Bekentenis... Lezers Column Metro

16-09-2015 18:57 64 berichten
Ik vond dit dus echt een leuk stuk, is dit ook zo herkenbaar voor jullie? Of hoe denken jullie hier eigenlijk over?



http://www.metronieuws.nl ... ppij/2015/09/bekentenis-0
Alle reacties Link kopieren
weet je wat ook belachelijk is?

die politiebusjes waar je in wordt gelaaien

en dat je daar achter die tralies helemaal achterin zit

(net zoiets als waar je je hond achter zet in een gewone auto)

daar heb je dus geen gordel he!
Alle reacties Link kopieren
jij hebt ook zo je eigen vervoersmiddel zie ik, Manonna
Alle reacties Link kopieren
woeiii
Alle reacties Link kopieren
je zou maar net een lift van ze hebben gehad



Alle reacties Link kopieren
quote:Meisje_in_de_trein schreef op 16 september 2015 @ 23:57:

Mijn doel was om hem in Metro geplaatst te krijgen, zodat ik mijn magere schrijf-CV kon aanvullen.

Serieus? Ik heb jaren geleden een columnwedstrijd van Metro gewonnen, maar ik heb er nooit een seconde aan gedacht om dat op mijn cv te zetten. Ik verdien mijn brood met schrijven, maar ik ken echt geen werkgever die onder de indruk is van publicatie van een lezerscolumn.



quote:Ook heeft Metro een woordaantal van vierhonderd woorden voor een column, je mag tien woorden afwijken. Het is - voor mij, ik weet niet hoe anderen dat ervaren - heel moeilijk om een gebeurtenis, inclusief details en nuances, in precies vierhonderd woorden te beschrijven. Je moet dingen weglaten, zinnen schrappen, kiezen voor één woord in plaats van twee...

Dat is nu juist de essentie van een column; je boodschap pakkend beschrijven in een beperkt aantal woorden. Het ligt trouwens niet aan Metro dat je je aan het aantal woorden moet houden hoor; er is geen enkel medium waar je een ongelimiteerd aantal woorden kunt gebruiken.



quote:mwa schreef op 16 september 2015 @ 21:56:

Vind het ook een erg leuk meisje btwJullie kennen elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me gisteren rot gelachen met het meisje van de trein.



Geweldig!
Dus als het mij een leuk meisje lijkt moet ik haar kennen? En alle fans of aanbidders van bekende nederlanders dan, die verliefd zijn of mensen mee uitvragen die ze vaag kennen van de teevee...



Net zoals dat vele waaronder jij Prik mij niet uit kan staan, om welke reden dan ook.. Je kent mij niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 17 september 2015 @ 13:21:

Dus als het mij een leuk meisje lijkt moet ik haar kennen?

En dat concludeer je na één column? Goh. En dan komt ze hier ook nog heeeel toevallig in jouw topic reageren? Goh.



quote:Net zoals dat vele waaronder jij Prik mij niet uit kan staan, om welke reden dan ook.. Je kent mij niet...Waarom denk je dat? Omdat ik een geintje maak over een spatie? Dramaqueen.
Alle reacties Link kopieren
prik, er staat een foto bij die column. waarom doe jij zo moeilijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsa schreef op 17 september 2015 @ 13:44:

prik, er staat een foto bij die column. waarom doe jij zo moeilijk?Ik doe niet moeilijk, ik verbaas me. En uiterlijk zegt helemaal niets over hoe iemand is.
Alle reacties Link kopieren
en sommige mensen wel. weer wat geleerd
Alle reacties Link kopieren
Ach, onze dramaqueen heeft zich laten anonimiseren zie ik. Goh.
Of alvast geanonimiseerd ivm dubbelnicken.



Meisje-in/uit-de-trein. Ik reageerde op de OP. Ik blijf bij mijn mening dat het een matig stuk is. Of je het nu op zondagavond hebt geschreven (wat is daar mis mee?) doet er niet toe. JIj stuurt een bericht in. Mwa wilde hier een discussie over voeren en ik vind het een matig stuk. Maar wat leuk dat je meedoet in een discussie over je eigen stuk. Verder nog iets?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsa schreef op 17 september 2015 @ 01:37:

jij hebt ook zo je eigen vervoersmiddel zie ik, Manonna Hihi, inderdaad. En nooit last van mensen die willen zitten of niet willen opstaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven