Zwanger worden na hersteloperatie sterilisatie man deel 2

13-10-2016 22:11 527 berichten
Hey meiden ik zag dat het topic gesloten was ik heb een nieuwe aangemaakt ik hoop dat jullie me kunnen vinden



Liefsxx Marieke
Hey meiden,

Sorry dat ik zo weinig reageer..mn hoofd loopt over ik heb alleen geen idee waarmee. Gewoon geen rust. Kids zijn ook ziek(geweest). Maar Julie hebben gelijk hoor. Bij alle 3 was in anders misselijk. Ik merk wel dat ik er nu eigenlijk niet mee bezig ben. Niet dat zou helpen voor een zwangerschap want door de griep is er deze week nog niks van gekomen. Achja geeft ook wel weer rust.



Ik probeer binnenkort even op iedereen te reageren

Liefsxx
Alle reacties Link kopieren
Nadia, van harte gefeliciteerd met je zoontje!!!! X
Alle reacties Link kopieren
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Nadia ????????????????
Alle reacties Link kopieren
Yoshi hoe gaat t daar zag net het nieuws is er bij jullie niks aan de hand ?



Gr xxx
Alle reacties Link kopieren
Heej camaro, ah haha lief dat je t vraagt. Toevallig wilden we vandaag naar dat gebied rijden maar toen we het nieuws hoorden hebben we toch maar de route veranderd;-) we zitten nu veilig in het binnenland! Tsunami proof! X
Dank jullie wel

De kraamweek zit er alweer op, en ik kon het niet helpen maar heb zitten janken toen de kraamhulp gisteren wegging...

Het was echt een superleuke meid die ook flink van aanpakken wist.

Echt een mooie afsluiter zo deze laatste zwangerschap/kraamweek



Met mijn bekken gaat het niet goed, ontzettend veel pijn :(

Het gaat nog wel even duren voordat ik weer hersteld ben..

Maar we genieten volop van ons kleine ventje!



Liefs Nadia
Alle reacties Link kopieren
Oh yoshi gelukkig ???? geniet nog van je vakantie



@ nadia

Gelukkig heb je een fijne kraamweek gehad

En hopelijk dat je bekken. Niet te veel klachten geven.

Geniet van je ventje want ze zeggen voor je t weet zijn ze groot hihi .





Hier gaat t redelijk. Optijd in bed laat eruit. Door slecht slapen

Veel buikpijn doordat t zwaar word . dus heb t wel. Gehad en mag ze komen van mij.



Maar we wachten maar . ken toch niet meer doen





Hoe gaat t bij de rest



Xxxxx
Ja die laatste loodjes zijn zwaar, ik kan je helemaal begrijpen camaro! Ik was het op het laatst ook echt zat en keek er naar uit dat ons mannetje geboren zou worden .

idd maar afwachten, meer kun je niet... hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je je meisje vast kan houden!



Liefs Nadia
Alle reacties Link kopieren
Nou ik hoop t niet . sinds zondag lichtelijk voorweeen . sinds gister avond regelmatige krampen vanacht alleen als ik moest plassen. Verder beetje kunnen slapen . vanmorgen uit bed en weer krampen maar niet vaak zat en met regel maat . hopelijk zet t toch door want word hier ook niet vrolijk van.

En volgens verlos zijn t voorweeen . dus dat ze maar snel komt
Alle reacties Link kopieren
Klinkt spannend allemaal camaro.



@Nadia Vervelend dat je zo'n last heb van je bekken. Ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat. Geniet van je kleine mannetje ;)



Hier zitten we zoals iedereen dat noemt in ronde 1 haha.. Ik heb altijd gezegd dat ik het op me af laat komen en me er niet te veel mee bezig ga houden. Nou zoals de meeste al zeiden, pffff.. ik ben er toch wel veel mee bezig. Aankomend weekend zou mijn NOD moeten komen. Ik ga er uiteraard vanuit dat na ronde 1 ik het gewoon wordt. Maar toch (NU AL) neemt m'n lichaam een loopje met me. regelmatig misselijk enz. ik hecht er maar geen waarde aan. We zien het allemaal wel.
Alle reacties Link kopieren
Steffie heel veel succes

En er niet mee bezig zijn is makkelijk gezegd hihi

En uiteraard ben je er veel mee bezig want je wilt t graag .

Normale reactie.



Hier blijft t wel rommelen maar door zetten doet ze nog niet .

Hopelijk snel er van af want word nu wel vervelend . dus ben benieuwd



Xxxx
Hoe is het nu camaro? heeft het doorgezet of blijft het bij voor weeën?

Spannend hoor, ik denk nu steeds nog even en jij kan ook je kleine meisje vasthouden



@steffie Dat is inderdaad een normale reactie ;) Als je het zo graag wilt dan is het heel moeilijk om los te laten.

Ik was in ronde 2 zwanger dus je weet het niet, kan zo maar ineens raak zijn



Ons mannetje is alweer 2 weken oud vandaag, hij zit helemaal onder de hormoonuitslag, zo zielig...

Schijnt vaker voor te komen bij baby's, in de zwangerschap geef je hormonen door via de navelstreng en dat uit zich na de geboorte in uitslag. Onze andere kids hebben het niet gehad dus ook weer nieuw voor ons. Hopelijk trekt het snel weg want het ziet er niet zo leuk uit. Verder genieten we nog steeds ook al is het soms pittig als hij s'nachts weer zijn huil uurtjes heeft



Hoe is het met de rest?



Liefs Nadia
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met camaro is.

Spannend steffie ik was er de eerste maanden ook heel veel mee bezig.het kon me allemaal niet snel genoeg gaan.

Hier inmiddels alweer 13 weekjes.donderdag de nekplooi meting gehad en alles zag er goed uit.ook hebben we voor het eerst het hartje gehoord.morgen weer een echo bij de verloskundige dan hopelijk ook een echo plannen voor de geslachtsbepaling.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal spannende dingen die ik lees. Super leuk! Ik was er niet echt mee bezig tot ik die rare klachten kreeg haha.. ik ga er nog steeds vanuit dat ik 1 deze dagen ongesteld wordt. Wel al 1,5 dag over tijd. Dit heb ik normaal gesproken zelden. Maar m'n lichaam zal idd wel een loopje met me nemen.



@pfff super leuk allemaal! Ik lees hieruit dat je graag het geslacht wilt weten. Houden jullie dit voor jullie zelf ?
Hey meiden,



Nadia wat gaat het snel weer he! Jammer van de uitslag maar trekt wel weg hoor! Huiluurtje lijkt me ook pittig s nachts.



Camaro, hoe gaat het met je?



Pfff 13 weken alweer. Fijn dat je eindelijk het hartje hebt gehoord! Geniet ervan!



Steffie, spannend! Zou natuurlijk wel heel gaaf zijn zo snel al raak.



Yoshi alweer back in Holland?



Hier gaat het wel goed. Verkouden en druk. Maar dat geeft niet. Mn man vroeg of ik zwanger kan zijn. Omdat ik zo zacht aanvoel "en dat ben je alleen als je zwanger bent" en ik vind ook minder haren van je in bad. En vandaag was ik bij mn zusje en ik had last van valse lucht. Zegt ze ben je zwanger? Nee hoezo? Nou alleen als je zwanger bent stink je zo. En bedankt ???? ik weet t dus niet. We hebben weinig gedaan omdat we allemaal ziek waren. Dus lijkt me niet. We zullen t zien komende week.



Liefsxxx
Alle reacties Link kopieren
@marieke oehh ik ga voor je duimen Meis!



Ik zal wel gewoon ongesteld worden haha.. ik heb nooit zo heel veel mazzel namelijk hahaa..
Dat ken ik Steffie, ik ga voor je duimen!!! Hier is de hersteloperatie bijna 3 jaar geleden dus t mag wel een x vind ik en anders van de zomer maar een 2e hersteloperatie



Liefsxx
Alle reacties Link kopieren
@ nadia . och germ ja ik heb t toevallig pas bij iemand gezien die kleine had dat ook . hopelijk is hij er snel van af .



@ pppfff. Fijn dat de nekplooimeting goed was . en ja wij hebben ook al vroeg geslachtsbepaling gedaan zo leukkkkk hihi



@ steffie. Hoop zo voor je dat t raak . is ik was vaak overtijd maar toen de misselijkheid erbij kwam was t raak hihi .



@ marieke . ik hoop t ook zo voor jou dat t raak is . zal duimen.





Hier gaat t momenteel weer goed hihi

Moet wel zeggen dat ik met toestemming van de gyn op paracetamols leef

Heb nu alleen nog een pijntje met plassen .

En af en toe lichte rugpijn maar dat is dragelijk. En zo denk ik af en toe dat ze probeert te bewegen met dr hoofd want dan heb ik een raar gevoel diep onderin. Niet echt pijnlijk maar ook niet leuk .



Verder is ze er nog steeds niet dus ga maar van het ergste uit dat ze 16 dec komt . dan loop ik op 42 weken.

Dannkan t ook niet tegenvallen hihi

En ieder uur wakker voor te plassen.

Pppfff hihi

Ben zo benieuwd kan eigenlijk niet meer wachten hoe ze eruit ziet. Xxxxx mij
Hier ben ik vanmorgen ongesteld geworden ???? vanmiddag es kijken naar verzekeringen. Welke een herstel vergoed en dan overstappen... Niet dat ik daar nu enthousiast over wordt. Maar t is wel onze laatste optie denk ik en als er dan nog geen zaad is houdt t op..
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmorgen om 11:49 mama geworden. Van een prachtdochter genaamd kiara .
Gefeliciteerd Camaro!!!! Fijn dat ze toch niet meer zo lang op zich liet wachten. Leuke naam! Geniet van ne ik kraamtijd



Liefsxxx
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Camaro mooie naam en lekker genieten nou!
Gefeliciteerd met jullie dochter camaro!! Wat heerlijk dat ze er al is!

Is je bevalling voorspoedig gegaan?

Geniet er lekker van!!



Liefs Nadia
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd camaro!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd camaro!!! Mooie naam. Geniet van je wondertje.



Hier eergisteren na 4 dagen over tijd toch ongesteld geworden en de griep te pakken. Vandaar dus de misselijkheid haha.. maar goed her was pas ronde 1. Dus nu op naar de volgende ronde haha..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven