Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 9)

18-11-2020 16:43 2174 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start
Prikken & slikken Vanessakusje1987
Wachten op cryo-tp
In de wachtweken (testdatum) Celenne


Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status
#cryo's
Locatie
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 1cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 4 wachten op start
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
DaisyLiz
(30/31)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) IVF 2 11 cryo's (nog 5 over) UZ Gent, OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 zwanger, verlengde wachtweken -
Neoflux
(33/32)
2019 2019 erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD PGD-ICSI 3 pauze - later misschien ICSI 3
Maan1987 2012 2017 PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) ICSI +
+PGD
wachten op start UMC utrecht, Maastricht
Celenne 2017 2018 Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. ICSI 3 cryo tp
Nerdella 2009 2010 Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF IVF 1 zwanger, verlengde wachtweken C&C Heinsberg (DL)
Vanessakusje1987 2018 2019 oorzaak onbekend IVF1 prikken en slikken UMCU
Blauwe_Kat 2017 2019 oorzaak onbekend, 6x IUI IVF1 3e cryo-tp gehad, nog 4 over
Bijtje92
(28/50)
2017 2018 Tese 8 rietjes ICSI2 ICSI mislukt (3 embryo's) ICSI2: start dec 2020
Rubyrubyruby 2018 2019 oorzaak onbekend, 6x IUI, 1x MA, IVF1 1xbbz IVF1 IVF1: nog 6 cryo's
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*Kasteelbewoner, Nerdella, Alaynee

:heart: Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

:duckie: Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)

Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 8
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 29-12-2020 09:17
7.60% gewijzigd
Dankjewel dames :heart:

@baggal en @vanessa volgens mij is het niet de NIPT wat ik krijg maar het is me nog niet helemaal helder. Ze kijken bij 8 of 9 weken zwangerschap met een bloedtest puur naar het geslacht en niks anders, mocht het een meisje zijn dan volgt de vlokkentest bij 11(?) weken. Maar op 4 februari zou ik sowieso pas 6w3d zijn, ze willen eerst hartactie zien. Ik dacht dat de wachtdagen al erg waren maar dit lijkt helemaal eeuwig te duren, maarja dat is het risico van deze manier :-|
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve meiden,

Dank voor al jullie reacties💋 super lief dat jullie je eigen ervaring wilde delen.

EvaJulia: veel succes met jullie traject :redrose:

Blauwe kat: hopelijk blijft hij mooi zitten. Voel je je goed?

Bijtje92 hoe gaat het nu met jou?

Neoflux gefeliciteerd!

Ruby wanneer gaan jullie weer beginnen aan een nieuwe poging?

Allemaal succes gewenst. X
Alle reacties Link kopieren Quote
Neoflux schreef:
19-01-2021 13:32
Dankjewel dames :heart:

@baggal en @vanessa volgens mij is het niet de NIPT wat ik krijg maar het is me nog niet helemaal helder. Ze kijken bij 8 of 9 weken zwangerschap met een bloedtest puur naar het geslacht en niks anders, mocht het een meisje zijn dan volgt de vlokkentest bij 11(?) weken. Maar op 4 februari zou ik sowieso pas 6w3d zijn, ze willen eerst hartactie zien. Ik dacht dat de wachtdagen al erg waren maar dit lijkt helemaal eeuwig te duren, maarja dat is het risico van deze manier :-|
Ik begrijp dus dat je op een zoon hoopt. Niet vanwege het geslacht an sich, maar ivb mogelijke gevolgen. Ik duim enorm met je mee dat het dan team blue wordt en als het toch een meisje blijkt te zijn, de vlokkentest goed terug komt. Heel spannend allemaal!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
19-01-2021 13:57
Ik begrijp dus dat je op een zoon hoopt. Niet vanwege het geslacht an sich, maar ivb mogelijke gevolgen. Ik duim enorm met je mee dat het dan team blue wordt en als het toch een meisje blijkt te zijn, de vlokkentest goed terug komt. Heel spannend allemaal!
Lief van je en yep! Dan weten we al vroeger dat het 'safe' zit, bij een meisje moeten we nog eens 3 weken op een uitslag wachten na de vlokkentest. Dan ben je al 14/15 weken en wil er niet eens over nadenken hoe het dan moet zijn om het af te breken (uiteraard wel al over ingelezen maar zo zwaar, natuurlijk ook de reden waarom we eigenlijk PGD kozen). Zeker heel spannend en dat klinkt nog allemaal als stappen die ver weg liggen, eerst deze risicovolle weken doorkomen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje Neo: gefeliciteerd! Heel hard duimen op een jongetje dus. Maar inderdaad eerst de verlengde wachtweken, succes!!

Ik heb op dag 10 een echo gehad dit keer. Er was een eitje te zien. Morgen weer een echo. Hoop dat het deze keer wel lukt om tot een terugplaatsing te komen. En het liefst tot een gezond kindje natuurlijk, maar stap voor stap haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve meiden, ik heb een tijdje niks laten horen, sorry! We hadden hier even te maken met wat familieproblemen (niet direct een probleem voor ons maar wel een belasting) en ik was heel moe. Maar ik ben jullie zeker niet vergeten en heb veel aan jullie gedacht.

Wat lees ik hier voor naars over behandelingen die zijn gecanceld, zo erg en frustrerend, Vanessa en Neoflux, dikke knuffel voor jullie! :hug:

En Neoflux, jeetje, dat ging snel! Ik begrijp je angst. Een voorzichtige felicitatie van mij en succes in deze spannende tijd!

Celenne, ach nee, wat een rotbericht dat het bij jou is misgegaan, het is je zo gegund :hug:

Bijtje, ik lees dat jouw testdatum er aankomt, wat spannend, hoe gaat het met je?

Blauwe Kat, wat fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan, succes op het wachtbankje!

Milou, welkom! Ik lees dat je al wat reacties hebt op hoe de IVF-behandeling ervaren wordt. Mij is het erg meegevallen, tijdens de stimulatie voelde ik me op het laatst wat opgezwollen en de puncties zijn me erg meegevallen (ik zag erg op tegen de eerste keer). Na de punctie wel goed rust houden.

Ruby succes!

Hier hebben we inmiddels diverse onderzoeken gehad in Gent, waar niks afwijkends is gevonden (behalve de reeds bekende verklevingen). We wachten nog op de uitslag van de genetica. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant word ik daar ook wel onzeker van, waarom lukt het dan niet?
We gaan nu onze 4e ICSI-poging daar proberen. Donderdag mogen we al langs komen voor de startecho en bloedtesten. Ik vind het wel spannend met alle corona-beperkingen, we hebben nog overwogen het uit te stellen maar dat vinden we toch ook geen prettige optie.
Roodborstje, welkom terug! Succes met deze 4e ronde. Ik snap je frustratie, alles ziet er goed uit, maar toch is het nog niet gelukt. Ik vind het nu ook wel fijn tijdens corona, natuurlijk is het risico dat behandelingen moeten stoppen, maar verder staat de wereld ook een beetje stil. Waardoor ik het mentaal wat minder zwaar vind.

Ruby, dat klinkt goed! Hopelijk is het ei mooi gegroeid morgen!

Neoflux, lastig dat de dagen zo langzaam gaan. Nog 2 weekjes, en hopelijk zie je dan een mooi kloppend hartje.
Neoflux: ohh wat spannend voor jullie, en zo snel raak. Gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie mee op een mooie gezonde zoon.

Ruby: hoe is het nu met je ei? Al zicht op een terugplaatsing?

Blauwe kat: hoe gaat het op het wachtbankje?

Roodborstje: ergens fijn dat er geen verdere bijzonderheden gevonden zijn. Hopelijk brengt de 4e icsi jullie wel geluk.

Hier: mijn 4e terugplaatsing is ook mislukt. We hebben nog 1 cryo in de vriezer maar ik ben er eigenlijk even klaar mee.. het ziekenhuis geeft als enige advies om een receptivfity test te proberen, heeft daar iemand ervaring mee?
Bijtje, wat jammer zeg :hug:
Die test ken ik verder niet.

Hier gaat het prima, ik zit pas op dag 4 na terugplaatsing.
Ruby: dankjewel! En weet je al of er een tp komt?

Roodborstje: Ik zag het ook niet zo snel aankomen :) Hebben jullie altijd ICSI gehad of voorheen IVF? Ik kan me de frustratie wel voorstellen als er geen directe aanleiding is en het lukt niet. Hopelijk meer succes in Gent!

Bijtje; wat jammer! Ik heb in Maastricht wel eens nagevraagd over receptivfity maar daar kwam ik niet voor in aanmerking omdat ik PGD doe en ze het eerst bij 'reguliere' IVF wilde toepassen. Wat ze toen wel zeiden is dat je eigenlijk niet zo heel veel kan met de uitslag, als je laag scoort is het enige wat je kan doen na enige tijd de test opnieuw uitvoeren. Ze kunnen je geen medicatie of iets dergelijks geven om de omgeving 'ontvangrijker' te maken.

Blauwe_Kat; langzaam gaan die dagen he! Ik vond die eerste week meestal wel gaan maar daarna o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijtje, wat verdrietig dat het niet gelukt is, dat soort moment blijven echt super ruk. Een soortgelijke test hebben ze bij mij gedaan, waarna ik 2 weken antibiotica heb gekregen. Ze gaf bij mij aan dat door de hoeveelheid medische handelingen die er zijn geweest de balans ook weg kan zijn in de normaal voorkomende bacteriën. Dat was bij mij het geval en daarom dus 2 weken antibiotica gebruikt om dat weer te herstellen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
Aaah Bijtje: wat ruk zeg dit. Hoe is jouw man eronder? En snap heel goed dat je er even klaar mee bent. Het is heel lastig om er in te blijven geloven op dat soort momenten. Ik hoop dat in jullie geval de aanhouder uiteindelijk wint. Dikke knuffel!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Neoflux schreef:
20-01-2021 14:18


Blauwe_Kat; langzaam gaan die dagen he! Ik vond die eerste week meestal wel gaan maar daarna o_o
Pfff ja echt wel. Helaas duurt de 2e week bij mij vaak kort (of igg snel bruin verlies, dus niet zo spannend). Hopelijk gaat het deze keer anders!
Blauwe_Kat schreef:
20-01-2021 20:21
Pfff ja echt wel. Helaas duurt de 2e week bij mij vaak kort (of igg snel bruin verlies, dus niet zo spannend). Hopelijk gaat het deze keer anders!
De vorige keer had ik tp in een natuurlijke cyclus, toen werd ik ook heel snel ongesteld want mijn luteale fase is blijkbaar maar 11 dagen (nooit geweten). Ik hoop het ook voor je, ga voor je duimen!!

Ik heb gisteren bloed laten prikken omdat ik zo bang was voor streepjes die lichter zouden worden, maar de hcg waardes voor 16dpo waren 356 dus gelukkig goed :) Nu wachten, wachten, wachten.....
@lauwie, dank je wel voor de informatie. Ik ga er maar weer naar vragen als we weer het traject ingaan. Ik vind het ook raar dat er zoveel verschil zit in testen & behandelingen tussen NL en buitenland. Jij zit voor behandeling in het buitenland toch? Krijg je daar alles vergoed?

@Neoflux, wat ontzettend spannend! Jee de wachtweken tot eerste echo zijn al zo spannend, maar dit voegt nog meer spanning toe. Ik duim voor je dat er een prachtig kereltje aan het ontwikkelen is.
Bij mij zeggen de artsen dat een goede luteale fase 12-14 dagen duurt. Normaal zit ik daar wel tussen, maar de laatste 2 keren voor de zwangerschap had ik (wel in natuurlijke cyclus) een luteale fase van 10 en 9 dagen. Daarom heb ik de cyclus erop nog pregnyl moeten spuiten op de dag vd terugplaatsing. En die keer ben ik zwanger geraakt. Ik blijf me dan toch afvragen of dat er wellicht iets mee te maken had.

@Rubyruby, hoe is je echo gegaan?

@Roodborstje, welkom terug. Ik hoop dat deze cyclus een hele mooie uitslag gaat geven. Heel veel succes!

@bijtje, ontzettend rot dat deze poging niet gelukt is :( :hug: ik ben niet bekend met receptivfity test. Waar is het precies voor?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijtje wat shit zeg!!

Blauwe kat sterkte op het wachtbankje.

Neoflux fijn dat je hcg netjes was! Nu afwachten inderdaad.. Altijd maar geduld hebben in dit traject helaas..

Ik heb gisteren weer een echo gehad (dag 12 van de cyclus) Eitje was goed gegroeid en heb ovitrelle mogen spuiten. Woensdag mag ik voor de terugplaatsing komen. Zo blij!!
Vind het wel lastig of ik wel of niet iets wil vragen voor ondersteuning van de luteale fase. Voor de bbz was die prima, maar nu wisselt hij wel. Laatste keer 10 dagen. Alleen bij het laatste bloedonderzoek was mijn progesteron wel echt op een piek, dat gaat dus blijkbaar wel goed.. vind het lastig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijtje92 schreef:
20-01-2021 08:35

Hier: mijn 4e terugplaatsing is ook mislukt. We hebben nog 1 cryo in de vriezer maar ik ben er eigenlijk even klaar mee.. het ziekenhuis geeft als enige advies om een receptivfity test te proberen, heeft daar iemand ervaring mee?
.
Ik heb meegewerkt aan het onderzoek waaruit deze test is opgezet.
Ze onderzoeken de bacteriën in je vagina/ baarmoeder, en daarmee kunnen ze blijkbaar vrij goed voorspellen hoeveel kans van slagen een terugplaatsing heeft.

De uitvoering van de test is heel makkelijk, het is een simpel uitstrijkje, ik moest die toen zelf op het toilet uitvoeren en het daarna bij de balie inleveren.

Volgens mij is er wel iets over te lezen, ik zoek even een linkje.
https://www.freya.nl/receptivfity-test-beschikbaar/
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren Quote
Hou vol Neo!

Goed gesprek gehad Roodborstje?

Balen Bijtje!

Op naar Woensdag Ruby.

Hier woensdag avond weer even flink ruzie gehad met t zkh. Alles waarschijnlijk tot de zomer gecanceld. (niet de gewone ivf icsi behandelingen maar de ingewikkelde) Nu as maandag weer n gesprek met mijn behandelend arts.
Voel me echt met mn rug tegen d emuur aan staan maar ze zijn zeker nog niet van me af en dat gaat iedereen horen. (Is ook niet aardig van me maar hoe ze opeens met mensen omgaan is ook niet aardig)
Wat stom Vanessa, groot gelijk dat je dit niet zomaar accepteert.
Hopelijk kan het sneller als je meer aandringt!


Hier heb ik even een zware dag op het wachtbankje. Ik ben zo bang dat het weer mis gaat. En soms voelt het zo alleen. Mijn vriend wil het ook echt wel graag, maar soms werkt hij veel en dan lijkt het alsof hij soms dagenlang er niet aan denkt. Jaloersmakend haha, maar ook wel lastig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Suezele Fijn dat alles schoon was. Ik vind het altijd zo dubbel, om dan juist te hopen op géén hCG en alles leeg. Maar het is mooi dat je weer zicht hebt op een nieuwe kans. Heel veel geluk!

Blauwe Kat Wat fijn dat je cryo zo enthousiast aan het ontwikkelen was. Hopelijk een goed voorteken. Heel veel geluk op de wachtbank!
Dat alleen voelen dat je noemt klinkt heel herkenbaar. Ook mijn man krijgt het veel makkelijker voor elkaar om alles uit zijn hoofd te zetten. Maar het speelt zich natuurlijk ook niet in zijn lichaam af, dat lijkt me toch wel een verschil in perspectief. Ik hoop dat er op je zware dag weer een lichtere volgt. :hug:

Neoflux Wow, voorzichtig gefeliciteerd! Dat moet een flinke schok zijn dat het nu ineens zo snel raak is. En wat een heftige stress periode moet dit zijn. Ik hoop ontzettend voor je dat het een jongetje is. Wat kunnen die wachtdagen tergend langzaam voorbij kruipen.

Ruby Wat fijn dat het dit keer gelukt is om je eisprong op te sporen. Heel veel geluk woensdag!

Roodborstje Ik herken je onzekerheid. Aan de ene kant fijn om van alles uit te sluiten dankzij die onderzoeken. Maar dan blijft de fundamentele onzekerheid wel staan.
Fijn dat jullie in afwachting van de karyotypering al wel mogen starten. Veel sterkte met de spanning van al het spuiten en meten. Ik duim voor goede follikelgroei.

Bijtje Wat naar dat je terugplaatsing niet gelukt is :(. Dat hakt er toch altijd flink in. Sterkte! :hug:

Vanessa Yikes, wat een wachttijd ineens. Na een belofte om direct door te mogen, is dit wel het compleet tegenovergestelde. :(

Zizo Hoe gaat het met jou nu?

Gent blijft groot fan van bloedtesten, dus ik krijg de kans om goed te observeren hoe mijn hCG niveau daalt. Ik grijp meteen maar de kans om mijn urine-testjes van ijkpunten te voorzien. Ik weet wel dat die dingen niet heel nauwkeurig zijn, maar vind het desondanks prettig te proberen een kleur-naar-getal schaal op te stellen. ;) Het is niet nuttig, maar er heeft ook niemand last van, en ik verveel me.
Verder is het bloeden weer grotendeels gestopt, en is deze cyclus een wachtcyclus. Dat vind ik emotioneel altijd lastig, want dan is het lichtpuntje "nieuwe kans" waar ik me zo graag aan vast klamp toch weer een stuk verder weg. Maar goed, zo'n cryo verdient het natuurlijk wel om de best mogelijke kans te krijgen die mijn lichaam bieden kan. Iemand nog een fast-forward knopje te leen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Celenne schreef:
22-01-2021 18:35
Gent blijft groot fan van bloedtesten, dus ik krijg de kans om goed te observeren hoe mijn hCG niveau daalt.
.
Oh ja, dat oneindige bloedprikken daar... en dan ook niet alleen hcg, maar óók progesteron toch?
(Echt weggegooid zorg-geld eigenijk....)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren Quote
flipje2 schreef:
22-01-2021 22:28
.
Oh ja, dat oneindige bloedprikken daar... en dan ook niet alleen hcg, maar óók progesteron toch?
(Echt weggegooid zorg-geld eigenijk....)
Het gaat maar door met dat bloedprikken ja.
Ik heb nog gevraagd of ik niet gewoon met urinetestjes kon nagaan dat het daalt. Kun je altijd aan het einde nog bloedprikken ter bevestiging als het eenmaal goed gedaald is, toch? Maar kennelijk is het beleid van Gent daar echt anders dan waar ik in Nederland in behandeling was.
Tegelijk vind ik het dan ook wel weer fijn dat ze bij een terugplaatsing nog even meten of je progesteron-spiegel in orde is. En het was gisteren prachtig weer om een stukje naar een bloed-prik-locatie te fietsen :).
Alle reacties Link kopieren Quote
Celenne schreef:
23-01-2021 09:25
Het gaat maar door met dat bloedprikken ja.
Ik heb nog gevraagd of ik niet gewoon met urinetestjes kon nagaan dat het daalt. Kun je altijd aan het einde nog bloedprikken ter bevestiging als het eenmaal goed gedaald is, toch? Maar kennelijk is het beleid van Gent daar echt anders dan waar ik in Nederland in behandeling was.
Tegelijk vind ik het dan ook wel weer fijn dat ze bij een terugplaatsing nog even meten of je progesteron-spiegel in orde is. En het was gisteren prachtig weer om een stukje naar een bloed-prik-locatie te fietsen :).
.
Ze hebben mij bovendien zwanger gemaakt, dus ik klaag niet. :)

Maar denkende aan de crisis die in de zorg zal ontstaan door de almaar toenemende kosten, vind ik dit altijd wel erg bijzonder. Gelukkig gaan ze daar in NL heel anders mee om.

Oh fietsen, heerlijk ja! En van de weinige fijne dingen die je nu nog kunt doen.....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach blauwe wat naar dat je je zo voelt. Hier niet anders hoor hij heeft t er nooit over en als ik dan wat zeg zegt ie hoe moet ik dat nou weten. Blablabla

Hopelijk gaat je cyclus snel door Celenne.

Vind t maar koud buiten. Gister een stuk gelopen maar tis toch iet voor mij weggelegd hoor. Pff.
Luiaard ben ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijtje, wat ontzettend naar dat het mislukt is, dikke knuffel :hug: en sterkte!

Neoflux, de eerste keer hebben we half IVF, half ICSI gedaan, de IVF-ers deden toen helemaal niks O_O dus we doen sindsdien ICSI.

Blauwe Kat, hoe is het nu met je? Slopend he dat wachten, heb je een beetje afleiding? Succes :daisy:

Celenne, hoe voel je je nu? Ik zou je zo graag dat fast forward knopje geven, begrijp het helemaal. Hopelijk helpt een virtuele knuffel ook een beetje :hug:

Vanessa, jeetje wat maak jij mee zeg, heb je nog nieuws van het ziekenhuis?

Hier zijn we weer begonnen, ik schrok er eigenlijk een beetje van hoe snel het opeens ging. Vanaf donderdag alweer aan het spuiten en voel me nu al behoorlijk opgeblazen dus dat belooft nog wat. Eind van de week terug komen voor de eerste echo.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven