Komt er ook Ebola naar Nederland?

15-11-2014 12:49 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens sommige berichten heeft men bewust Ebola verspreid in enkele west Afrikaanse landen. In de USA gingen duizenden verpleegkundigen de straat op om te protesteren tegen een tekort aan zorgmiddelen voor Ebola patiënten. Verder lees ik dat Marokko afzag van organiseren/hosten van de Afrika Cup uit vrees voor Ebola besmettingen door bezoekende fans. Maar in 2016 alsnog van de partij wil zijn. Europa kende ook de plaag, de zwarte dood. En in 1918 of zo ook de Spaanse Griep. Nu maak ik mij vreselijke zorgen over de Participatie wet welke in 2015 ingaat, tegen een heleboel sociale problemen. Onder andere met bejaarden die te oud worden, teveel bijstandtrekkers, asocialen, jeugdcriminelen. Kortom, ik stelde mij zo voor dat een Ebola epidemie Nederland/Europa van veel sociale problemen kan afhelpen. Minister Van Opstelten heeft 40 rampenscenario's laten opstellen, en men is heel erg bezig met dat NL Alert voor rampen. We zijn al enkele jaren bezig met dingen rond de dood, alsof men ons aan het voorbereiden is. Maar niet zo, dat we al vluchtplannen kunnen maken. Kortom, de Participatiewet klinkt als een nazi wet, dat wie eet maar niet produceert, maar dood moet. En dat leven geen recht is, maar een gust van de staat, die immers ook jonge soldaten de dood mag insturen. En die berichten van gedode bejaarden in verpleegtehuizen worden steeds meer. En waarom sluit men bejaardenhuizen als de bevolking vergrijst. En waarom bouwt men te weinig woningen? En waarom stromen de Polen en Roemenen binnen terwijl er geen werk is. Gaan zij alle gedode, laag geschoolden vervangen? En waarom worden wij zo hysterisch tegen elkaar opgehitst in Nederland? Tegen zwarten en tegen moslims. Kortom, Ebola zou gelegenheid geven om mensen in de verlaten militaire kazernes te isoleren, terwijl de rest van de bevolking al tegen allochtonen is opgehitst. Alsof wij ons aan het voorbereiden zijn op een grote schoonmaak door Ebola en dat de besmettingen in West Afrika alleen maar het voorspel zijn.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Oei jij hebt de overheid door. Nu moet je helemaal vrezen voor je leven. Vluchten is zinloos want zoals iedereen weet ben je gechipt tijdens je hielprik...
Alle reacties Link kopieren
Kortom, Ebola zou gelegenheid geven om mensen in de verlaten militaire kazernes te isoleren, terwijl de rest van de bevolking al tegen allochtonen is opgehitst. Alsof wij ons aan het voorbereiden zijn op een grote schoonmaak door Ebola en dat de besmettingen in West Afrika alleen maar het voorspel zijn.





Dit meen je niet echt. Zeg me dat je dit niet meent



Heb je voldoende alu hoedjes gehamsterd?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Die kans is heel klein.



De angst voor de angst is vaak groter dan de angst zelf.
Alle reacties Link kopieren
Dit is dan wel weer leuk voor een druilerige zaterdagmiddag.
Al een account? Log dan hier in.
Je vergeet de chemtrails man.
Die verkenningsvluchten naar Mars vertrouw ik ook voor geen meter. Het is zonneklaar dat ze Mars bewoonbaar aan het maken zijn, voor de hoge heren als het pleps uit alle gaten bloedend ligt te creperen.
Alle reacties Link kopieren
Gaarne nu serieuze reacties. Onze minister van Justitie, Van Opstelten heeft 40 (veertig) rampscenario's laten maken, en ik hoor steeds vaker de 'NL Alert' reclame op de radio. Ik denk niet dat ik me dingen inbeeld. De slachtoffers van de vorige Holocaust 1940-1945, dachten dat ze gingen douchen, maar stonden in de gaskamer. Zo goed wisten de Europese staten hun moordplannen te verhullen. Maar ook speelde dat mensen dachten dat ze veilig waren, dat zulke dingen niet in Europa mogelijk zijn. Het zal iedereen opgevallen zijn dat er veel bejaarden onnodig sterven in bejaarden huizen. Men geeft ze geen drinken, men geeft ze geen medicijnen, men geeft ze verkeerde medicijnen. Is dat toeval, als de regering klaagt dat wij te oud worden? Ebola is beter dan gaskamers, want het is goedkoop, het kan overal ingezet worden, bv de Zwarte Markt van Beverwijk, en niemand kan vluchten, want geen enkel land zal Ebola vluchtelingen toelaten. Ik stel voor alle spaargeld voor 1 januari 2015 op te nemen als je alsnog, bij de eerste Ebola uitbraak in Amsterdam Oost, De Bijlmer, naar elders buiten Europa wil vluchten.
pluk de dag
De kans is wel aanwezig, maar toch best klein.



In Nederland zijn de voorzieningen veel beter, mocht er al spraken zijn dat er iemand binnen Nederland ebola heeft wordt hij/zij gelijk geïsoleerd in een ziekenhuis die daar goede voorzieningen voor heeft. Hierdoor is het beter te voorkomen dat het een epidemie wordt in Nederland
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een goede oplossing voor een structureel probleem.
verba volant, scripta manent.
Ik geloof best dat de overheid niet altijd even zuiver is maar ik geloof niet dat er op deze manier een groot deel van de Nederlandse bevolking bewust uitgeroeid wordt door de overheid.



Ebola is meer een manier van de natuur om een beter evenwicht te krijgen binnen de natuur. Tenminste zo kijk ik er tegenaan
Het is Opstelten, niet Van Opstelten.

Verder volkomen eens
Zucht, get your facts straight.

Ebola is amper besmettelijk, het is alleen besmettelijk via lichaamssappen en het is niet airborne. Dus zolang je met je tengels van een besmet iemand afblijft ben je veilig. Het is echt best moeilijk om ebola te krijgen hoor. Daarom duikt het ook alleen in Afrika op, omdat daar de ziektekennis heel slecht is en ze per se met veel bombarie ritueel willen begraven waarbij de dus veel te veel met het besmette lijk slepen en eraan zitten.

Dus ja, misschien komt ebola toevallig naar Nederland, maar nee, er zal amper iemand besmet worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:lenepeen schreef op 15 november 2014 @ 13:16:

Zucht, get your facts straight.

Ebola is amper besmettelijk, het is alleen besmettelijk via lichaamssappen en het is niet airborne.

Dan moet je dat zelf ook doen he.

Virussen hebben namelijk de vervelende gewoonte wel eens te muteren dus zo vreemd is het niet om te denken dat het ooit wel eens een airnorne virus wordt.
quote:lenepeen schreef op 15 november 2014 @ 13:16:

Zucht, get your facts straight.

Ebola is amper besmettelijk, het is alleen besmettelijk via lichaamssappen en het is niet airborne. Dus zolang je met je tengels van een besmet iemand afblijft ben je veilig. Het is echt best moeilijk om ebola te krijgen hoor. Daarom duikt het ook alleen in Afrika op, omdat daar de ziektekennis heel slecht is en ze per se met veel bombarie ritueel willen begraven waarbij de dus veel te veel met het besmette lijk slepen en eraan zitten.

Dus ja, misschien komt ebola toevallig naar Nederland, maar nee, er zal amper iemand besmet worden.Alleen niet naar openbare toiletten gaan. En niet gaan sporten ebola is ook aangetroffen in zweet
Alle reacties Link kopieren
Ooh ja want dan is ebola de meest effectieve manier (niet dus). Zet je aluhoedje maar vast op!
quote:granny71 schreef op 15 november 2014 @ 13:19:

[...]



Dan moet je dat zelf ook doen he.

Virussen hebben namelijk de vervelende gewoonte wel eens te muteren dus zo vreemd is het niet om te denken dat het ooit wel eens een airnorne virus wordt.



Dat is waar en dan hebben we een groot probleem.



Je hebt nu al meerdere soorten ebola.
Alle reacties Link kopieren
TO ik zou Inferno van Dan Brown gaan lezen als ik jou was.

Past precies binnen jouw denkwijze
Alle reacties Link kopieren
Volledig met jou eens, TO, het is één grote samenzwering! Waar spreken we af als hier de hel losbarst?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 15 november 2014 @ 13:19:

[...]



Virussen hebben namelijk de vervelende gewoonte wel eens te muteren dus zo vreemd is het niet om te denken dat het ooit wel eens een airborne virus wordt.

Van de andere kant hebben virussen het meeste succes als ze hun gastheer niet meteen dood maken.



De Mexicaanse griep (varkensgriep) maakte in Mexico snel dodelijke slachtoffers, maar was nauwelijks nog gevaarlijk toen hij in Nederland aankwam.

(Het was wel zonde van al die vaccins natuurlijk, want die hoefden niet meer gebruikt te worden).



Het AIDS-virus is al heel vaak gemuteerd (dus we moeten eigenlijk van AIDS-virussen spreken, meervoud dus) maar wordt nog steeds alleen bij intensief contact overgedragen.

Overigens heeft ook dit virus succes doordat het niet meteen dodelijk is.



En toch is er geen paniek wegens AIDS.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
quote:Brownbetty schreef op 15 november 2014 @ 13:07:

Gaarne nu serieuze reacties.



Het zal iedereen opgevallen zijn dat er veel bejaarden onnodig sterven in bejaarden huizen. Men geeft ze geen drinken, men geeft ze geen medicijnen, men geeft ze verkeerde medicijnen. Is dat toeval, als de regering klaagt dat wij te oud worden?



Doe normaal zeg.



Ik heb als zorgmedewerker nog geen opdracht van de overheid gehad om bejaarden geen eten/drinken te geven of expres te veel of verkeerde medicatie.



Wat een achterdocht en complottheorieën.
Alle reacties Link kopieren
De serieuze mensen reageren. Natuurlijk is er een kans van 1 op 10 miljoen, we zijn immers in Nederland, waar er nooit slechte dingen gebeuren. Dat Nederland verhoudingsgewijs een grotere slachting onder haar Joodse burgers kende, dan nazi-Duitsland, mag ons niet laten schrikken. Er is natuurlijk geen enkel manier om dit naar alle teverdenheid en begrip van iedereen ter sprake te willen brengen. Maar als de kans erg klein is, dan is er toch een kans. Ik zat pas in het vliegtuig en ik dacht dat er geen enkel controle is op dit soort zaken. Er schijnt Ebola in de USA te zijn, en ik lees hier op VIva Forum, ook in Duitsland. In deze landen wonen toch verstandige, goed gevoede mensen? Net als in Nederland. En toch Ebola. Wat ik doe, is al de grote bewegingen die nu spelen met elkaar in verband te brengen, en te vragen of dit allemaal toeval is, of deel van een groot plan van onze staat om Nederland te helpen. Ik zag een film, 'How We Built Britain,' en er werd gezegd dat de Zwarte Dood een enorme slachting maakte op het Engelse platteland, en dat men toen over ging op het houden van schapen. Dat, lijkt mij minder poespas geeft, zoals protesterende boeren, en wellicht meer winst. Dat deze epidemies onze machthebbers op het idee brachten om elke twee generaties een holocaust op touw te zetten. Een soort snoeipartij, een vorm van opschonen, een te grote populatie everzwijnen verkleinen. Er is nu ook volop sprake van oorlog tegen Rusland. Kortom, ik bespeur overeenkomsten met 1933-1945.
pluk de dag
Wat een enge ideeen heb jij, lijkt me serieus heel naar om er zo in te staan. Een groot complot.. Lijkt wel een psychose joh.
Alle reacties Link kopieren
Je loopt achter. Het ebolaexperiment in Afrika is mislukt. Ze zijn nu bezig met het ontwikkelen van virussen die luisteren naar stemcommandos van Opstelten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven