Koen Everink dood in huis gevonden.

04-03-2016 12:00 1695 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... en_is_Koen_Everink__.html



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 09 mei 2017 @ 17:04:

Ik blijf erbij dat dit de slechts voorbereide moord ever was Een beetje advocaat zou dan inzetten op doodslag :-)
quote:girasole3 schreef op 09 mei 2017 @ 19:16:

Die hele Mark met z'n l*lverhalen kan me wat.



Ik heb alleen maar intens te doen met dat meiske van 6. Naar nu blijkt niet alleen haar vader 's ochtends gevonden in een plas bloed, maar ook 's nachts wakker geworden van zijn gegil .Ik kreeg er een knoop van in mij maag. Wat een verschrikkelijk verhaal van dat meisje.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2022017 schreef op 20 januari 2017 @ 09:36:

[...]

Dat vroeg ik me ook af. Misschien die vier mannen die het zouden hebben gedaan? Dat ze bedoelt dat dat niet verder wordt onderzocht. Maar er zijn geen sporen gevonden en vier mannen, hadden absoluut sporen achtergelaten. Dat weet ik dan weer van mijn familielid die forensisch arts is.



Er moet dan namelijk een worsteling/gevecht plaats hebben gevonden als Mark de waarheid spreekt, dan bewegen mensen nogal druk en heftig en dan moet je eigenlijk zo'n beetje een marsmannetjespak aan hebben met handschoenen om helemaal geen sporen af te geven die DNA kunnen bevatten. Ze kunnen al DNA vinden in zweetdruppels. Niemand kan worstelen/vechten, zonder 1 zweetdruppel te verliezen en je hebt het over vier mensen. Dan heb je nog haren, vingerafdrukken op de auto, spuugdruppels en eventuele vezels van kleding.



Het is on-mogelijk dat er helemaal niks nakkes nada gevonden van 4 van de 5 mensen als die mensen met elkaar geworsteld hebben, al hadden de vier handschoenen aan. Ze kunnen absoluut zweet en spuugdruppels detecteren, daar is de forensische wetenschap al genoeg voor vooruitgegaan. Dit is dus beyond reasonable doubt, dat bedoelen ze er nou mee. Dat kan gewoon echt niet.

(...) Lijkt me een beetje overdreven verhaal dit met die zweetdruppels, maar in iedere auto zal dan DNA-materiaal te vinden zijn van de mensen die ooit zijn meegereden in die auto. Haren e.d. In de auto van Mark zal dus ook veel verschillend DNA-materiaal te vinden zijn. En aangezien ze niet weten wie die 4 mannen waren kan dat niet als bewijs gebruikt worden. Tenzij hij de auto grondig heeft schoongemaakt, en dat lijkt me dan weer wel verdacht.
Waarschijnlijk is dat alles ook weer bedoeld om tijd te winnen. Het zou zomaar zo kunnen zijn dat Mark over een paar maanden gewoon weer dezelfde advocaat heeft.

Waarom nemen die lui hun verlies niet gewoon? Ik weet best wel dat ieder mens in Nederland recht heeft op verdediging, maar hoe dat hier gaat... Snap ook niet zo goed dat dit zomaar kan.
Die arme Mark zit voorlopig nog "onschuldig" vast:

https://www.volkskrant.nl/binnenland/-r ... ~a4514864/
Alle reacties Link kopieren
Kansloze kerel. Alsof iemand hem nog gelooft.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe zit het dan met zo n verhaal waarin wordt gezegd dat er bewijs is dat er meer mensen bij betrokken zijn ? Ik bedoel, het lijkt mij ook sterk maar hoe zit dat dan ? Waar komt dat dan vandaan ?
Daar is geen bewijs voor.
rascalles schreef:
05-09-2017 09:29
Maar hoe zit het dan met zo n verhaal waarin wordt gezegd dat er bewijs is dat er meer mensen bij betrokken zijn ? Ik bedoel, het lijkt mij ook sterk maar hoe zit dat dan ? Waar komt dat dan vandaan ?

Dat komt van een forensisch lab. Je kan ook het artuikel lezen, staat het allemaal in.
Ik dacht dat dat een verzinsel van Mark zelf was?
https://www.volkskrant.nl/binnenland/om ... ~a4544892/

Het recht gaat hopelijk zegevieren.
Triest dat de telegraaf de animatiefilm vol in beeld plaatst terwijl familie van Koen de zaal verliet omdat ze deze beelden niet wilden zien. Wel nog even als kop erbij 'deze animatie wilde de familie niet zien'

Nee joh goh.. :facepalm:
https://www.volkskrant.nl/binnenland/ma ... ~a4561431/

Hartstikke schuldig.
Alle reacties Link kopieren
Het hoger beroep is al aangekondigd door de advocaat van Mark de J.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het raar vinden dat een forensisch instituut iets anders denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. En dat er geen direct bewijs is.
Yasna schreef:
23-01-2018 19:10
Ik ook. En dat er geen direct bewijs is.
Wat bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je je iets beter inlezen Yasna.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
23-01-2018 19:09
Ik blijf het raar vinden dat een forensisch instituut iets anders denkt.

‘Het Openbaar Ministerie stelt de conclusie van het IFS ter discussie. 'Wij zeggen niet dat het IFS partijdig is', zegt de officier van justitie. 'Maar in dit geval is het laboratorium alleen gebriefd door de verdediging. Het IFS en de verdediging hebben vervolgens een overeenkomst gesloten en het laboratorium is betaald door de verdediging.'
Heerlijk, de eis in het hoger beroep van Mark de Jong. Een strafeis die nog twee jaar hoger is dan de oorspronkelijke eis.
Omdat men hem het vasthouden aan zijn bizarre leugens erg kwalijk neemt... en omdat het dochtertje van Koen Everink blijkbaar dus toch wel degelijk zelf heeft gevonden, wat Mark zwaar wordt aangerekend.

Hoop dat het recht zegeviert.

Je zult zo’n achterlijk figuur toch in je familie of vriendenkring hebben, ik begrijp die ouders ook niet, destijds met het bewaren van dat dure horloge en zo. Als je dan hoort van de moord op Everink.

Hoe zou het nu met het dochtertje van Everink gaan? Dat moet toch ook een zwaar trauma voor het leven zijn :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven