Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:33:

[...]





Marokkanen die denken dat 9/11 inside Job is geweest?? Kijk op internet diegene die dat beweren zijn 99% geen Marokkaan. Zijn zelf joods, christenen , atheïsten ,hindo.



'Kijk op internet'. Hmmm. Welke sites raad je me aan? Ik kan geen sites vinden waarop joden, christenen, atheïsten en hindoes 9/11 een inside job vinden? Doe even een linkje?



Dan heb ik voor jou www.marokko.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 14:36:

[...]





Nee hoor alle Marokkanen die ik ken (en ja ik en er heel veel) geloven dat 9/11 een inside job is. Wat Hindoestanen, Joden en Christenen geloven dat weet ik niet.

Veel Marokkanen zijn een kei in complot denken, nu ook weer met de MH17.



PFFF vermoeiend hoor. De altijd o zo populaire Marokkanen worden er weer bij betrokken.





VRAAG: hoeveel kinderen zijn er vandaag weer massaal afgeslacht?
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:39:

[...]





Ik voel zeker haat voor deze zieke wereld met z'n hogere machten ja. Ter duidelijkheid haat absoluut geen JODEN.



Verder mag je denken wat je wilt Julius. Als jij je er maar beter bij gaat voelen.



Je weet dat de hogere machten die jij haat een verzinsel zijn van onderontwikkelde moslimleiders, die liever een gezamenlijke vijand creëren om de schuld te geven van hun ellende, dan daadwerkelijk te werken voor hun eigen welvaart?



Mocht je hiervan niet op de hoogte zijn, dan raad ik je eens verder te kijken dan de propagandasites waar je momenteel je 'nieuws' vandaan haalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 31 juli 2014 @ 14:36:

[...]





Ik vraag mij uit pure belangstelling af hoe jij ertoe gekomen bent om je eigen mening te vormen in plaats van klakkeloos de mening die Boo en Mariam hier ventileren over te nemen.



Dat is een heel lang proces geweest Malu.

Ik ben opgevoed met de Islam en ik geloofde uiteraard alles wat mijn ouders mij vertelden over de Islam. Op 9/11 was ik net als veel mensen aan de buis gekluisterd en kon niet geloven wat daar gebeurde. Tot mijn hele grote verbazing waren er veel mensen in mijn omgeving die de aanslagen goed keurden.

Ik ben toen zelf de Islam gaan bestuderen en heb de koran en hadiets gelezen. Ik raakte daar ontzettend van in de war, alles wat ik had geleerd en waar ik in geloofde begon af te brokkelen. Er waren periodes toen in mijn leven dat ik het van mij af zette, maar de twijfel was bij mij al gezaaid. Ik kon mijn gevoel niet meer negeren. Ik ging mij irriteren aan mensen die diep gelovig waren, maar ook aan mezelf. Waarom kon ik niet gewoon geloven, dat zou zoveel makkelijker zijn, zonder elke keer die twijfel. Het is alsof je met jezelf in tweestrijd bent.



Ik ben nu 12 jaar later op een punt in mijn leven gekomen dat ik mijn oogkleppen heb afgezet. De wereld is niet zwart wit, er is geen slecht of goed.



Dus je zou kunnen zeggen dat de gebeurtenissen van 9/11 mij getriggerd hebben. Maar ik ben ervan overtuigd dat als dat niet gebeurd was, ik wel op een andere manier tot deze conclusie zou zijn gekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 31 juli 2014 @ 14:40:

[...]





'Kijk op internet'. Hmmm. Welke sites raad je me aan? Ik kan geen sites vinden waarop joden, christenen, atheïsten en hindoes 9/11 een inside job vinden? Doe even een linkje?



Dan heb ik voor jou www.marokko.nlmiljoenen sites!!

http://www.wanttoknow.nl/ ... idejob-911-is-nu-bewezen/
love more, worry les
quote:liara schreef op 31 juli 2014 @ 14:37:

[...]





Ik kan het erg waarderen dat je zo'n genuanceerde reactie geeft. Dat zal misschien niet meevallen tussen alle haatposts die hier inmiddels staan.Eensch.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ook niet dat Israel blij is dat ze continue slachtofers maken onschuldige ... ze houden het wel degelijk in de gaten



https://www.youtube.com/watch?v=PuL-OA84p54



https://www.youtube.com/watch?v=tG2Tve7HLX0





Zo gaat het een paar keer per dag in Israel, dat is ook geen pretje. Moet je dan niks doen?



https://www.youtube.com/watch?v=_-wETUOJDmc



https://www.youtube.com/watch?v=0_oaelpHrvY



https://www.youtube.com/watch?v=Cy7wIsOXaPc
.
Alle reacties Link kopieren
Sommige met oogkleppen willen dat alleen niet zien..
love more, worry les
quote:malu3 schreef op 31 juli 2014 @ 14:39:

[...]





Uiteraard is dat de motivatie en uiteindelijk moet hier ook een kalifaat gesticht worden waar de moslims alleenheerschappij hebben en alle anderen het bokje zijn.



Daarom vind ik dat immigranten eerst de Nederlandse taal moeten leren en de Nederlandse wetten en regels moeten kennen voordat zij een uitkering en toeslagen kunnen krijgen. Ook de kinderbijslag maar voor twee kinderen geven (dit trouwens bij alle inwoners van NL). Ook vind ik dat de mensen die teruggaan naar het land van herkomst niet maandelijks een riant bedrag op hun rekening gestort moeten krijgen.

Dan is gelijk het grootste gedeelte van het probleem opgelost!
Alle reacties Link kopieren
En dit is eng



http://nos.nl/video/68115 ... tratie-schokt-israel.html
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:45:

Sommige met oogkleppen willen dat alleen niet zien.. Moslims moeten vooral eens oogkleppen af doen maar ja het zit er zo in bij ze.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:42:

[...]





PFFF vermoeiend hoor. De altijd o zo populaire Marokkanen worden er weer bij betrokken.



Je komt zelf met Marokkanen.



quote:VRAAG: hoeveel kinderen zijn er vandaag weer massaal afgeslacht?Hoeveel moslims zijn er vandaag weer vermoord in Irak en Syrië? En waarom maak je je daar niet druk om? Omdat de daders ook moslims zijn misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:42:

[...]





PFFF vermoeiend hoor. De altijd o zo populaire Marokkanen worden er weer bij betrokken.





VRAAG: hoeveel kinderen zijn er vandaag weer massaal afgeslacht?Ik heb geen idee hoeveel kinderen er vandaag zijn afgeslacht. Elk kind is er een te veel.
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 14:44:

[...]





Dat is een heel lang proces geweest Malu.

Ik ben opgevoed met de Islam en ik geloofde uiteraard alles wat mijn ouders mij vertelden over de Islam. Op 9/11 was ik net als veel mensen aan de buis gekluisterd en kon niet geloven wat daar gebeurde. Tot mijn hele grote verbazing waren er veel mensen in mijn omgeving die de aanslagen goed keurden.

Ik ben toen zelf de Islam gaan bestuderen en heb de koran en hadiets gelezen. Ik raakte daar ontzettend van in de war, alles wat ik had geleerd en waar ik in geloofde begon af te brokkelen. Er waren periodes toen in mijn leven dat ik het van mij af zette, maar de twijfel was bij mij al gezaaid. Ik kon mijn gevoel niet meer negeren. Ik ging mij irriteren aan mensen die diep gelovig waren, maar ook aan mezelf. Waarom kon ik niet gewoon geloven, dat zou zoveel makkelijker zijn, zonder elke keer die twijfel. Het is alsof je met jezelf in tweestrijd bent.



Ik ben nu 12 jaar later op een punt in mijn leven gekomen dat ik mijn oogkleppen heb afgezet. De wereld is niet zwart wit, er is geen slecht of goed.



Dus je zou kunnen zeggen dat de gebeurtenissen van 9/11 mij getriggerd hebben. Maar ik ben ervan overtuigd dat als dat niet gebeurd was, ik wel op een andere manier tot deze conclusie zou zijn gekomen.Ik vind het heel knap van je! Ik denk niet dat dat makkelijk is geweest voor je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:44:

[...]





miljoenen sites!!

http://www.wanttoknow.nl/ ... idejob-911-is-nu-bewezen/De auteur van deze site is geen moslim, omdat.. jij dat nou eenmaal vindt?
quote:marthe1991 schreef op 31 juli 2014 @ 14:48:

[...]





Ik vind het heel knap van je! Ik denk niet dat dat makkelijk is geweest voor je.Eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 14:44:

[...]





Dat is een heel lang proces geweest Malu.

Ik ben opgevoed met de Islam en ik geloofde uiteraard alles wat mijn ouders mij vertelden over de Islam. Op 9/11 was ik net als veel mensen aan de buis gekluisterd en kon niet geloven wat daar gebeurde. Tot mijn hele grote verbazing waren er veel mensen in mijn omgeving die de aanslagen goed keurden.

Ik ben toen zelf de Islam gaan bestuderen en heb de koran en hadiets gelezen. Ik raakte daar ontzettend van in de war, alles wat ik had geleerd en waar ik in geloofde begon af te brokkelen. Er waren periodes toen in mijn leven dat ik het van mij af zette, maar de twijfel was bij mij al gezaaid. Ik kon mijn gevoel niet meer negeren. Ik ging mij irriteren aan mensen die diep gelovig waren, maar ook aan mezelf. Waarom kon ik niet gewoon geloven, dat zou zoveel makkelijker zijn, zonder elke keer die twijfel. Het is alsof je met jezelf in tweestrijd bent.



Ik ben nu 12 jaar later op een punt in mijn leven gekomen dat ik mijn oogkleppen heb afgezet. De wereld is niet zwart wit, er is geen slecht of goed.



Dus je zou kunnen zeggen dat de gebeurtenissen van 9/11 mij getriggerd hebben. Maar ik ben ervan overtuigd dat als dat niet gebeurd was, ik wel op een andere manier tot deze conclusie zou zijn gekomen.Heel knap van je.
.
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:44:

[...]





miljoenen sites!!

http://www.wanttoknow.nl/ ... idejob-911-is-nu-bewezen/
Alle reacties Link kopieren
Dank dames.



Ik wil wel benadrukken dat er gelukkig heel veel Moslims zijn die ook zo als mij denken. Alleen komen de meeste daar niet openlijk voor uit en horen en zien wij alleen maar de schreeuwerds.



Daarbij ben ik niet Pro Israel, niet Pro Palestina, maar PRO vrede. Voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 31 juli 2014 @ 14:47:

[...]





Je komt zelf met Marokkanen.





[...]





Hoeveel moslims zijn er vandaag weer vermoord in Irak en Syrië? En waarom maak je je daar niet druk om? Omdat de daders ook moslims zijn misschien?



Ik kom zeker niet met Marokkanen aan.

Vreselijk wat er in Syrië gebeurt. Die oorlog is heel ingewikkeld maar ook daar wordt AlQaida gefinancierd door hogere machten.
love more, worry les
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:39:

[...]





Ik voel zeker haat voor deze zieke wereld met z'n hogere machten ja. Ter duidelijkheid haat absoluut geen JODEN. Ik geloof er geen bal van. Net zomin als dat zowel jij als Hanaa beweren geen moslim te zijn.
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:44:

[...]





miljoenen sites!!

http://www.wanttoknow.nl/ ... idejob-911-is-nu-bewezen/Het zijn er zoveel dat je er 1 kunt noemen..................
Alle reacties Link kopieren
quote:marthe1991 schreef op 31 juli 2014 @ 14:58:

[...]





Het zijn er zoveel dat je er 1 kunt noemen..................Ik moet voor jou op google 9/11 gaan tikken. Moet niet gekker worden hier
love more, worry les
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 14:44:

[...]





Dat is een heel lang proces geweest Malu.

Ik ben opgevoed met de Islam en ik geloofde uiteraard alles wat mijn ouders mij vertelden over de Islam. Op 9/11 was ik net als veel mensen aan de buis gekluisterd en kon niet geloven wat daar gebeurde. Tot mijn hele grote verbazing waren er veel mensen in mijn omgeving die de aanslagen goed keurden.

Ik ben toen zelf de Islam gaan bestuderen en heb de koran en hadiets gelezen. Ik raakte daar ontzettend van in de war, alles wat ik had geleerd en waar ik in geloofde begon af te brokkelen. Er waren periodes toen in mijn leven dat ik het van mij af zette, maar de twijfel was bij mij al gezaaid. Ik kon mijn gevoel niet meer negeren. Ik ging mij irriteren aan mensen die diep gelovig waren, maar ook aan mezelf. Waarom kon ik niet gewoon geloven, dat zou zoveel makkelijker zijn, zonder elke keer die twijfel. Het is alsof je met jezelf in tweestrijd bent.



Ik ben nu 12 jaar later op een punt in mijn leven gekomen dat ik mijn oogkleppen heb afgezet. De wereld is niet zwart wit, er is geen slecht of goed.



Dus je zou kunnen zeggen dat de gebeurtenissen van 9/11 mij getriggerd hebben. Maar ik ben ervan overtuigd dat als dat niet gebeurd was, ik wel op een andere manier tot deze conclusie zou zijn gekomen.Dank voor je uitgebreide en oprechte antwoord. Ik ben altijd blij als ik hoor dat ook zwaar geïndoctrineerde mensen uiteindelijk bij zichzelf te rade gaan en zich af gaan vragen hoe het nu werkelijk zit. Ik zeg het niet gauw omdat het vaak een loze kreet is maar voor jou respect!
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 31 juli 2014 @ 14:57:

[...]





Ik geloof er geen bal van. Net zomin als dat zowel jij als Hanaa beweren geen moslim te zijn.



Ik ben niet haatdragend

pech voor jou want jij wil natuurlijk andere dingen horen en zien.

Lees dan maar lekker de TELEVAAG
love more, worry les

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven