Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2014 @ 12:33:

[...]



Daarom, hij stookt mensen op en er zijn genoeg mensen die hem GEWELDIG vinden, Marokkaanse jongeren dus dit is gevaarlijk zo'n filmpje. Is hij opgepakt eigenlijk?sorry waarom krijgt zo een achterlijke zwakbegaafde debiel aandacht?
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 12:34:

Zieke geest.. die geen aandacht verdient. Die moet namelijk naar Palestina waar er verdomme ieder uur kind legaal vermoord wordt!!!!!!!!!!!!!!

(Ieder uur 'legaal'?)

Je vindt dat Saïd zich moet aansluiten bij Hamas?
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 12:38:

[...]





sorry waarom krijgt zo een achterlijke zwakbegaafde debiel aandacht?Zodat bepaalde mensen kunnen zeggen: zie je wel, die moslims ook elke keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 12:38:

[...]





sorry waarom krijgt zo een achterlijke zwakbegaafde debiel aandacht?Geen idee, hij is dezelfde man van Altijdgeslaagd.nl wat vaak in het nieuws was en steeds ruzie had met CBR, fraude etc of iets. Dus vele fans want mensen kunnen bij hem hun theorie halen. Hij plaatst vaak filmpjes over Nederland, hoe slecht en corrupt en over Wilders etc en dat word regelmatig geliked en voor gejuicht dus zo'n filmpje als dit, gaat veeeeeeeeels te ver.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 31 juli 2014 @ 12:40:

[...]





Zodat bepaalde mensen kunnen zeggen: zie je wel, die moslims ook elke keer.Lees je die reacties wel eens onder zijn filmpjes? Hoeveel moslims hem allemaal toejuichen en het geweldig vinden? Hij heeft een slechte invloed.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 12:38:

[...]



(Ieder uur 'legaal'?)

Je vindt dat Saïd zich moet aansluiten bij Hamas?



Geen woorden in mijn mond leggen, aub.

Als hij Jihad wil plegen ,ga je gang zijn wij van hem af. MINDER MINDER
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds benieuwd naar jullie mening over het gezin dat naar Israel voor werkvakantie om daar het leger van Israel te helpen. Zie AD
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2014 @ 12:33:

[...]



Daarom, hij stookt mensen op en er zijn genoeg mensen die hem GEWELDIG vinden, Marokkaanse jongeren dus dit is gevaarlijk zo'n filmpje. Is hij opgepakt eigenlijk?

Geen idee..

Ook Turken trouwens. Saïd Cinar is een Turk.

Ik ben er voorstander van om dit soort dingen niet onzichtbaar te maken. Laat mensen maar weten hoe moslims erover denken.

Wapenbezit (zonder vergunning) en aanzetten tot moord is strafbaar. Dus de wet moet wel zijn loop hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 12:46:

[...]



Geen idee..

Ook Turken trouwens. Saïd Cinar is een Turk.

Ik ben er voorstander van om dit soort dingen niet onzichtbaar te maken. Laat mensen maar weten hoe moslims erover denken.

Wapenbezit (zonder vergunning) en aanzetten tot moord is strafbaar. Dus de wet moet wel zijn loop hebbenJa hij is zelf Turks, dat klopt inderdaad. Heb vaker filmpjes voorbij zien komen omdat sommige mensen zijn pagina hebben geliked en dan wel eens iets liken
.
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles schreef op 31 juli 2014 @ 12:45:

Ik ben nog steeds benieuwd naar jullie mening over het gezin dat naar Israel voor werkvakantie om daar het leger van Israel te helpen. Zie ADIk heb daar niet veel van mee gekregen eigenlijk, zal zo even lezen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles schreef op 31 juli 2014 @ 12:45:

Ik ben nog steeds benieuwd naar jullie mening over het gezin dat naar Israel voor werkvakantie om daar het leger van Israel te helpen. Zie ADze zijn tenminste trouw aan hun land. Kunnen ze mooie teksten op de granaten/ bommen schrijven. Arab kids go to hell!! in die trant.
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja gelezen, ik snap niet zo waarom je daar als gezin naartoe zou gaan?! Zijn ook niet joods begrijp ik? Ik ken ook mensen uit NL die daar nu zitten maar hebben israelisch paspoort en zijn joods, dus dat snap ik nog wel, zij voelen een soort plicht.

Maar dit gezin... hmm nee ik vind het eerlijk gezegd raar.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 12:48:

[...]





ze zijn tenminste trouw aan hun land. Kunnen ze mooie teksten op de granaten/ bommen schrijven. Arab kids go to hell!! in die trant.:( Ik denk zelf eerlijk gezegd als een gezin zou vertrekken naar Palestina om te helpen die gelijk gezien zouden worden als terroristen, maarja dat is mijn mening
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 12:48:

[...]





ze zijn tenminste trouw aan hun land. Kunnen ze mooie teksten op de granaten/ bommen schrijven. Arab kids go to hell!! in die trant.Zijn toch niet Israëlisch? Of heb ik dat niet goed gezien. Niet joods etc.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 12:46:

[...]



Geen idee..

Ook Turken trouwens. Saïd Cinar is een Turk.

Ik ben er voorstander van om dit soort dingen niet onzichtbaar te maken. Laat mensen maar weten hoe moslims erover denken.

Wapenbezit (zonder vergunning) en aanzetten tot moord is strafbaar. Dus de wet moet wel zijn loop hebbenVanavond op POWNEWSSS (voor de televaag lezers bedoeld)
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2014 @ 12:51:

Hmm ja gelezen, ik snap niet zo waarom je daar als gezin naartoe zou gaan?! Zijn ook niet joods begrijp ik? Ik ken ook mensen uit NL die daar nu zitten maar hebben israelisch paspoort en zijn joods, dus dat snap ik nog wel, zij voelen een soort plicht.

Maar dit gezin... hmm nee ik vind het eerlijk gezegd raar.Nou ik las wel dat ze volgens bepaalde Joodse regels leven of iets in die trant, ik vraag me wel af of het helemaal georganiseerd is via een organisatie of dat ze gewoon hun koffers pakken en zelf gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 12:48:

[...]





ze zijn tenminste trouw aan hun land. Kunnen ze mooie teksten op de granaten/ bommen schrijven. Arab kids go to hell!! in die trant.Dit soort dingen storen mij dus mateloos. Arab kids go to hell??? Israëliërs en Joodse mensen zijn over het algemeen helemaal niet blij dat er doden vallen daar, kinderen / vrouwen. Misschien een enkeling, dat zal best, er zijn ook moslims die blij zijn als er joden dood neer vallen. Meerendeel echt niet hoor. Mensen van het IDF ook niet, zij willen het liefst ook dat er vrede komt en normaal met elkaar omgaan. Althans de mensen die ik spreek dan.. spreek niet voor iedereen natuurlijk
.
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles schreef op 31 juli 2014 @ 12:52:

[...]





Nou ik las wel dat ze volgens bepaalde Joodse regels leven of iets in die trant, ik vraag me wel af of het helemaal georganiseerd is via een organisatie of dat ze gewoon hun koffers pakken en zelf gaanIk denk dat er wel het een en ander vaststaat.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 12:52:

[...]





Vanavond op POWNEWSSS (voor de televaag lezers bedoeld)Pownews heeft zomerstop. Wat wil je zeggen? Zeg het gewoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 12:44:

[...]





Geen woorden in mijn mond leggen, aub.

Als hij Jihad wil plegen ,ga je gang zijn wij van hem af. MINDER MINDER

Je vindt dat Saïd naar Palestina moet toch? Want hij moet de kinderen verdedigen.

Nu zeg je: om zichzelf te laten doodschieten.

Je praat met gespleten tong. Typisch.
Alle reacties Link kopieren
@isa_88

Ik kan niks vinden over afkomst van dat gezin.

Wat vind Wilders hiervan? 2 nationaliteiten... Kamervraag graag!!



Klopt gelukkig zijn er genoeg joodse mensen die dit verafschuwen. De thora joden zijn het er sowieso niet mee eens! Mensen met een hart.
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 13:04:

@isa_88

Ik kan niks vinden over afkomst van dat gezin.

Wat vind Wilders hiervan? 2 nationaliteiten... Kamervraag graag!!



Klopt gelukkig zijn er genoeg joodse mensen die dit verafschuwen. De thora joden zijn het er sowieso niet mee eens! Mensen met een hart.Nou ze vechten wel me maar TEGEN hamas. Waren er maar meer moslims die dit ook verafschuwen.. maar nee
.
Boo,



Dus 9/11 en het ontstaan van ISIS is allemaal de schuld van de Joden?



Heeft een moslim nog ergens eigen verantwoordelijkheid? Of mag je al hun misdaden in de schoenen van die enkele miljoenen mensen schuiven?



Hoe moet iemand jou nog serieus nemen als je dat verkondigd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 13:01:

[...]



Je vindt dat Saïd naar Palestina moet toch? Want hij moet de kinderen verdedigen.

Nu zeg je: om zichzelf te laten doodschieten.

Je praat met gespleten tong. Typisch.ik zei jihad. Hoe kom je opeens aan Palestina en kinderen verdedigen?? hij kan wel samen met het NL gezin die kant op reizen. Op hun heb je geen kritiek, dat kan zomaar. Hypo....
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 31 juli 2014 @ 13:09:

Boo,



Dus 9/11 en het ontstaan van ISIS is allemaal de schuld van de Joden?



Heeft een moslim nog ergens eigen verantwoordelijkheid? Of mag je al hun misdaden in de schoenen van die enkele miljoenen mensen schuiven?



Hoe moet iemand jou nog serieus nemen als je dat verkondigd?



Joden, nee, ZIONISTEN, ja.

Zij beheersen de wereld en houden ons voor de gek.
love more, worry les

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven