Zwanger worden vanaf september/oktober ‘20

11-08-2020 10:07 1121 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De knoop is doorgehakt, na deze strip stop ik (Teresita) met de pil. Er is al een september topic, maar die loopt al een tijdje dus het lijkt me leuk om met een nieuw groepje te starten. Wie schrijft gezellig mee?
[..]
NaamLeeftijdNODRondeHoeveelste kindje
Summer-942623 mei (start icsi)111e
Paranoid_Lawnmower27?101e
[..]
Zwanger! :yes: :cheer2:
NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslacht
Boterkaaseitje262eMei 2021...
Liss_222eMei 2021Jongen
Diamantje123322eJuni 2021...
Fientje852271eJuni 2021...
Blackwater282eJuni 2021...
Phloxx291e26 Juli 2021Meisje
Wilgentak321eJuli 2021...
Waiting_Amanda291e......
Pokosla321eOktober 2021...
Teresita281eOktober 2021...
Accentoire321eNovember 2021
[..]
Test per DPO
Kans op gezonde zwangerschap
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 22-06-2021 06:15
76.22% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
Alle reacties Link kopieren Quote
@summer super spannend weet je al wanneer je een test gaat doen?😋

@teresita er is maar 1x voor nodig. En op
Een vruchtbare dag dus er is zeker kans.
Summer, heb je niet getest vanochtend? Ik ben ZO benieuwd!!

En Teresita, ik sluit me bij de rest aan, wat wil je nog meer dan op je meest vruchtbare dag seks te hebben gehad?

Heeeeeeeeel veeeeeeeeel babydust jullie kant op :flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog steeds niet getest, wacht vandaag NOD af. Als mijn menstruatie morgenochtend nog niet is begonnen doe ik dan een test😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooo Summer ik vreet mezelf op!! Zo spannend!!

Net onze NIPT binnen, alles in orde en ook geen nevenbevindingen 😁
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Lief dat jullie allemaal zo meeleven!🥰

Straks wat bruinige spotting gehad maar dit zet nog niet door. Verwacht dat dit vandaag wel gaat gebeuren. Denk dat ik door ga naar de volgende ronde😔.

Fijn dat de nipt goed was phloxx! Weet je het geslacht al?💙💓
Een van de eerste dingen die ik vanmorgen dacht was: even op het forum kijken, of summer al getest heeft :-D Ik duim voor je!!
Pokosla, echt he! SAME! :mrgreen:

Phloxx, wat megafijn zeg! :heart:

Paranoid, ben je ok?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanmorgen is het toch echt doorgebroken, dus ik ga echt door naar de volgende ronde😔
Ah neeeeee Summer! :"-( :facepalm: Balen!!

Wees lief voor jezelf :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah wat jammer Summer :hug:

Fijn dat de NIPT goed was Phloxx! 🤩

Hoe is het met iedereen?

Ik denk dat ik alle vorige rondes echt helemaal naast m’n ovulatie heb gesekst. Ik ging van m’n app uit en die zat er nu 5 dagen naast :facepalm: Deze ronde voelt dus ergens een beetje als ronde 1 met dezelfde excitement enzo weer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooh Summer en Paranoid, wat ontzettend balen. Ik leef met jullie mee. Dikke knuffel.
Accentoire, hoe gaat het met jou?
Teresita, zo herkenbaar! Wij begonnen 'pas' ronde 3 met ovulatietesten, maar wij hadden dus ook 2 rondes 4 dagen ernaast zitten seksen. Ja, zo komt er geen kind natuurlijk. Bij ons was het de eerste ronde met ovulatietest raak. Puur geluk natuurlijk ook.

Hier gaat het goed. Morgenochtend om 11.30u hebben we onze geslachtsecho. Ik ben helemaal hyper. Nu maar hopen dat de boon er goed voor ligt zodat we het kunnen zien..
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben net een geslachtsecho gehad; onze boon is een bonita! We krijgen een meisje !! 🥰🥰🥰🥰
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk Phloxx! :flirting: Nu kan het grote shoppen beginnen! Haha.

Aan de zwangere dames: hoe gaat het eigenlijk met het bedenken van een naam? Komen jullie er al een beetje uit?

Edit: en natuurlijk ook voor de niet zwangere dames, hebben jullie al namen in gedachten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat leuk Phloxx, eem meisje! Ik had al zo'n vaag voorgevoel dat jullie een meisje zouden krijgen!💞
En dan nu lekker shoppen!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaas vandaag alweer ongesteld geworden! Deze cyclus maar 22 dagen, dat is wel erg kort toch? Op dag 12 had ik m’n ovulatie en m’n LF was 10 dagen.
Hoi lieve meiden, even een enorme egopost sorry, ik zal later weer op jullie reageren :rose:

Nou zoals jullie kunnen zien heb ik mezelf weer net zo hard uit de tabel mogen halen. :cry:

Afgelopen zaterdag werd ik wakker met meer bloed dan normaal en krampen, waarna ik de VK heb gebeld en gelukkig meteen een uurtje later mocht langskomen. Daar bleek na een inwendige echo dat er een vruchtzakje te zien was op de goede plek en mooi ingekapseld en er zat ook iets in, maar het was qua grootte gelijk aan 5 weken en niet aan 7 zoals het had moeten zijn. Er was dus ook geen hartslag. De VK hield nog een slag om de arm dat ik minder ver kon zijn dan gedacht maar dat is theoretisch gezien gewoon onmogelijk (i.v.m. mijn ovu-testen en wanneer we seks hebben gehad). Dus dat was een aardige mokerslag. Vandaag heb ik even contact met mijn eigen VK, die van zaterdag wilde graag een weekje wachten en dan een nieuwe echo maken om te zien of het echt niet zou groeien maar ik wil er eigenlijk z.s.m. vanaf en weer verder.

Intens verdrietig in ieder geval hier..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach Accentoire :hug: Ik vind het zo rot voor je. Je weet dat het kan gebeuren en toch maakt het de teleurstelling en verdriet niet minder. Ik wens je heel snel een gezonde zwangerschap en kindje. Dikke knuffel.
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh nee wat intens verdrietig Accentoire! Hele hele dikke knuffel voor jou :hug: Veel sterkte!
Oh shit accentoire, wat super kut!! Ik had ook dat de CB wekentest op 2-3 bleef hangen, in plaats van door naar 3+ ging. Ik had het express niet gezegd omdat ik hoopte dat het bij jou wel gewoon goed zou zijn. Helemaal shit...

Ik heb ook voor medicatie gekozen i.p.v. het afwachten, mijn echo was met ruim 8 weken. Voordat ik daadwerkelijk de medicatie kreeg heb ik nog een controle echo gehad, dit was 5 dagen na de eerste echo. En 2 weken na de cytotec (medicatie) een check of het helemaal gelukt was. Neem je tijd, ook straks als je medicatie krijgt. Ik vond het toch best heftig alles bij elkaar. En ook, ook al is het zo klein, ook de miskraam an sich vond ik best intens.
De arts vroeg bij mij, bij de controle echo voor ik de medicatie kreeg, of ik een foto wilde. Dat had ik de eerste keer niet gedaan (werd niet aangeboden ook). Ik heb die foto gekregen, dat heeft mij wel enorm geholpen. Om het te zien en ook om ergens afscheid van te nemen, hoe gek misschien ook.

Heel veel sterkte, ik leef met je mee :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterkte, Accentoire! Wat ontzettend rot voor je :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee Accentoire, wat een verdriet😔. Shit wat is dit naar zeg, had je zo een gezonde zwangerschap gegund. Ik snap dat je er zo snel mogelijk van af wil als je weet dat het niet goed zit.. Hoe is je partner er onder?
Denk aan jezelf💓
Jullie zijn allemaal lieverds, dankjewel voor jullie medeleven en lieve woorden! :rose:

Pokosla, ja zo achteraf gezien verklaart het dat CB gebeuren natuurlijk en ook het uitblijven van verdere kwaaltjes! Dank voor het delen van je verhaal, ik begrijp nu pas hoe heftig het idd is. Komende vrijdag toch nog eerst de controle echo, ik heb afgelopen zaterdag al gelijk een foto meegekregen, kan er nu nog even niet naar kijken maar lijkt me inderdaad straks erg waardevol. Mocht er dan nog niks vanzelf op gang zijn gekomen hoop ik wel heel erg dat ik snel de pillen ergens mag/kan halen zodat ik die in het weekend kan innemen. Hoe lang duurde het voordat jouw ovulatie/menstruatie terug was?

Summer, partner is (sowieso altijd) vrij nuchter, is meer van het verwerken door vanalles te gaan doen/opruimen waar ik de afgelopen 3 dagen huilerig-thee-dekentje-bank was. Maar dat bestaat gelukkig prima naast elkaar en ik kan altijd voor steun en een knuffel bij hem terecht gelukkig :heart:

Phloxx, wat heerlijk een meisje! Nu kun je inderdaad los!

Teresita, ik heb wel een lijstje met namen, veel meer meisjes dan jongens haha! Maar nog niet specifiek favorieten ofzo! Jij wel? 22 dagen is inderdaad kort! Maar korte LF hoeft dus geen probleem te zijn, dat had ik en sowieso Phloxx ook!

Paranoid, ben je er nog? o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Accentoire heel veel sterkte! Wat naar dat je dit moet mee maken.

Hier in juni met 9,5 week helaas ook een miskraam gehad en begin september alweer positief getest. Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na een zwangerschap. Hopelijk mag het snel weer raak zijn en een gezonde zwangerschap 😘

Je kan wel wat heftige krampen krijgen en redelijk wat bloedverlies dus zorg voor voldoende grote maandverband.

Een hele dikke knuffel! :hug:
@Accentoire die maandverbanden zijn inderdaad een goed idee, daar was ik niet goed op voorbereid. Je mag voorlopig geen tampons gebruiken dus ik had een paar pakken groot goed en comfortabel maandverband ingeslagen :-).
Ik heb na de miskraam nog 1-2x een bloeding gehad en daarna weer mn normale cyclus, eerste menstruatie was 5-6 weken na de miskraam. Normaal duurt mijn cyclus krap 4 weken. Mijn lichaam is wel veranderd sinds de miskraam. Mn tepels hebben bijvoorbeeld blijvend een andere vorm gekregen en zo zijn er nog wel wat dingen. Het doet echt wat met je lichaam.
Ik leef met je mee :heart:

@Teresita wat balen dat je ongesteld bent geworden... En inderdaad een LF van 10 zou voldoende moeten zijn! Dat was het bij mij ook.

@Phloxx wat leuk dat het een meisje wordt!! Kan me indenken dat het nu ook echt weer veel echter voelt nu je gericht kan nadenken over namen etc etc.. leuk!

Vwb namen, wij hebben een lijstje idd :-) sterker nog, als het allemaal lukt en het wordt een meisje dan zijn we er al wel uit denk ik.
Ik heb de vruchtbare dagen er net op zitten en ook goed kunnen benutten. De 23e positieve ovu test gehad. Nu sinds gisteravond bruin bloedverlies en krampen, dat helpt niet bij het loslaten. Irritant :-)
Ik was trouwens offline toen we van 1 openbaar wachtwoord gingen naar een geheim wachtwoord.. hebben jullie die allemaal en mag ik hem ook, of is er 1 iemand die hem bij houdt? Wilt die persoon in dat geval mijn nod aanpassen aar 7 feb?

Dank!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven