Zwanger worden vanaf september/oktober ‘20

11-08-2020 10:07 1121 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De knoop is doorgehakt, na deze strip stop ik (Teresita) met de pil. Er is al een september topic, maar die loopt al een tijdje dus het lijkt me leuk om met een nieuw groepje te starten. Wie schrijft gezellig mee?
[..]
NaamLeeftijdNODRondeHoeveelste kindje
Summer-942623 mei (start icsi)111e
Paranoid_Lawnmower27?101e
[..]
Zwanger! :yes: :cheer2:
NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslacht
Boterkaaseitje262eMei 2021...
Liss_222eMei 2021Jongen
Diamantje123322eJuni 2021...
Fientje852271eJuni 2021...
Blackwater282eJuni 2021...
Phloxx291e26 Juli 2021Meisje
Wilgentak321eJuli 2021...
Waiting_Amanda291e......
Pokosla321eOktober 2021...
Teresita281eOktober 2021...
Accentoire321eNovember 2021
[..]
Test per DPO
Kans op gezonde zwangerschap
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 22-06-2021 06:15
76.22% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
Alle reacties Link kopieren Quote
Even iets anders.. Is het heel erg dat ik al positiekleding heb gekocht?
Eerlijkheid gebied wel te zeggen dat het allemaal items zijn die niet-zwanger ook heel leuk zijn. Ik weet dat het bizar vroeg is maar ja, ik geef hormonen maar de schuld ofzo :grin:
Afbeelding
Deze in navy
Afbeelding
Deze korte sweater, superleuk op onderstaande stretchrok
Afbeelding
Rok + shirt
Afbeelding
Jumpsuit
Afbeelding
Jurk
Afbeelding
Jurk

Was niet duur, komt uit Australie, mijn familielid woont daar en verzend het naar me.
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow Phloxx! Jij bent er wel vroeg bij zeg haha! Ik ben daar nog niet mee bezig, maar dat is ook omdat ik het niet wil 'jinxen' of zo. Call me crazy :bonk:

Ik moet wel zeggen dat ik het echt heeeeeeeeele leuke dingen vind zeg! Heb je toevallig een website voor me? Dan ga ik even neuzen. Misschien bezorgen ze ook wel waar ik woon (ik woon niet in NL) :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Paranoid_Lawnmower schreef:
18-09-2020 13:10
Wow Phloxx! Jij bent er wel vroeg bij zeg haha! Ik ben daar nog niet mee bezig, maar dat is ook omdat ik het niet wil 'jinxen' of zo. Call me crazy :bonk:

Ik moet wel zeggen dat ik het echt heeeeeeeeele leuke dingen vind zeg! Heb je toevallig een website voor me? Dan ga ik even neuzen. Misschien bezorgen ze ook wel waar ik woon (ik woon niet in NL) :)
Ja echt extreem vroeg, maar ik vond het superleuk en ik zag het bij een nonpreggo op insta, kwam er later pas achter dat het positie is. Op de website zie je zowel zwangere als non zwangere modellen.
Ik geloof niet zo in het lot enzo, ik heb 2 jaar geleden al een leuk genderneutraal babypakje gekocht, toen dachten we nog niet eens over kinderen haha. Als ik het leuk vind koop ik het! :grin: En mocht het ons gegund zijn, dan zij het zo.
Ik voel me vandaag weer doodnormaal dus ik denk niet raak deze maand. Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen!
www.legoeheritage.com
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke spullen Phloxx! Inderdaad wel vroeg, maar wat is er mis met wat voorpret!

Ik heb vanavond een etentje en daar wil ik eigenlijk wel een wijntje bij drinken. De ene zegt dat het geen kwaad kan, de ander juist wel. Dus heb voor de zekerheid maar vroeg getest (heb testen gekocht die je al 4-6 dagen voor de NOD kunt gebruiken), maar hartstikke negatief. M’n hoop is nog niet helemaal vervlogen, maar ik verwacht dus wel ongesteld te worden deze week.

Hoe doen jullie dat met alcohol terwijl je op de wachtbank zit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Teresita, ik hou me al aan de zwangerschapsregels. Dus geen alcohol, geen rauwe vleeswaren etc. Ik had er nog niet echt bewust over nagedacht maar vriend had booschappen gedaan en duidelijk dingen niet gekocht 😂
Hij is arts en het was voor hem heel vanzelfsprekend, het maakt mij niet zo veel uit dus ik laat het maar zo (het wordt tenslotte ook zijn kind), en het schijnt wel dat alcohol juist vroeg in de zwangerschap het schadelijkst is.
Ik verwacht vrijdag ongesteld te worden, als dat zo is eet ik wel weer direct alles haha.
Hopelijk verandert je test nog naar positief, ze zijn voor je NOD echt onbetrouwbaar, zelfs die speciale vroege testen.
phloxx wijzigde dit bericht op 19-09-2020 13:39
10.02% gewijzigd
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Teresita Ik denk dat iedereen daar anders in staat. Ik hou me pas 'officieel' aan de zwangerschapsregels qua eten en drank als ik echt positief zou hebben getest. Alleen ik drink thuis eigenlijk nooit alcohol dus als ik weet dat ik in de wachtweken zit, drink ik het sowieso niet. Mocht ik toevallig een etentje/BBQ of wat dan ook hebben in mijn wachtweken, dan drink ik wel een of twee wijntjes als ik er zin in heb. Maar iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt :)
Ik hoop natuurlijk voor jou dat die negatieve test alsnog positief wordt, en dat je nu te vroeg was met testen.

Phloxx nog bedankt voor de website! Ik ga even rond neuzen, super leuk. En wat lief dat je vriend er ook al zo veel rekening mee houdt! Die van mij is daar echt nog niet mee bezig, haha.


Ik meen elke keer van alles te voelen maar dat komt ook omdat ik er (ondanks mijn goede voornemens) weer een vergrootglas op leg. Ik hoop gewoon zo erg dat mijn menstruatie niet komt! En voor jou ook natuurlijk, Phloxx. En wat er ook gebeurt, ik ga NIET voor mijn NOD testen. Die ligt ergens tussen 28 september (bij een cyclus van 28 dagen) en 1 okt (bij een cyclus van 31 dagen). Spannend!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zo ongelofelijk chagrijnig, geirriteerd en humeurig. Ik hoop echt maar dat ik zwanger ben want anders ben ik gewoon veranderd in een trut.
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Phloxx schreef:
19-09-2020 11:37
Ik ben zo ongelofelijk chagrijnig, geirriteerd en humeurig. Ik hoop echt maar dat ik zwanger ben want anders ben ik gewoon veranderd in een trut.

Oh same here! Echt precies hetzelfde. Welkom bij de club dus :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal! Ik ben terug van weggeweest. Een heerlijke vakantie achter de rug waarin we goed gebruik hebben gemaakt van mijn vruchtbare dagen.
Gefeliciteerd aan de zwangeren, wat kan het snel gaan!!
Mijn vruchtbare dagen waren dus midden in onze vakantie in Italie, ik heb besloten om me dus nog niet volledig aan de zwangerschapsregels te houden, we waren met vrienden op vakantie en het zou ontzettend opvallen als ik opeens de cocktails zou laten staan haha! Niets overmatigs, maar af en toe een drankje.
Woensdag mijn NOD, erg spannend en ik heb (wederom) besloten om niet voor NOD te testen, dat neem ik me steeds voor maar lukt nooit :yes:. Heb geen klachten, voel me niet anders dus ga er eigenlijk al een beetje van uit dat het niet gelukt is, ook al weet ik diep van binnen dat het nog steeds mogelijk is.

Keep you posted! :flag:
Alle reacties Link kopieren Quote
Summer welkom terug! Wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. En dat jullie goed gebruik hebben kunnen maken van je vruchtbare dagen! En geen klachten zegt nog niks hè, ik heb genoeg vriendinnen om mij heen die echt 0 klachten hadden tot week 8-10 of zo. Ik ga voor je duimen! :thumbsup:

Hier ongeveer een week voor NOD, vorige cyclus (die was maar 25 dagen) had ik op deze dag al spotting maar tot nu toe nog niks gezien, dus daar word ik blij van. Ook sinds gisteravond echt pijn in mijn rechter borst (ja, alleen de rechter :clown: ). Hoewel ik elke cyclus wel vollere en gevoelige borsten heb gehad heeft het nog niet eerder echt pijn gedaan. Misschien zegt het iets, misschien is het niks. Wat duurt die laatste week wachten toch langgggggg :frusty:
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad Summer! Spannend, onze NOD is op dezelfde dag!

Haha Paranoid, heel herkenbaar! Sterkte met wachten!

Thnx voor jullie reacties over het alcohol drinken. Ik herken me wel in hoe jij er in staat Paranoid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teresita dankjewel! Ik zie dat jouw NOD overmorgen is, spannend! Ik duim voor je! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha Paranoid ik moest lachen om je rechterboob, doet links niet mee?
Summer heb je genoten van je vakantie? Ik duim voor je! Ben je zo lang weggeweest of heb je een korte luteale fase dat je NOD woensdag al is?

Ik vind de laatste week wachten ook erg lang.. Mijn cyclus is varierend 24-26 dagen, afgaande van 24 is vrijdag mijn NOD. Ik was er erg relaxt onder maar dit wachten vind ik toch wel erg vervelend. Als ik direct na de ovulatie een test kon doen en helaas niet gelukt prima, volgende maand weer eens kans. Maar dit 2 weken wachten... Pfffff en ik ben toch al zo ongeduldig.
Hier merk ik dat het vele seksen tijdens de ovulatieweek ervoor zorgt dat we in zijn algemeenheid meer seksen, an sich natuurlijk mooie bijwerking, alleen we zitten nu tijdelijk bij mijn ouders ivm verbouwing eigen huis. Vorige week waren ze er niet maar gisteren moest ik echt zo lachen, ik voelde me weer 16, want vriendlief durfde niet sneller vanwege het kraken van het bed :rofl: Dan ben je 29 en verloofd, zit je hier nog mee!
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel NODs deze week, voor ons alle4! Zo spannend!!!
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Phloxx Hahahaha nee links houdt zich vooralsnog koest :biggrin:
Ooooh ja was het maar waar, direct na ovulatie kunnen testen. Ik ben inderdaad ook zo ongeduldig van mezelf dus dit vind ik niet leuk, haha.
Ik houd mijn man niet op de hoogte van mijn eisprong omdat hij dat liever niet wil weten (ivm druk op de seks en zo) dus ik initieer zelf gewoon vaak (of vaker) seks in mijn vruchtbare week en ik heb hem nog niet horen klagen, hahaha! En daardoor initieert hij het ook vaker (binnen en buiten vruchtbare dagen), dus ik herken die wisselwerking wel.

Als ik het zo lees klinkt het net alsof ik hem erbij probeer te lappen door hem 'stiekem' te verleiden in m'n vruchtbare week maar zo is het dus niet hè, hij weet heel goed wat het uiteindelijke doel is :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijdje weer niet gereageerd, merk dat ik toch minder bezig ben met zwanger worden dan toen bij de eerste! Is dat herkenbaar voor de moeders die al een kindje hebben?

Pokosla: gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe voel je je nu?

Phloxx: ik dacht even dat je al positief getest had en daarom al je positiekleding had gekocht, haha. Maar ik lees dat je deze week je NOD hebt, spannend ! Ik was er trouwens wel vroeg bij met positiekleding, met 8 weken bij de vorige liep ik al met een zwangerschapsbroek, kreeg mijn normale broeken echt niet meer dicht toen en vond het vreselijk zitten ook.

Liss: Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je en heb je al veel symptomen?

Teresita: Ik drink gewoon een wijntje totdat ik een positieve test in handen heb. Maar doorgaans komt een wijntje zowieso niet heel vaak voor, misschien 1x per maand of 2 maanden ofzo.

Ego: vorige week gestopt met anticonceptie en ik voel me echt stukken beter in m'n vel, weet niet of het tussen de oren zit maar ik voel me gewoon vrolijker , of het is de voorpret van het weer zwanger willen worden, I don't know.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend van alle NOD's deze week! Als het goed is moet ik over een week weer ongesteld worden, ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha Diamantje nee ik heb gewoon een koopverslaving en loop op de zaken vooruit onder het mom: kun je maar binnen hebben :mrgreen:
-
Alle reacties Link kopieren Quote
@diamantje hier gaat het goed de testen zijn mooi opgelopen en even donker als de controle streep de clearblue gaf overigens vorige week ook zwanger 2-3 aan. Alleen qua klachten heb ik bijna nergens last van op beetje vermoeidheid na. Dit baart me wel zorgen aangezien ik hiervoor een miskraam heb gehad. Over 3 weekjes heb ik de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend al die NOD's! Gaat iemand al voor NOD testen?

@Phloxx ik ben inderdaad 15 dagen weggeweest! Mijn ovulatie was 10 september. Door de vakantie ging het wachtbankje wel lekker vlot, maar nu wordt het toch wel weer spannend 🙈
Alle reacties Link kopieren Quote
@Summer nee ik ga niet voor NOD testen. Ik maak mezelf alleen maar gek daarmee, en ik heb toch al een korte luteale fase dus kans op vals negatief is groot. Dus geeft me nog geen zekerheid, haha. Wat fijn dat je genoten hebt van je vakantie 🥰

Pff wat een dag hier. Ik zit de laatste tijd niet lekker in mn vel op het werk en het gesprek met mijn leidinggevende ging net echt níét hoe ik wilde. Ik zei: ik heb gevoel A overgehouden aan ons vorige gesprek. Baas zegt: nou ik weet niet hoe ik dat moet oplossen want ik heb B gezegd. Hij geeft geen haarbreed toe dat hij het vorige gesprek wat genuanceerder had kunnen voeren. Echt heel frustrerend. Ik denk dan toch wel dat het feit dat hij een man is meespeelt hoor, dat hij gewoon oprecht minder snapt van gevoelens ofzo.
Ik overweeg serieus te stoppen ermee. Ellende.
(Sorry, zwaar off topic)
-
Hi allemaal.

Proficiat voor de zwangeren!
En voor de gene met hun NOD deze week, waaa spannend!

Ik ben nu zo’n 2,5 week gestopt met de pil en ik voel me vreselijk.
Heb sindsdien zo’n buikpijn... steken bij mijn eierstokken.. hoofdpijn, chagrijnig..

Hierdoor ben ik totaal niet bezig met zwanger raken en al helemaal geen zin in intimiteit 😓

Ontpillen to the max.....
Alle reacties Link kopieren Quote
Diamantje leuk je weer te lezen! En ja, ik voelde me ook binnen een paar weken al een stuk beter, dus herkenbaar :)

Bruschetta spannend hè! Ik ook over precies een week.

Summer ik wil echt niet voor mijn NOD testen, ik hoop zo dat ik het vol ga houden. Nog precies een week...

Phloxx jeetje wat vervelend dat het gesprek met je baas zo klote ging zeg. Herkenbaar dat mannen vaak een stuk ongenuanceerder zijn. Ik hoop dat je eruit komt met hem :)

Blackwater knuffel! :hug: je moet er echt even doorheen. Ik hoop dat je je gauw beter voelt!


Hier nog steeds pijn in mijn rechter tiet, verder niks bijzonders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thnx Paranoid! Ik ook voor jou natuurlijk!

Leuk weer van je te horen Diamantje! Herkenbaar hoor, ik voel me ook beter. Maar de vorige keer dat ik stopte werd ik juist labieler, gek hè!

Liss fijn dat de testen op blijven lopen! Geen klachten zegt niks hè, zoveel vrouwen die fluitend hun zwangerschap door komen!

Summer, ik heb dus zaterdag getest voor het etentje. Maar in principe probeer ik het niet te doen. Morgen m’n NOD, maar ik ga denk ik pas vrijdag of zaterdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben.

Ohnee wat naar Phloxx! Heb je veel met hem te maken of heb je het verder nog wel naar je zin?

Wat balen Blackwater, hopelijk voel je je gauw beter!

Hier geen symptomen, niet van zwangerschap en ook niet van naderende menstruatie 🤷‍♀️
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier sinds gisterenavond menstruatie krampen, nog geen bloed maar verwacht wel dat het door gaat zetten. Het gekke is wel dat ik normaal nooit krampen heb, ik ben altijd patsboem in een keer ongesteld, zonder klachten vooraf.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven