Aangeboden alle pijlers

Beyonce Amsterdam Arena 16 juli (presale Amex)

10-02-2016 07:59 191 berichten
Niet meer van toepassing
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel het ook niet om dikke winst te maken. Maar via via collega's enzo raak je ze echt wel.kwijt.



Kun je ze nog bijboeken?



Wat betreft gewone voorverkoop: mijn dochter heeft wel eens met 3 man geprobeerd kaarten te kopen. Meerdere laptops erbij. Maar dat lukte dus helaas niet. Wel in de wachtrij, plaatsen selecteren en dan kwam ze niet verder.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Miss-Pippilotta, ik heb je een pb'tje gestuurd. Hopelijk is deze aangekomen?!
Hoi Miss-pippilotta, ik heb zeker interesse in 2 kaarten. En heb je al een pb gestuurd. Ik snap alleen niks van de ticketmaster site. Kom nooit bij een optreden. Waar zit m dat verschil in bij 59 of 80,95 bijvoorbeeld.

Ik kan nergens een plattegrond vinden. Ja sorry blond
Yes... Gekregen! Ik was heel even weg en nu heb ik heel veel pb-tjes.



Ik moet even kijken wie het eerste was.



Ik schrijf je zo terug. Overigens zijn de beste plekken natuurlijk nu alweer weg, twee uur geleden al.

Wat dat betreft had ik ze misschien beter gewoon kunnen kopen, maar ja..



Voornaamste reden dat ik niet het max aantal kaarten koop is dat ik geen zin heb zoveel geld voor te schieten.



Ik ga even op Pb's reageren.
quote:bonuhbakkie schreef op 10 februari 2016 @ 11:24:

Hoi Miss-pippilotta, ik heb zeker interesse in 2 kaarten. En heb je al een pb gestuurd. Ik snap alleen niks van de ticketmaster site. Kom nooit bij een optreden. Waar zit m dat verschil in bij 59 of 80,95 bijvoorbeeld.

Ik kan nergens een plattegrond vinden. Ja sorry blond



Het is idd irritant dat er geen plattegrond te vinden is en vanochtend kon je 100 verschillende categorieen aanklikken.

Plattegrond staat wel op de site van Mojo. Ik zoek even.
https://www.mojo.nl/media/353458/beyonc ... egrond.jpg



En de uitleg:



http://www.mojo.nl/concerten/beyonce/



De goedkoopste categorie zou ik in de Arena NIET kiezen. Ik begrijp sowieso de keuze voor de Arena niet.

Bij die categorie is het geluid heel erg slecht/vervormd. Zoek maar naar ervaringen met concerten in de Arena.

Vorige twee concerten waren in Ziggodome.



Wat misschien nog wel een idee is voor de mensen die liever hele goede kaarten willen: de presale voor haar concert in Brussel moet nog beginnen... Uit mijn hoofd ergens rond de 23e. Als ik er gelijk bij ben zijn er nog hele goede kaarten.
Ik heb jullie allemaal een bericht gestuurd.

Helaas zijn er al geen twee plekken naast elkaar meer te koop. Ik ben de website wel steeds aan het refreshen.



Voor België/Brussel kan ik niet vinden of de presale er ook komt. Voor andere plekken in Europa staan de data wel online. Als dit voor Brussel ook komt kan ik eventueel kaarten bestellen op het moment dat deze beschikbaar komen voor de mensen die mij geappt hebben.



Voor Duitsland is er wel een presale en die begint op 15 februari. Maar dit concert is in Frankfurt, ver weg.



Brussel is voor veel mensen nog wel te doen.



Ik ga daar nog even achteraan en zal dat hier op de site vermelden.



Voel me nu schuldig dat ik niet gewoon 6 kaarten vooraf besteld heb vannacht. Maar ik weet dat veel mensen huiverig zijn met kopen van kaarten via-via. En ik vind het niet fijn zoveel geld voor te schieten.



Enige dat ik in nu de aanbieding heb voor de mensen die mij ge-pb-t hebben is mijn eigen golden circle kaart.... Wel een super kaart, maar helaas maar één (ik ga met een vriendin, maar twee andere vriendinnen van ons hebben ook deze kaarten).

En de dames die mij een bericht gestuurd hebben wilden allemaal twee kaarten.



Ik zal het maandag zodra de reguliere verkoop van start gaat ook proberen, om er doorheen te komen. Wellicht kan ik dan nog twee mensen blij maken.
Hopen op een tweede concert.

Als er opties komen dan zal ik vier kaarten bestellen als ik de kans heb.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog even terug gepbt miss pippilotta! En hardstikke lief ondanks dat het nu niet is gelukt dat je zoveel moeite doet!
Er zijn nu alleen nog héle dure kaarten zie ik (platinum en bronze tickets vanaf 250/300 euro per stuk) ik (of dus een paar losse plaatsen, niet grenzend aan elkaar.



Ja, ik voel me nu schuldig dat het plotseling al te laat was.

Beetje mensen blij maken met een dode mus.



Ik zie voor België in tegenstelling tot de andere Europese landen geen presale.



Ik hoop op een extra concert (en zal dan gelijk de kaarten bestellen) en de reguliere verkoop maandag... Ik ga (net als jullie) proberen er doorheen te komen.
Ik heb je nog een pb gestuurd voor die ene kaart
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Miss-Pippilotta.



Echt lief dat je zoveel moeite doet.



Ik ben in ieder geval wat wijzer geworden.
quote:bonuhbakkie schreef op 10 februari 2016 @ 12:57:

Ik heb je nog een pb gestuurd voor die ene kaart



Ik zie het! Kom er over een uurtje op terug. Ik moet even denken of ik dat NU wil of daarmee wil wachten tot maandag en zelf wil proberen een of twee andere kaarten te regelen (ik heb sowieso liever zitplaatsen in categorie 1 of 2 - 153 euro of +/- 135 euro per stuk).

Of ik dus wil wachten of dat lukt OF tot er een extra concert komt (dan bestel ik gelijk kaarten voor jullie).



Ik zag net wel weer twee kaarten online

Zitplaatsen rang 5 | ¤ 63,50

Zitplaatsen op de tweede ring in de hoeken van het stadion. Vakken 401, 402, 424 en 425.



Maar dat zijn geen topplekken, rang 6 is het laagst.



Ook waren er nog platinum en brons kaarten vanaf 250 per stuk.



Ik heb voor mijn kaart 158.87 betaald;

De kaart kost 153,50 (10 euro servicekosten zit er bij in) en 3,5 procent voor betaling met American Express (in verband met de actie de enige betaalmogelijkheid).
Ik heb gebeld; geen presale voor België (ze dachten helemaal niet, maar sowieso niet voor Nederlandse kaarthouders).



Hoop op een exta concert zoals voorgaande jaren.
Ok ik hoor het wel



Je bent er maar druk mee!
Alle reacties Link kopieren
Echt tof dat je al die moeite hebt gedaan 🌹 En ik werk onregelmatig en tot mijn blijdschap ben ik vrij maandag! Ik ga het gewoon proberen maar ben bang voor Adèle taferelen
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het maandag ook proberen.



Zijn de kaarten in de presale van american express duurder?

Dat beweert mijn man namelijk.

Altijd positief mijn man :-)
quote:stappeltje schreef op 10 februari 2016 @ 18:32:

Echt tof dat je al die moeite hebt gedaan 🌹 En ik werk onregelmatig en tot mijn blijdschap ben ik vrij maandag! Ik ga het gewoon proberen maar ben bang voor Adèle taferelen



Oooo, yes!!

Ik probeer het ook gewoon voor een aantal kaarten, genoeg mensen hier om blij te maken.

En ik hoop na maandag toch nog op een extra concert mét presale. Het frustrerende is dat ze er vannacht en vanochtend echt echt echt gewoon waren. Veldkaarten, de beste kaarten enz.

Maar ik dacht dat bijna iedereen het toch te riskant zou vinden. Als ik dit vooraf had geweten had ik ze gewoon vannacht gekocht.



Maandag in de aanslag met drie verschillende devices; laptop, telefoon en tablet.

Maar ik ben ook bang dat het binnen 10 minuten uitverkocht is, dus het is echt geluk hebben.



Wel fijn dat je vrij bent! Heb je in elk geval een kans.



Je hebt altijd nog wel kans op één kaart als je persé wilt gaan. Dat heb ik al twee keer gedaan. Maar ja, is lang niet zo gezellig als met z'n tweetjes natuurlijk.



We proberen maandag gewoon en anders hopen op aankondiging extra concert na maandag.



We houden elkaar op de hoogte in dit topic.



Ik duim dat het je lukt!
quote:bartjes schreef op 10 februari 2016 @ 19:35:

Ik ga het maandag ook proberen.



Zijn de kaarten in de presale van american express duurder?

Dat beweert mijn man namelijk.

Altijd positief mijn man :-)



Ha ha ha. Nee.

Ja, je man heeft gelijk. Het kost een paar euro extra (3,5% van het aankoopbedrag). Voor de creditcardtransactie.

Dat is bij een bedrag van 200 euro dus 7 euro meer.

Dat vind ik wel de moeite waard als je tenminste een keer kaarten KUNT bestellen.



Ik word wel gefrustreerd van al die marktplaats geldwolven.
Hoe laat begint dat maandag de verkoop?
Alle reacties Link kopieren
Oh. Daar is wel overheen te komen.

Hij meende dat de prijs in de voorverkoop van amex de dubbele prijs was ofzo.

Maar dat is dus niet zo. Je betaald wel iets extra maar dat betaal je ook bij een gewone aankoop volgens mij.



Ik ben hier echt wel wijzer van geworden.

Kaartjes op marktplaats had ik dus al helemaal niet vertrouwd.

Ik zou gedacht hebben dat ze ze op voorhand doorverkopen voordat zij ze zelf gekocht hebben.

Door dit topic weet ik nu dat mensen echt al kaarten gekocht hebben.



Ik heb ook een hekel aan die mensen die met dikke winst proberen te verkopen.

Maar ja, het is maar wat de gek er voor geeft toch?

Mensen hebben het er dan blijkbaar wel voor over.



Volgende keer als je een mail krijgt eerst even hier polsen.

Op een of andere manier komt het viva forum super betrouwbaar over

Ik weet ook wel dat er verkeerde mensen tussen zitten soms. Maar over het algemeen lijkt iedereen hier heel eerlijk enzo.



Ik zit maandag ook klaar. Toch even proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het superspannend! Maandag om 10.00uur begint de verkoop, maar het is gewoon loten toch? Niet hoe eerder je inlogt hoe meer kans.



Ik zou dat zelf niet kunnen om kaartjes voor enorme prijzen door te verkopen, dat was toen ook met ee balmain collectie van h&m, niet te betalen op Mp.



En trouwens dat doen ze vast wel, extra concerten bij grote belangstelling 😄
quote:bartjes schreef op 10 februari 2016 @ 20:54:

Oh. Daar is wel overheen te komen.

Hij meende dat de prijs in de voorverkoop van amex de dubbele prijs was ofzo.

Maar dat is dus niet zo. Je betaald wel iets extra maar dat betaal je ook bij een gewone aankoop volgens mij.



Ik ben hier echt wel wijzer van geworden.

Kaartjes op marktplaats had ik dus al helemaal niet vertrouwd.

Ik zou gedacht hebben dat ze ze op voorhand doorverkopen voordat zij ze zelf gekocht hebben.

Door dit topic weet ik nu dat mensen echt al kaarten gekocht hebben.



Ik heb ook een hekel aan die mensen die met dikke winst proberen te verkopen.

Maar ja, het is maar wat de gek er voor geeft toch?

Mensen hebben het er dan blijkbaar wel voor over.



Volgende keer als je een mail krijgt eerst even hier polsen.

Op een of andere manier komt het viva forum super betrouwbaar over

Ik weet ook wel dat er verkeerde mensen tussen zitten soms. Maar over het algemeen lijkt iedereen hier heel eerlijk enzo.



Ik zit maandag ook klaar. Toch even proberen.



Ja, dat betaal je maandag ook als je met creditcard betaalt. Zij rekenen die fee of zo.

Maar dat is dus maar heel weinig.



Ik zou het zelf ook niet durven via marktplaats. En zéker niet met e-tickets.



Als ik dit van tevoren geweten had had ik dus wél meer kaarten besteld, gelijk al. Maar ik dacht ook dat het heel moeilijk zou zijn en dat bijna niemand dat zou willen.

Ik dacht; misschien krijg ik één reactie of zo.



Ik denk wel dat het via dit forum een klein beetje anders is. Garanties heb je nooit en het is nog steeds anoniem, maar het geeft al iets meer vertrouwen als iemand hier al jarenlang heel veel post. Het zegt in feite niks, maar het geeft je toch iets meer vertrouwen. Twee kanten op denk ik; als je een tijdje in een topic met elkaar kletst geeft dat toch iets van vertrouwen en lijkt het risico kleiner.

Ik zou nu bijvoorbeeld ook kaarten durven bestellen vooraf en het tegelijk 'uitwisselen' zeg maar. Met een paar mensen hier.
quote:bartjes schreef op 10 februari 2016 @ 20:54:

Oh. Daar is wel overheen te komen.

Hij meende dat de prijs in de voorverkoop van amex de dubbele prijs was ofzo.

Maar dat is dus niet zo. Je betaald wel iets extra maar dat betaal je ook bij een gewone aankoop volgens mij.



Ik ben hier echt wel wijzer van geworden.

Kaartjes op marktplaats had ik dus al helemaal niet vertrouwd.

Ik zou gedacht hebben dat ze ze op voorhand doorverkopen voordat zij ze zelf gekocht hebben.

Door dit topic weet ik nu dat mensen echt al kaarten gekocht hebben.



Ik heb ook een hekel aan die mensen die met dikke winst proberen te verkopen.

Maar ja, het is maar wat de gek er voor geeft toch?

Mensen hebben het er dan blijkbaar wel voor over.



Volgende keer als je een mail krijgt eerst even hier polsen.

Op een of andere manier komt het viva forum super betrouwbaar over

Ik weet ook wel dat er verkeerde mensen tussen zitten soms. Maar over het algemeen lijkt iedereen hier heel eerlijk enzo.



Ik zit maandag ook klaar. Toch even proberen.



Ja... Dat is inderdaad gek.

Dat je denkt; he?! Hoe komen die mensen aan kaarten....



Is het eigenlijk nog zo dat je zoals 'vroegah' ook bij fysieke verkooppunten terecht kunt?



In het andere geval inloggen op drie devices en als een gek klikken. Een paar minuten, dan is het voorbij...



Hopelijk daarna aankondiging tweede concert.
quote:stappeltje schreef op 10 februari 2016 @ 21:50:

Ik vind het superspannend! Maandag om 10.00uur begint de verkoop, maar het is gewoon loten toch? Niet hoe eerder je inlogt hoe meer kans.



Ik zou dat zelf niet kunnen om kaartjes voor enorme prijzen door te verkopen, dat was toen ook met ee balmain collectie van h&m, niet te betalen op Mp.



En trouwens dat doen ze vast wel, extra concerten bij grote belangstelling 😄



Tja... Het is een soort loting idd.



De kaarten voor Brussel komen ook nog in de verkoop. Twee jaar geleden ben ik ook maar naar België gegaan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven