EK 2016

10-06-2016 14:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
De uitslagen van de eerste ronde staan op pagina 72



1/8 Finale



25 juni

15.00 uur: Zwitserland - Polen 1-1 (4-5)

18.00 uur: Wales - Noord-Ierland 1-0

21.00 uur: Kroatië - Portugal 0-1



26 juni

15.00 uur: Frankrijk - Ierland 2-1

18.00 uur: Duitsland - Slowakije 3-0

21.00 uur: Hongarije - België 0-4



27 juni

18.00 uur: Italië - Spanje 2-0

21.00 uur: Engeland - IJsland 1-2
Ik mis toch wel het oranje-gevoel dat ik heb als NL wel meedoet hoor (ik ben zo chauvinistisch als de pest als het om sport gaat lol). Maar goed, in de loop van het toernooi groeit dat gevoel misschien nog wel, afhankelijk van voor wie ik nou eigenlijk echt wordt. Want daar ben ik nog niet uit, ik ga nu voor de underdogs inderdaad, zoals Ijsland, Wales, Albanië enzo. Altijd leuk als underdogs het onverwachts goed doen.
Alle reacties Link kopieren
Oe penalty!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
1-1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Spannend.. ik zou een penalty echt nooit durven nemen, schijterd als ik ben .
Zit ie of zittie niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 10 juni 2016 @ 22:22:

Ik mis toch wel het oranje-gevoel dat ik heb als NL wel meedoet hoor (ik ben zo chauvinistisch als de pest als het om sport gaat lol). Maar goed, in de loop van het toernooi groeit dat gevoel misschien nog wel, afhankelijk van voor wie ik nou eigenlijk echt wordt. Want daar ben ik nog niet uit, ik ga nu voor de underdogs inderdaad, zoals Ijsland, Wales, Albanië enzo. Altijd leuk als underdogs het onverwachts goed doen. Zo sta ik er ook in.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
nou die penalty was niet echt verdiend, of wel?
Olala, en we zijn weer bij het begin, zelfde stand maar dan +1 voor het doelpuntensaldo
OOOOOOH hahaha Jezus wat een match...



Maar vond het ook geen penalty waard. Scheids dúrft wel!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wel maar ik heb het niet goed gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:emka78 schreef op 10 juni 2016 @ 22:25:

nou die penalty was niet echt verdiend, of wel?Ik heb eigenlijk geen idee, ik zat net een ander topic te lezen. Wassie terecht?
Alle reacties Link kopieren
ik moet het via een duitse zender doen, woon tijdelijk in het M-O. het beeld hapert steeds... iig moéten de fransen nu ff goed spelen, 1e wedstrijd verliezen kan neit natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Het wordt al wat grimmiger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat had dus dan ook wel een penalty kunnen zijn voor Frankrijk...
Alle reacties Link kopieren
nounou, weer gele kaart! ook daar miste ik nét het waarom! elke keer als er iets gebeurt hapert het beeld en sart het na 5 seconden weer. en 5 seconden kunnen zo belangrijk zijn haha!
quote:emka78 schreef op 10 juni 2016 @ 22:27:

ik moet het via een duitse zender doen, woon tijdelijk in het M-O. het beeld hapert steeds... iig moéten de fransen nu ff goed spelen, 1e wedstrijd verliezen kan neit natuurlijk Hey toen Nl EK kampioen werd, verloren we ook de eerste wedstrijd, dus kan best
quote:tattou schreef op 10 juni 2016 @ 22:27:

[...]





Ik heb eigenlijk geen idee, ik zat net een ander topic te lezen. Wassie terecht?Nah, niet echt, sowieso een penalty zonder een kaart er bij neem ik totaal niet serieus.
Alle reacties Link kopieren
haha staat er een tekst 'bad signal!' op mijn scherm...

ja, dàt had ik nog niet in de gaten..
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 10 juni 2016 @ 22:29:

[...]





Hey toen Nl EK kampioen werd, verloren we ook de eerste wedstrijd, dus kan best



oh wat erg, dat weet ik al niet eens meer :-$!

nou, fingers crossed dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sneu voor mijn man en de voetballiefhebbers maar man, wat relaxt dat die Oranjegekte niet is losgebarsten, daar heb ik echt zo een hekel aan. Ook mensen die nooit kijken gaan dan ineens alles kijken en versieren.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik Roemenen in de buurt wonen ineens vuurwerk na dat punt net
Alle reacties Link kopieren
Dormouse, grappig! ik had ooit Braziliaanse bovenburen, en woonde samen met een Fransman. Ik herinner me nog een wedstrijd die met heel veel feest en herrie werd gestart bij de buren boven ons en heel erg stil eindigde...
Alle reacties Link kopieren
quote:emka78 schreef op 10 juni 2016 @ 22:40:

Dormouse, grappig! ik had ooit Braziliaanse bovenburen, en woonde samen met een Fransman. Ik herinner me nog een wedstrijd die met heel veel feest en herrie werd gestart bij de buren boven ons en heel erg stil eindigde...Wat leuk! Dat vind ik toch wel een van de leukste dingen van een EK/WK
Alle reacties Link kopieren
ik ook



ohhhh GOAL!
Alle reacties Link kopieren
zo dat was een mooi schot zeg.

nog 30 seconden...

spannende 2e helft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven