Zwanger worden vanaf juli 2020

11-07-2020 09:15 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezellig kletsclubje voor dames die zwanger proberen te worden:) / of inmiddels al zwanger zijn :)
NaamLeeftijdKindje nr.NODUD
Nanku(runaisa)30/341 :cheer2: 28-1
Viviette27/351 :cheer2:-
Followthesun28/1 :cheer2: Meisje geboren
HoneyB199129/281 :cheer2: 23-01
Curlynan29/341 :cheer2: Jongetje geboren
Marhoo25/314:cheer2:Jongetje geboren
Onzekermeisje2534/331:cheer2:Meisje geboren
Lizzie8931/362:cheer2:Meisje geboren
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 10-01-2022 12:43
87.51% gewijzigd
Hoi allemaal,

Wat rot om te lezen dat er weer mensen slecht nieuws hebben gehad. Gelukkig ook positieve berichten!

Hier gaat alles goed de kleine is alweer 5 weken en is een super makkelijke en tevreden baby.
Zelf helaas wel een borstontsteking gehad maar gelukkig al die tijd borstvoeding kunnen blijven geven en is mijn productie nu weer op orde.
Ja het is inderdaad een beetje het gevoel dat ik altijd heb voordat ik ongesteld word. En pijn in de lies.
Het bloeden is in ieder geval al 2 dagen opgehouden dus dat geeft me wel rust.

Marhoo balen van de borstontsteking! Hoor het helaas wat vaker. Wel knap dat je het niet hebt opgegeven!
Nanku ik had ook buikpijn 4 tot 6 weken
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Ik heb net weer een bloeding gehad. Opnieuw rood. Mocht het morgen nog zo zijn, doen ze weer een echo. Heb natuurlijk vorige week wel een goede echo gehad met 7 weken. Maar toch wel weer wat angstig nu
Follow ik duim voor je! Geeft allemaal onrust he ?!
Ik ga morgen maar weer eens het ziekenhuis bellen wanneer ik de eerste echo krijg. Ze zouden mij oproepen, maar ben bang dat het dan pas bij 12 weken de eerste echo wordt. Ga ik niet doen, vorige keer was het met de 12 weken echo fout en liep ik er al zeker 2 weken mee rond.
Ja heel veel onrust maar ja we wachten het maar af en als het morgen nog zo is bel ik gelijk in de ochtend
Volgens mij kun je die vitaliteitsecho zelf aanvragen.
@Follow: Heb je nog kunnen bellen voor een nieuwe echo? En is het bloeden al gestopt?

@Nanku: Heb je al gebeld voor een echo? Ik snap dat je het dit keer eerder wil!

Ik heb volgende week woensdagavond mijn eerste echo. Ben dan pas 6 weken en 2 dagen, maar wel fijn om nu vroeger een echo te hebben. Ben wel heel gespannen voor de echo.
Hi dames, ik mag pas met 8 weken op echo. Dus nog 3 weken wachten :-( ik zei al dat ik al eens een miskraam had gehad en ik het wel spannend vind en het niet eerder kon.
"Ja meer vrouwen hebben wel eens een miskraam." Wat een bitch had ik aan de lijn zeg !
Fijn dat je volgende week al op echo mag Honey!!

Follow ik ben ook wel benieuwd hoe het is met je !
Wat balen Nanku! Klinkt niet erg begripvol van die vrouw.. laten we in ieder geval hopen op een hele mooie echo!
Sorry dames ik ben echt de hele dag misselijk dus vergeet wel eens te reageren. Dinsdag opnieuw een echo gehad en een kloppend hartje. Echter hebben ze mij nu op 4 januari gezet. Van 7.2 dinsdag de 18e naar 8 weken op de 25e. Gok dat hij dan 9 juni met de termijnecho weer terug gaat naar 2 januari, want dit kan niet
Wat een tang! Misschien kun je nogmaals bellen, kijken of je iemand anders aan de lijn krijgt? @nanku
Hoi follow. 2 dagen verschil in een echo is niet erg.. bij mijn vriendin konden ze het ook niet goed meten in het begin. Toen zaten ze er 2 weken naast zelfs. Ze heeft een gezond Kindje dus daar lag het niet aan.
In ieder geval fijn een kloppend hartje. En misselijkheid is vervelend, maar wel een goed teken.
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 30-05-2021 08:25
18.74% gewijzigd
En curly.. heeft de kleine zich nog niet gemeld ? Hihi
Ik reageer later even uitgebreider, maar Nanku hij heeft zich inmiddels gemeld! Op 27 mei is onze zoon geboren, op mijn eigen verjaardag haha. Hij is thuis geboren, heel fijn dat dat is gelukt. Hij heeft wat last van krampjes deze eerste dagen, maar verder doet hij het super. Heel tevreden mannetje en pakt ook goed de borst. Ondanks het slaaptekort genieten we enorm van hem ;-).
Oh geweldig Curly!! Doe rustig aan en geniet!
Van harte gefeliciteerd Curly! Geniet ervan!
Gefeliciteerd Curly.
Wat een geweldig cadeau op je verjaardag.
Geniet ervan!
Mooi weer vandaag! Ik heb de hele dag in de tuin gewerkt. Ik voel me helemaal niet zwanger, dat was de vorige keer wel echt zo. Moet er ook steeds aan denken. Vind het maar spannend en stressvol allemaal. Ben ik de enige die dat zo ervaart ? Voel me een beetje een zeur haha.
Nee hoor Nanku, hier precies hetzelfde ;-) je bent ook echt geen zeur! Ik heb ook minder klachten en ben er de hele dag mee bezig. De dagen lijken ook eindeloos te duren... mijn vriend is hier heel nuchter in en wordt af en toe een beetje gek van mij. Ik heb de babykamer in mijn hoofd al helemaal ingericht en meerder Pinterest borden gemaakt ;-)

Zit ook nog steeds met de angst dat het mis gaat. Het eerste wat ik doe als ik wakker word, is kijken of ik niet bloed.. ook gedurende de dag controleer ik telkens op het toilet. Ik kan niet stoppen met aan d baby denken (ook de leuke dingen natuurlijk)!

Ik herken het heel goed dus ;-)
Gefeliciteerd Curly!!
Haha honeyB. Blij dat ik niet de enige ben. Babykamer hebben wij idd ook al precies in beeld omdat we de vorige keer al uitgebreid erover gehad hadden. De kamer zelf hadden we toen al gekocht.
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 02-06-2021 17:58
27.82% gewijzigd
Honey morgen jouw eerste echo! Spannend!
Ik wil ook haha :-P)
Jeetje wat een goed nieuws hier!

@curly, van harte met de geboorte van jullie zoon! Super dat het zo goed gegaan is. Geniet lekker van elkaar!

@nanku en honey, wat een onwijs tof nieuws dat jullie weer zwanger zijn! Het is jullie zo gegund! Ik hoop op een voorspoedige zwangerschap voor jullie beide! Succes morgen met de echo honey! En nanku, dus reactie op jouw verzoek is echt klachtwaardig. Wat een trut zeg.

Hier is het momenteel een grote chaos. De moeder van mijn vriend blijkt ernstig ziek te zijn. Hij wil daar logisch graag veel zijn, maar zij wonen aan de andere kant van het land waardoor ik er nu veel alleen voor sta met een baby die nog vooral op mij wil slapen en een peuter die, logisch, ook de nodige aandacht wil. Daarnaast zijn ze vanuit mijn werk alweer aan het trekken, dus het is heel druk in mijn hoofd en ik ben echt super moe van het gezin draaiende houden, mijn vriend zoveel mogelijk uit handen nemen en ondanks het slaaptekort een leuke moeder zijn. Dat lukt dus niet altijd 😞
Hoi Lizzie. Wow klinkt zwaar als je er veel alleen voor staat. Moeilijk is zo een periode met een newborn en een peuter!
Het werk moet maar even wachten, want hoe verwachten ze dan dat je alles geregeld krijgt.
Komt het met jouw schoonmoeder wel goed?

Heb je zelf ook steun? Of dat je in ieder geval even af en toe kan ventileren bij anderen? Het is mentaal ook zwaar in het begin als je er alleen voor staat.
Denk goed aan jezelf!

Honey al op echo geweest ? Ik hoop zo erg dat er al iets te zien is !
Zelf word ik met de dag nerveuzer.. ik voel me helemaal niet zwanger en heb ook geen zwangerschapsklachten.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven