Koen Everink dood in huis gevonden.

04-03-2016 12:00 1695 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... en_is_Koen_Everink__.html



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik volg een verslaggever van RTL via Twitter. Die Mark wordt met het uur gekker, of niet!



https://twitter.com/Jilnow
"De officier van justitie vindt dat er genoeg redenen zijn om De J. lopende het onderzoek vast te houden. Zo zijn in het huis van De J. drie keukenmessen van Everink gevonden, is in de auto van De J. een bloedspoor van Everink aangetroffen, had De J. een schuld van ruim 43 duizend euro bij Everink en zou tennisprof Haase hebben verklaard dat hierover wel degelijk ruzie was. Op de dag van de moord zou De J. dit volgens Haase terugbetalen. Bovendien had De J. tot zijn aanhouding met niemand over over kidnappers gesproken."



Tja, 1 + 1 is 2 lijkt me. Vreemd dat ik vanmorgen nog in de volkskrant las dat er geen hard bewijs was tegen Mark, maar nu lijken de bewijzen zich op te stapelen. Slechte advocaat heeft hij ook zeg, dat hij van hem dit soort sprookjes de wereld in moet helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar ga je toch niet in mee als advocaat? Volkomen ongeloofwaardig.
't Is al met al een heel gedoe
Inderdaad, een kind van 7 zou dit soort dingen verzinnen maar toch niet een volwassen kerel? Lijkt mij dat er genoeg te verzinnen valt als je dan toch naar een alibi zoekt. Maar goed, schuldig dus, dat is duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat kidnap verhaal slaat echt nergens op.

Als je al met 4 mensen ergens heen gaat om iemand te vermoorden, ga je toch niet een bezoeker die vertrekt ontvoeren in zijn eigen auto, kort daarna weer zondermeer vrij laten en vervolgens terug (te voet ofzo?) om alsnog je 'missie' uit te voeren....



En de verhalen van zijn vader hebben ook een hoog 'mijn kind doet zoiets niet' gehalte.

Houd gewoon je mond dicht, denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 27 juni 2016 @ 15:29:

Ja, daar ga je toch niet in mee als advocaat? Volkomen ongeloofwaardig.Een advocaat doet waarvoor hij betaald wordt: cliënt vertegenwoordigen. Of er nu iets te vertegenwoordigen valt of niet;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 27 juni 2016 @ 15:29:

Ja, daar ga je toch niet in mee als advocaat? Volkomen ongeloofwaardig.Je snapt weinig van het werk van een advocaat, volgens mij...
quote:girasole3 schreef op 27 juni 2016 @ 16:32:

Dat kidnap verhaal slaat echt nergens op.

Als je al met 4 mensen ergens heen gaat om iemand te vermoorden, ga je toch niet een bezoeker die vertrekt ontvoeren in zijn eigen auto, kort daarna weer zondermeer vrij laten en vervolgens terug (te voet ofzo?) om alsnog je 'missie' uit te voeren....



.Misschien hadden die ontvoerders zich net zo slecht voorbereid als Mark
Alle reacties Link kopieren
Als er al iets van 'ontvoerders' zijn geweest, lijkt het op een samenwerking tussen de heren en Mark de J.

En als die in Marks auto hebben gezeten, had er onderzoek naar gedaan kunnen worden. En ook naar Marks DNA op de achterbank, daar waar zich doorgaans niet zoveel DNA vd eigenaar (bestuurder) van de auto zal bevinden.

Die 3 keukenmessen lijken er ook niet om te liegen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:hello.goodmorning schreef op 27 juni 2016 @ 17:41:

[...]





Je snapt weinig van het werk van een advocaat, volgens mij...Jawel hoor, maar dit verhaal is zo ongeloofwaardig dat er van de geloofwaardigheid van de advocaat weinig overblijft...
't Is al met al een heel gedoe
Inderdaad zeg. Je neemt als advocaat toch niet gewoon klakkeloos over wat je client beweert? Of zou hij het met opzet doen?
Alle reacties Link kopieren
De advocaat kan verder - nog- niet zoveel, denk ik.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Echt, wat een laffe klootzak.



Volkomen logisch ook dat je met zo'n verklaring niet komt op het moment dat iemand net vermoord is.



Wat een loser.
Ook bijzonder van dat horloge... Broer of niet; aan zoiets zou ik als zus never nooit hebben meegewerkt.

Dat horloge is nog in een oproep geweest bij Opsporing Verzocht.
Ja.. en dan die vader vanmiddag, die brieste van woede
Ik lees net dit:

"Over hoe het horloge in de auto en later het huis van de ouders terecht is gekomen, had de advocaat ook een theorie. De Jong is vlak nadat hij het huis van Everink verliet tijdelijk 'gekidnapt' door enkele mannen, die hem met een muts over het hoofd vast hielden in een auto. Enkele van die mannen hebben daarna het huis van Everink betreden. Die mannen moeten het horloge in zijn auto hebben gestopt. In de periode daarvoor is De Jong volgens zijn advocaat meermaals bedreigd. 'Je moet je bek houden, anders gaan je zus, je moeder, je vriendin er aan', zo zou hem zijn toegebeten.



Toen in de loop van 4 maart het nieuws over de moord naar buiten kwam, trof De Jong het horloge in zijn auto aan. In paniek heeft hij dat toen verstopt, omdat hij wist hoe het zou lijken als hij dat klokje bleek te hebben."
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even mijn aluminiumfolie zoeken....
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, dan verstop je zo'n horloge in plaats van ermee naar de politie te gaan of desnoods weg te gooien.
Echt.... De meest absurde verklaringen en verhalen die ik ooit heb gehoord. Wat een sukkel!!!

Mijn familie zou niet zo begripvol reageren in zo'n situatie, dat weet ik wel zeker!
Hij komt uit een lekker nest zo te lezen.
Inderdaad!
.
Toch blijf ik het hele verhaal bizar vinden. Mark heeft blijkbaar van tevoren bedacht dat hij Everink wilde gaan vermoorden, want hij had iemand om een wapen gevraagd. Blijkbaar lukte het daar niet mee en heeft hij Koen daarom maar met keukenmessen vermoord. Om er vervolgens ook nog eens vandoor te gaan met telefoon en horloge. En oja, de keukenmessen nam hij ook maar mee. Er zijn bloedsporen van Everink in zijn auto gevonden en het telefoongesprek waarin hij het met zijn ouders over het horloge had is afgeluisterd.



Ik vraag me serieus af hij ooit over een alibi heeft nagedacht. Dit is namelijk toch echt wel de slechtst voorbereide moord ever.
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/binnenla ... er-en-messteken~aa07434b/

Dit maakt het er niet beter op voor De J...
't Is al met al een heel gedoe
quote:anoniem160720161 schreef op 28 juni 2016 @ 21:45:

Toch blijf ik het hele verhaal bizar vinden. Mark heeft blijkbaar van tevoren bedacht dat hij Everink wilde gaan vermoorden, want hij had iemand om een wapen gevraagd. Blijkbaar lukte het daar niet mee en heeft hij Koen daarom maar met keukenmessen vermoord. Om er vervolgens ook nog eens vandoor te gaan met telefoon en horloge. En oja, de keukenmessen nam hij ook maar mee. Er zijn bloedsporen van Everink in zijn auto gevonden en het telefoongesprek waarin hij het met zijn ouders over het horloge had is afgeluisterd.



Ik vraag me serieus af hij ooit over een alibi heeft nagedacht. Dit is namelijk toch echt wel de slechtst voorbereide moord ever.



En de meest laffe dader ever.

Zit 'ie daar in de rechtbank zielig te doen dat hij geen leven meer heeft en zo.

En wat voor mensen zijn die ouders? Tjee. Ik hoef bij mijn ouders toch echt niet aan te komen met een gesprek over dat horloge en het verwijderen van verdachte zoektermen op mijn iPad.

Idioten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven