :yes: Mooie duidelijke streep ook

Liv dat mentale stuk is soms zo lastig. Goed voor jezelf blijven zorgen :hug:
CD 10 is volgens mij idd iets aan de vroege kant tenzij je een hele korte cyclus hebt
Fijn dat je mag ophogen. Hopelijk is woensdag je ei mooi gegroeid. Moet je om de dag voor een echo?

Girafjes wat fijn dat het hartje klopt. En idd ook goed dat je serieus wordt genomen.

Gisteren had ik even een meltdown. Ik word af en toe gek van die onzekerheid.
Vandaag gaat het al weer beter.
Zit op CD 11 dus ben begonnen met ovulatie testen. Hopelijk deze ronde weer een kans
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren
Vonskie wat fijn! Voorzichtig gefeliciteerd. Hele duidelijke foto.

Succes woensdag Lic. Hopelijk n mooie echo.

Giraf wat naar van de bloedingen. Hopelijk snel weg en blijft t weg.

Bailey hopelijk snel een mooie test dan heb je weer n kans.

Hier gister IUI3 gehad. (ik was de enige die die dag mocht komen. Sneu voor de rest)
We gaan t weer meemaken.
Alle reacties Link kopieren
Vonskie! Gefeliciteerd. Wat bijzonder! Mooie test :)

Liv, hopelijk slaat 75 aan. En fijn dat je deze week in bent gestapt met positieve energie.

Bailey, spannend, ik hoop dat de positieve test niet lang op zich laat wachten!

Girafjes, wat fijn een kloppend hartje en dat je voor de vroege echo mocht komen! Snap dat een bloeding je erg onzeker kan maken. Wanneer heb je een volgende “check”?

Vanes, fijn dat je mocht komen. Rot voor de rest, maar aan dat beleid kan jij vrij weinig doen! Hopelijk is het raak.

Hier, fijn op vakantie. Nu rond 9 dpo, maar heb geen symptomen. Dus ik verwacht er weer niks van. Had 6 dpo een beetje bruinverlies (echt minimaal, alleen 1x bij afvegen), maar voel me net als anders dus verwacht er niks van.

Fijne week meiden!
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 17:14
99.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend weer Doris.

Succes Burg!
Alle reacties Link kopieren
Burg, hoe dik was je slijmvlies?
Je zou eventueel letrozol kunnen vragen. Vaak werkt dat beter als je slijmvlies wat aan dunne kant is, en geeft minder bijwerking dan clomid. Maar eerst deze ronde! :bigkiss:
Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Vonksie, wat een leuk nieuws!

Doris, hoop zo voor jou dat het beetje bloedverlies toch iets moois betekend!

Voor degene met iui, wat stimuleren jullie? En bij hoe veel mm van de follikels mogen jullie pregnyl zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Hey Moos,

Ik stimuleerde met Fostimon. Vanaf 17/17,5 mm werd bij mij de iui ingepland, die avond zette ik dan ook de pregnyl en dan 36 uur later de iui.
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 17:16
99.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vonksie en Burg, Dankje meissies! Fijn dit!
Burg, hopelijk gaan ze allebei mooi mee doen!
Hoe veel spoot je vonk? Had je meerdere follikels?
Hier beetje rollercoaster van emoties :rose:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk vaak aan je hoor Moos Hang in there :hug:
Alle reacties Link kopieren
moos ik spoot 75, ik heb twee van de zes keer iui twee follikels gehad, alle andere keren één follikel. Knuffel voor jou :heart: ! Lees net het ivf forum.

Hier gaat het weer mis...
Mijn test loopt af en het gevoel is weg. Wtf... :cry:
Alle reacties Link kopieren
Nee Vonksie, ik word hier echt zo verdrietig van.
Ik gun het je zo. Het is soms echt zo niet eerlijk :cry:
Alle reacties Link kopieren
Vonskie dit kan toch niet waar zijn :redrose: :| :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nee vonskie wat een k*tnieuws! Hoe kan dit nou 2 keer zo snel achter elkaar :cry:. Zou dat in het ziekenhuis even vragen? Lijkt dan net na de innesteling elke keer mis te gaan. Heel veel sterkte :rose:
Alle reacties Link kopieren
Vonskie 😢 ik vind dit zo verschrikkelijk. Geen woorden voor.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Burg!

Vons, nee toch.. Kl zeg. Had je voor je nod getest of erna?
Dat innestelen gaat shit bij jou zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh nee Vonskie wat verdrietig meis! Ik kwam hier eigenlijk om je te feliciteren (had ik van de week gelezen, maar niet eerder tijd gehad om te reageren) en nu lees ik dat je test afloopt.. Zoo oneerlijk! Wat een achtbaan aan emoties zo.. ik had het je zo gegund dat het een plakkertje zou zijn! Heel veel sterkte :hug: :rose:

Burg wat fijn dat je wss 2 mooie eitjes hebt dalijk! Wel balen dat medicatie negatief effect heeft op je baarmoederslijmvlies, hopelijk is het toch voldoende! Spannend inseminatie morgen, ik ga voor je duimen! :heart:

Doris spannend! Wellicht betekent het bruinverlies toch iets! Dat je verder geen symptomen hebt wil ook echt helemaal niets zeggen ;) ik ben voor je aan het duimen meis, hoop zo dat het raak is! :hug:

Vanessa wat spannend weer! En wat fijn dar jij wel mocht komen! Hopelijk is drie keer scheepsrecht voor jullie! :heart:

Bailey wat balen van je meltdown, die onzekerheid is ook zo vervelend! Ik begrijp goed dat het er in kan hakken.. Ik hoop met je mee dat je je ei deze ronde vindt! Hang in there! :hug:

Girafjes wat ontzettend fijn dat er op de echo een mooi kloppend hartje te zien was! :) Bijzonder is dat he, vond het zelf toen ik zwanger was zo onwerkelijk dat iets zo kleins al leeft en in je aan het groeien is, zo wonderlijk en bijzonder! Hopelijk stoppen de bloedingen snel en groeit je kleintje goed! Idd fijn dat je serieus genomen wordt! :heart:

Liv begrijpelijk dat het mentaal af en toe zwaar is, het is ook niet niets he! Knap dat je weer met goede moed begonnen bent deze week! Hoe was je echo, ik hoop zo dat er een prachtig eitje aan het groeien is daar! :heart:

Blonde fijn dat het goed gaat! Lekker van genieten meis!

Hoe gaat het met de rest? :hug:

egohier cd 11 dus ik verwacht morgen of overmorgen positieve ovutest, laatst kans voor IVF maar goed benutten, alhoewel ik echt her idee heb dat ik de mail verkeerd gelezen heb en de uitslag van genetisch Onderzoek dus echt pas over een week of 6 binnen is. Baal daar stiekem echt wel ontzettend van want dat betekent nog een maand langer wachten, of nog een extra kansje op een spontaan wondertje ;)
Geduld is een schone zaak..

Heel veel liefs voor iedereen! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ach nee lieve Vonskie wat een k*tzooi :hug:

Burg wat fijn 2 mooie eitjes. Succes vandaag.

Koffieleutjuh jeetje de uitslag laat wel echt lang op zich wachten. Hopelijk heb je snel de positieve ovutest en is dit jouw ronde
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren
Vonskie :cry: sterkte meid!

Hier 10dpo nog omo wit dus ik schuif heel langzaam door naar ronde 18.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Vonskie Oh meisje... :cry: wat ontzettend verdrietig! Ik vind het zo rot voor je... kunnen ze in het ziekenhuis helpen of meedenken? En hoe gaat het nu? Denk aan je! :hug:

Girafjes Fijn die controle, kan me heel goed voorstellen dat je dat nodig hebt na alles!

Bailey Zo herkenbaar die meltdown.. gaat het weer een beetje? en lopen je ovu testen al op? Duim heel erg dat deze dosis genoeg is voor je!

Vanessa Spannend! Duim heel hard voor je!

D0ris Denk ook aan jou meis! Hoe voel je je nu?

Burg Spannende dag voor jullie! Stuur even heel veel geluk jullie kant op! :heart:

Koffie Al een positieve test? Ik hoop op een mega goede ronde voor jou!!

Ik had gister echo. Mijn baarmoederslijm was weer mooi gegroeid en ze kon ook zien dat de eierstokken erg actief waren. Rechts waren de eitjes allemaal dezelfde grootte en nog vrij klein (gemiddeld 9 mm) en links was 1 groter eitje die wellicht mee doet.. Ik durf bijna niet te hopen, maar moet morgen weer voor echo en moest doorspuiten met zelfde hoeveelheid (75 eenheden). Let's hope for the best!
Alle reacties Link kopieren
Bam balen van omowit, maar het kan nog! :hug:

Liv hopelijk een goeie echo vandaag! :heart:

Liefs voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Bam balen van de witte test :hug:

Liv hopelijk goed nieuws op de echo vandaag!

Gisteren was er een tweede streep zichtbaar op de ovutest maar nog niet zo donker als de vorige keren. Net ook een tweede streep zichtbaar op de test dus ik heb goede hoop dat ik deze ronde in ieder geval een eisprong heb.
Bij mij lopen de testen nooit op. Ik heb of een tweede lichte streep en dat is dan de positieve test of geen tweede streep zeg maar.

Een knuffel voor jullie allemaal!
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven